MS Windows
briani 27239
Scriptetfejl
Fra : bbj

Dato : 13-06-07 06:22

Jeg kan ikke længere skrive ud fra Internet Explorer, der kommer en
fejlmeddelese,
Linje: 1345
Tegn: 1
Fejl: Der opstod en udefineret fejl.
Kode: 0

Jeg har prøvet at ominstalleret printer, men det hjalp ikke, så nu prøver
jeg om der er
nogen der kan hjælpe.

Der er ikke noget i vejen nå jeg skriver ud fra andre programmer.

M.V.H
BBJ

Fra : Heidi Hansen

Dato : 13-06-07 08:34

Hej

Prøv nedenstående løsning:

RESOLUTION
To resolve this problem, register the Ole32.dll file. To do this, follow
these steps:
1. Click Start, click Run, type the following command in the Open box, and
then click OK:
Regsvr32.exe %Windir%\System32\Ole32.dll
2. In the RegSvr32 dialog box, click OK.

Heidi