Ordbog i Nokia
Fra : Ralph Køster

Dato : 11-06-07 13:31

Efter flere år at have haft en Nokia 6230i og irriteret mig over den
elendige ordbog der er i den, så købte
jeg ny Nokia. Valget faldt på en Nokia 6300.
Mest fordi der er stor skærm på og tasterne ikke sidder så de skal skydes
frem.
Men i den telefon (som ellers har ret meget intern hukommelse) er ordbogen
ikke en disse bedre.
Den er rent faktisk piv-ringe.

Et ord man har stavet for den først på dagen, skal man stave for den igen
senere samme dag. Måske 10-20 sms senere.

Det pisser mig lidt af.

Mener ikke at Nokia havde de samme problemer tidligere da de brugte T9
ordbog.

Hvilken telefon skal man købe i dag for ikke at stå med det problem.

Kan bedst lide Nokia pga deres menuer og udseende, men kan MÅSKE overtales
til en anden.

Har i nogle gode forslag?

Krav:

Skal kunne bruge Micro sd kort. (2 gb)
Skal have en ordentlig ordbog.
Skal ikke være en teenager telefon men een af de lidt dyrere. (ikke BLING
BLING, udskiftelige covers osv.

Kom med nogle forslag tak.

Ralph.

Fra : Anders

Dato : 11-06-07 13:38

Hvormeget er du villig til at ofre ?

Har en SE W810i, og den har ihvertfald ikke en elendig ordbog.

Dog kan det komme til at knibe med det Micro SD kort, men der følger et
Memory Stick Duo kort med på 512 mb. - som kan udvides op til 8gb.