Er gruppen nedlagt?
Fra : Henrik Lyck

Dato : 06-07-01 13:10

Jeg har ikke modtaget nye indlæg 4 dage nu!

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 06-07-01 13:58

"Henrik Lyck" <metha@knudsen.mail.dk> wrote in message
> Jeg har ikke modtaget nye indlæg 4 dage nu!

Nah, jeg tror bare, at folk er på sommerferie. ;)

Mvh.

--
Martin N. Rasmussen
Netikette? Find forklaringen på http://www.usenet.dk/netikette/

Fra : Chris

Dato : 06-07-01 14:34

Eller også er du TDC-kunde.
De har skiftet newsserver, men glemt at informere deres kunder om det - jeg
fik i hvert fald ikke noget at vide.
Hvis du er TDC-kunde skal du nu bruge: test.news.tele.dk
Det passer i øvrigt fint med de dersens 4 dage.
Jeg håber, at det var til hjælp.

Knæk & bræk fra
Chris

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 06-07-01 15:17

"Chris" <veng@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Eller også er du TDC-kunde.
> De har skiftet newsserver, men glemt at informere deres kunder om det -
jeg
> fik i hvert fald ikke noget at vide.

Det fik jeg heller ikke....(|

> Hvis du er TDC-kunde skal du nu bruge: test.news.tele.dk

Som lukker 10-07-01 !! nej brug news.tele.dk istedet for.

Mogens
--
Svend-bent Index http://www.svend-bent.dk/
Software Shopping 255.000 varenr. http://www.svend-bent.dk/shop/

Fra : Chris

Dato : 06-07-01 18:12

> Det fik jeg heller ikke....(|

> Som lukker 10-07-01 !! nej brug news.tele.dk istedet for.

Gad vide om TDC husker at fortælle mig det, inden det sker denne gang!
Jeg anede det faktisk ikke før nu!

Fra : Leif Andersen

Dato : 06-07-01 20:51

On 06-07-01 16:17, in article 3b45c84e$0$351$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk,
"Mogens Dyhre Hansen" <mogens@REMOVE.www.svend-bent.dk> wrote:

> "Chris" <veng@pc.dk> skrev i en meddelelse
> jeg
>
> Det fik jeg heller ikke....(|

> Som lukker 10-07-01 !! nej brug news.tele.dk istedet for.

Underligt! Jeg bruger da stadig news.inet.tele.dk

Med venlig hilsen Leif

--
cal@post7.tele.dk