HURTIG Nokia?
Fra : Nicolai

Dato : 12-06-07 20:45

Jeg er KONGEtræt afmin Nokia N70 som er hele 4 sekunder om at åbne en
modtaget sms (for at tage et skrækeksempel)

Nogen der kan anbefale en god Nokia som er meget hurtig?

Fra : Kim Schulz

Dato : 12-06-07 20:52

On Tue, 12 Jun 2007 21:44:58 +0200
"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote:

> Jeg er KONGEtræt afmin Nokia N70 som er hele 4 sekunder om at åbne en
> modtaget sms (for at tage et skrækeksempel)
>
> Nogen der kan anbefale en god Nokia som er meget hurtig?

hvad med at vælge noget andet end nokia. De fleste andre kan godt finde
ud af at skrive ordentlig software - det er kun nokia der stadig halter
bagefter.

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : ai

Dato : 12-06-07 21:35

N73 er da rimelig hurtig, N95 lidt bedre.
/ai

Fra : Nicolai

Dato : 13-06-07 07:02

> N73 er da rimelig hurtig, N95 lidt bedre.

N73 er marginalt hurtigere, men stadig alt for langsom - N95 rygtes skulle
være en gang plastik og men endnu ringere batteritider?

Måske VAR det langt om længe på tide at droppe Nokia . . . . troede aldrig
det ville ske

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-06-07 08:01

"Nicolai" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> [...]
> skulle være en gang plastik og men endnu ringere batteritider?
>
> Måske VAR det langt om længe på tide at droppe Nokia . . . . troede

Hvilken telefon er ikke en gang plastic ? Jeg ville nødig have at coveret
på min Nokia N95 var lavet af kraftigt jern. I øvrigt er N95 rimelig hurtig
efter min mening.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Max

Dato : 12-06-07 22:22

Hej Nicolai

> Nogen der kan anbefale en god Nokia som er meget hurtig?

Måske en E65 kunne være noget.

--
Mvh Max

Fra : Ken

Dato : 14-06-07 07:49

Til min N73 er der et program som hedder "sms-accelerator" lige til at
downloade, det gør hele sms delen
meget hurtiger, ved ikke om det duer til N70 modellen, men værd at
undersøge. Ellers har jeg en helt ny samsung d.900 ultra edition, der kun
har været brugt en dag, fejlkøb..
til min søn, der hellere ville have en Nokia

Fra : Nicolai

Dato : 15-06-07 22:57

> Til min N73 er der et program som hedder "sms-accelerator" lige til at
> downloade, det gør hele sms delen

Googler!

Men smid gerne linket!

Fra : Jesper

Dato : 24-06-07 14:41

On Sun, 24 Jun 2007 09:00:31 +0200, Kim Larsen wrote:

> [...]
> på min Nokia N95 var lavet af kraftigt jern. I øvrigt er N95 rimelig hurtig

Nokia 8800 er af stål