Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Søger en dansk foto forum side
Fra : atcm@mail.dk

Dato : 11-06-07 17:52

Hej

Har for en del år siden brugt et portal jeg ikke kan huske,,.

Man kunne oploade billeder, så andre kunne rate billederne. Der var
både kendte fotografer og amatør fotografer.

Nogle der ved hvad denne side kunne hedde... har ledt og ledt længe
nu.

Mvh
A.Andersen

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 11-06-07 18:07

On Mon, 11 Jun 2007 09:51:59 -0700, atcm@mail.dk wrote:

> [...]
>både kendte fotografer og amatør fotografer.
>
>Nogle der ved hvad denne side kunne hedde... har ledt og ledt længe
Det kunne være
www.fotokritik.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 11-06-07 20:57

On Mon, 11 Jun 2007 19:07:09 +0200, mogens.amd64@gmail.com wrote:

> Det kunne være
> www.fotokritik.dk

Har stort set ikke virket i lang tid, og intet tyder på den kommer til det
foreløbig.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-06-07 19:38

atcm@mail.dk skrev den 11-06-2007 18:51:
> [...]
> både kendte fotografer og amatør fotografer.
>
> Nogle der ved hvad denne side kunne hedde... har ledt og ledt længe

hmmmm, fotokritik.dk er nævnt.

Der er dog kommet et andet site imellemtiden: www.fotostart.dk

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 11-06-07 19:52

On Mon, 11 Jun 2007 09:51:59 -0700, atcm@mail.dk wrote:

>Nogle der ved hvad denne side kunne hedde... har ledt og ledt længe
>nu.

Der er også: http://www.imagerating.dk som jeg dog ikke kender noget
til.

/Brian