Ny killing!
Fra : Pia Wittendorf

Dato : 11-06-07 15:11

Synes da lige at jeg vil fortælle at Futte flyttede ind hos os i
fredags. Han er en Norsk Skovkat og bare noget af det sødeste.
Jeg ved ikke lige hvordan jeg sætter et link ind, men der er et billed i
min profil.

Med venlig hilsen
Pia Wittendorf
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-06-07 16:09

In news:ncSdneEQSMlsyvDbnZ2dnUVZ8vednZ2d@giganews.com,
Pia Wittendorf <tikkakatKATTE@BAKKEhotmail.com> typed:
> [...]
> fredags. Han er en Norsk Skovkat og bare noget af det sødeste.
> Jeg ved ikke lige hvordan jeg sætter et link ind, men der er et

Hvor er han dog bedårende, hjerteligt tillykke med ham.

Det er en killing med et meget "voksent" udtryk i ansigtet. Han er
simpelthen ikke til at stå for

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pia Wittendorf

Dato : 11-06-07 16:52

> [...]
> Pia Wittendorf <tikkakatKATTE@BAKKEhotmail.com> typed:

> Hvor er han dog bedårende, hjerteligt tillykke med ham.

Det kan vi hurtigt blive enige om og tusind tak

Fra : Pia Wittendorf

Dato : 11-06-07 16:54

> [...]
> fredags. Han er en Norsk Skovkat og bare noget af det sødeste.
> Jeg ved ikke lige hvordan jeg sætter et link ind, men der er et billed i

Har forøvrigt lige et spørgsmål: Han er neutraliseret, men laver disse
"strinte"bevægelser, er det helt "normalt"?

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 11-06-07 17:41

"Pia Wittendorf" <tikkakatKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har forøvrigt lige et spørgsmål: Han er neutraliseret, men laver disse
> "strinte"bevægelser, er det helt "normalt"?

først tillykke med det lækre dyr!

jeg har 3 kastrater, den sidstankomne (ca.2-3 år) blev kastreret for uhh 3
mdr. siden?, noget i den stil, han er helt stoppet med både at strinte og
"lade som om".
de to øvrige er faktisk begyndt at strinte, specielt den ene af dem, dog
ikke indenfor, men ude i haven, hvad ingen af dem nogensinde før har gjort,
de blev begge kastrerede som killinger.
så hvad der er normalt..GGG.. er nok en by i Rusland til tider.. (-;

mvh .marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-06-07 18:08

In news:J6ydnWTAV56J7fDbnZ2dnUVZ8q2dnZ2d@giganews.com,
Pia Wittendorf <tikkakatKATTE@BAKKEhotmail.com> typed:

> Har forøvrigt lige et spørgsmål: Han er neutraliseret, men laver
> disse "strinte"bevægelser, er det helt "normalt"?

Nu kommer det måske an på hvornår han blev kastreret, men bare det
bliver ved "bevægelserne" er det jo nok ikke så slemt. Jeg vil tro,
at en opdrætter kan give dig et korrekt svar på dette. Der er
adskillige opdrættere her i gruppen.

Min Mivser som jeg mistede sidste år af sygdom 10 år gammel, havde
et fast ritual om morgenen han skulle lige rundt og give samtlige
buske og træer et lille strint hver, for at fortælle at her var det
altså ham der bestemte. Han var også kastreret men gjorde det dog
aldrig indendørs. Jeg vil dog tro at alle hankatte markerer deres
territorier udenfor uanset hvad, men jeg er ikke sikker.

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 11-06-07 18:18

> [...]
> bestemte. Han var også kastreret men gjorde det dog aldrig indendørs. Jeg
> vil dog tro at alle hankatte markerer deres territorier udenfor uanset

hej Tove

min gamle nu afdøde Misse (steriliseret hunkat) havde det også med at
strinte op ad buskene i haven, dog ikke dagligt som din Mivser, men ret
jævnligt.
Hun var den ældste af mine daværende katte, så om det var for at fortælle de
2 andre (hun)katte om rangordenen, skal jeg ikke kunne sige.
Ingen af mine nuværende 4 katte gør det (tre steriliserede hunner og
kastraten Bølle).

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Ragna

Dato : 11-06-07 19:52

Pia skrev:
>Han er neutraliseret, men laver disse
>"strinte"bevægelser, er det helt "normalt"?

Så vidt jeg ved, kaldes det at "tørstrinte", og der kommer som regel ikke
noget ud.

Vores 6-årige Fufu sitrer med halen og ser ud til at strinte, når han
rigtigt vil vise sin gensynsglæde. Det ser lidt sødt ud!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Pia Wittendorf

Dato : 12-06-07 14:53

> [...]
>
> Vores 6-årige Fufu sitrer med halen og ser ud til at strinte, når han
> rigtigt vil vise sin gensynsglæde. Det ser lidt sødt ud!

Hej.
Ja, det er noget i den stil. Skulle bare lige høre.Der skal nok komme
lidt flere billeder hen af vejen, skal bare lige ha lavet dem om som jeg
har(de fylder for meget)

Fra : Ragna

Dato : 11-06-07 19:54

Hov, jeg glemte helt at skrive, at han ser ud til at være en rigtig
charmetrold!

--
Mange hilsener fra Ragna

Fra : Kate

Dato : 12-06-07 21:48

Pia Wittendorf <tikkakatKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in

> Har forøvrigt lige et spørgsmål: Han er neutraliseret, men laver
> disse "strinte"bevægelser, er det helt "normalt"?

Doughnut gør det faktisk, hun ryster ofte halen lige i nærhede af mig,
heldigvis kommer der ikke noget væde. Mowgli begyndte at strinte da han
var ca. 3 år gammel, han blev kastreret 5½ måned gammel. Så som Tove
skriver, når det kommer til katte er der vidst ikke noget "normalt"

Tillykke med ham, han ser dejlig fræk ud

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/