Lav lyd på W800?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-06-07 20:10

Hvis jeg går ind i Filhåndtering => Lyde = > og vælger fx. "Greeting" på min
og min hustrus W800'er spiller min hustrus langt højere end min -
"potmeteret" er skruet helt op på dem begge, og de har begge lige meget
strøm på.

I sin tid spillede min (også) temmelig højt.

Er der nogen der har erfaring med dét?
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-06-07 20:17

Hans Paulin (6310) skrev:

> Er der nogen der har erfaring med dét?

Glemte lige:

Med headset har jeg ikke bemærket noget - overvejer om det er højtaleren der
er "væk"
Hans

Fra : Anders

Dato : 10-06-07 21:03

Det kunne da godt tyde på højttaleren er gået sig en tur !

Fra : sls\(2770\)

Dato : 11-06-07 17:42

"Anders" <andersXXXforst@stofanetXXXdk> skrev i en meddelelse
> Det kunne da godt tyde på højttaleren er gået sig en tur !

> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

Måske skidt i hullet, der hvor lyden kommer ud?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-06-07 22:12

sls(2770) skrev:

> Måske skidt i hullet, der hvor lyden kommer ud?

Skilte skidtet ad; arbejder i jernindustrien, og højtaleren var fuld af
jernstøv!

Fint - ud med trykluft...men dét hjalp ikke på lyden

Efter at fonen er samlet virker kameraet ikke længere - og jeg kan ikke høre
nogen ringe eller sms'se i det medfølgende headset - øvs!

Sidder og skiller den ad igen for at se om der er en løs forbindelse.

Overvejer en W810 i stedet - nogen der har negative erfaringer med dén (i
forhold til en W800)?
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-06-07 22:16

Hans Paulin (6310) skrev:

> Overvejer en W810 i stedet - nogen der har negative erfaringer med
> dén (i forhold til en W800)?

PS: bruger de samme memorykort?

Og hvad med en K750i (adderk) har den nogle begrænsninger i lyd m.m. i
forhold til en W800?

Nogen der ved hvor der ligger en *ny* W800?
Hans

Fra : Anders

Dato : 12-06-07 07:46

Har en W810 til salg, hvis du er int. !

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-06-07 08:50

Anders skrev:

> Har en W810 til salg, hvis du er int. !

Jeg vil helst ha en hvid

Hvor kommer din telefon fra - siden den er ubrugt?
Hans

Fra : Anders

Dato : 12-06-07 08:55

Den er selvfølgelig brugt, men kun til at fjerne simlåsen.
Den kommer fra A-Z her i Sønderborg.
Derer selvfølgelig kvittering på den.

Min er sort....

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-06-07 09:14

Anders skrev:

> Den er selvfølgelig brugt, men kun til at fjerne simlåsen.

Okay.

> Den kommer fra A-Z her i Sønderborg.

Okay.

> Derer selvfølgelig kvittering på den.

Hvad med garantien efter unlock'ningen?

> Min er sort....

Ja, så godt dine salgsannoncer...

Hvad er din pris nu?
Hans

Fra : Anders

Dato : 12-06-07 09:21

Det med at låse en telefon, går ikke ud over garantien !

Mht. prisen, kommer du selv en tur til Sønderborg eller skal jeg sende den
med Post DK.

Pris ved afhendtning : 800,-
Pris ved forsendelse : 950,- inkl. porto.

Du kan tænke lidt over det, og sende mig en mail.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-06-07 09:25

Anders skrev:

> Du kan tænke lidt over det, og sende mig en mail.

Mail sendt.
Hans

Fra : Anders

Dato : 12-06-07 09:30

Mail modtaget og vidersendt.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 12-06-07 17:03

"Anders" <andersXXXforst@stofanetXXXdk> skrev i en meddelelse
> Det med at låse en telefon, går ikke ud over garantien !

Nå ? Det siger du da til andre !
--
ad