W810 og myphoneexplorer?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-06-07 02:32

Er det bare mig der ikke kan få en W810 til at fungere med
myphoneexplorer? - jeg bruger et usb-kabel.

Ville det evt. være bedre med bluetooth?

Har prøvet på flere pc'er men kun min gamle W800 kan trænge igennem.
Hans

Fra : Janus

Dato : 13-06-07 05:12

Klip
> Er det bare mig der ikke kan få en W810 til at fungere med
> myphoneexplorer? - jeg bruger et usb-kabel.
Klip

Hej
Jeg har en SE W810 og den virker fint med MyPhoneexplorer via usb kabel. Jeg
har også prøvet via bluetooth og den kan også lade sig gøre, men jeg synes
det er bedre (= virker altid), at bruge usb kabel og samtidig bliver der
ladet strøm på telefonen.
Min version af MyPhoneexplorer er 1.5.9.
Når jeg anvender MyPhoneexplorer sørger jeg for at øvrige programmer til
telefonen fra Sony (PC suite) er lukket helt ned.

Janus

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-06-07 08:58

Janus skrev:

> Jeg har en SE W810 og den virker fint med MyPhoneexplorer via usb
> kabel.

Okay!

> Jeg har også prøvet via bluetooth og den kan også lade sig
> gøre, men jeg synes det er bedre (= virker altid), at bruge usb kabel
> og samtidig bliver der ladet strøm på telefonen.

Jepz.

> Min version af MyPhoneexplorer er 1.5.9.

Samme hér.

> Når jeg anvender MyPhoneexplorer sørger jeg for at øvrige programmer
> til telefonen fra Sony (PC suite) er lukket helt ned.

Okay - jeg har igennem længere tid som minimum skullet bruge "Sikker
fjernelse af hardware" i forb. med min W800 for at få mpe til at køre.

Hvad sætter du din W810 til - "Filoverførsel" eller "Tlf.tilstand"?
Hans

Fra : Jakob Griffel

Dato : 13-06-07 09:50

> Hvad sætter du din W810 til - "Filoverførsel" eller "Tlf.tilstand"?

Hvis man bruger MyPhoneExplorer skal telefonen altid stå i Telefon-tilstand.
Ellers bliver den ikke genkendt som telefon, men som drev.

--
Hilsen Jakob

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-06-07 10:05

Jakob Griffel skrev:

> Hvis man bruger MyPhoneExplorer skal telefonen altid stå i
> Telefon-tilstand. Ellers bliver den ikke genkendt som telefon, men
> som drev.

Fint

Har dog næsten opgivet mpe - hentede FMA 2,1 beta og den kører uden
dikkedarer
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-06-07 02:05

Hans Paulin (6310) skrev:

> Er det bare mig der ikke kan få en W810 til at fungere med
> myphoneexplorer?

Ændrede porten i mpe - nu kører det.
Hans