K610i kan ikke gemme billeder
Fra : Brian

Dato : 10-06-07 10:55

Hejsa

Min S/E K610i har fået et problem. Når man tager et billede, kan den ikke
gemme det.
Normalvis (så vidt jeg husker) tager den billedet, skriver "Gemmer" på
skærmen, hvorefter den vender tilbage til kameraet. Min skriver også
"Gemmer" efter jeg har taget billedet, men ryger så ud på hovedmenuen igen.
Billedet bliver ikke gemt, og det er ligemeget om jeg sætter den til at
gemme på memory stick eller i telefonens hukommelse. Vælger jeg derimod
videooptagelse, gemmer den fint det optagede.

Mon nogen sidder inde med et guldkorn ? Jeg har prøvet at søge efter en
nyere opdatering, men den nyeste er installeret.

/Brian

Fra : Jean

Dato : 10-06-07 11:43

Brian skrev:
> Min S/E K610i har fået et problem. Når man tager et billede, kan den ikke
> gemme det.

Det lyder desværre som et kendt software-problem. Jeg har dog ikke opleveret
det på K610i (som jeg selv har), men mest når kunderne kommer med w810i.

Det bliver klaret af en softwareopdatering. Har du installeret den via
kabel, eller via telefonens opdateringstjeneste, hvor den selv henter
softwaren ned?

Mvh Jean.

Fra : Brian

Dato : 10-06-07 12:24

Jean wrote:

> Det lyder desværre som et kendt software-problem. Jeg har dog ikke
> opleveret det på K610i (som jeg selv har), men mest når kunderne
> kommer med w810i.

Øvs... det lugter også lidt af den slags.

> Det bliver klaret af en softwareopdatering. Har du installeret den via
> kabel, eller via telefonens opdateringstjeneste, hvor den selv henter
> softwaren ned?

Jeg har brugt det hvor den selv henter softwaren ned via telefonen.

/Brian

Fra : Brian

Dato : 10-06-07 15:52

Brian wrote:

> Jeg har brugt det hvor den selv henter softwaren ned via telefonen.

Jeg har lige prøvet at køre det igennem med kabel, og den lagde en version
på der hedder "Europa 4" - så spiller det hele igen

Tak for hjælpen

/Brian

Fra : Jean

Dato : 10-06-07 19:51

Brian skrev:
> Jeg har lige prøvet at køre det igennem med kabel, og den lagde en version
> på der hedder "Europa 4" - så spiller det hele igen

Præcis. Det ville være mit næste råd. Den der bliver hentet af telefonen
selv er kun en "light"-version...

Mvh Jean.