Navigation Nokia 5500 sport?
Fra : Henrik

Dato : 12-06-07 22:19

Jeg kan se inde under menuen "personlig" findes et navigationsprogram.

Udover en GPS modtager, hvad behøver jeg så at investere i og i det hele
taget virker det (installation, ibrugtagning osv)

Henrik

Fra : Max

Dato : 12-06-07 23:04

Hej Henrik

> Udover en GPS modtager, hvad behøver jeg så at investere i og i det
> hele taget virker det (installation, ibrugtagning osv)

Jeg kender ikke Nokias navigationsprogram, men har du en GPS
modtager, f.eks. en Holux 236, ja så kan du hente et gratis
navigationsprogram som nav4you og så er du kørende.

--
Mvh Max

Fra : Henrik

Dato : 12-06-07 23:11

"Max" skrev i en meddelelse
> Hej Henrik
>
> Jeg kender ikke Nokias navigationsprogram, men har du en GPS
> modtager, f.eks. en Holux 236, ja så kan du hente et gratis
> navigationsprogram som nav4you og så er du kørende.

Hmm .. det lyder næste _for_ enkelt ...

Hvad koster sådan en Holux?
Hvad med opdatering af kort osv?