Etuier ?
Fra : Jane

Dato : 11-06-07 01:12

Hej.
Jeg ved dette ikke omhandler megen 'teknik', men er dog et problem
alligevel... Jeg har fået mig en SonyEriccson, denne kunne jeg tænke mig at
finde et etui til beskyttelse, et af den slags der kan hænge i bæltet, der
blot kan tastes igennem en 'rude', uden at skulle ud & ind af etuiet for at
kunne anvendes. De off. kanaler kan ikke tilbyde noget der ligner, er her
nogen der kender et godt sted online?
Modellen er en W610i.
Jane

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-06-07 09:29

Jane skrev:

> er her nogen der kender et godt sted online?

Min kone bruger en "Krusell"-taske til sin W800i:

http://kortlink.dk/3xed

> Modellen er en W610i.

Ved ikke om de har noget til din.
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-07 09:55

> Min kone bruger en "Krusell"-taske til sin W800i:

> [...]

jeg har købt en til W610i i sverige via: www.skalshop.se. De kan vist også
købes herhjemme nu. Prøv google

Lisbeth

Fra : Anders

Dato : 21-06-07 10:06

Et sted du ikke skal købe dem er hos TDC, med mindre du vil betale dobbelt
pris ifh. til nettet