God tur
Fra : Brian

Dato : 11-06-07 21:16

Kæresten, Gabby og jeg selv, var her til aften ude at gå en aftentur,
ned på det store grønne område vi har, nærmest i baghaven. Hernede
plejer vi hver aften lade Gabby jage nogle pinde som flyver laaaangt
væk, så snart jeg får fat i dem, mærkeligt nok.. Nå, men vi var næsten
nået derhen da vi ser en dame komme gående med hendes Schæfer. Hendes
hund så ud som om, den tænkte: "NEEEEEEEJ!! IKKE EN HVALP!" og jeg
spurgte om de måtte hilse på hinanden, og forklarede at Gabby altså ikke
bider, og at det bare er en halty hun har om snuden. Hun fortalte at
hendes hund, 8 år gamle Wilma, nok ville sætte Gabby på plads, hvis vi
lod dem gå fri begge to - så det gjorde vi.

Ganske rigtigt, Gabby gjorde et hvalpespring, komplet med forpoter i
ansigtet på Wilma og det hele, og Wilma blev sur.
Hun væltede Gabby om på siden (Gabby vejer lige knap 40 kilo, og er
cirka 70 cm over skulderen og er lige knapt et år, ikke 9 måneder som
jeg har skrevet i en tidligere tråd (min kæreste er gravid og det har
sat alting i en 9 måneders fase i mit hovede)) og skældte hende højlydt
ud, med blotlagte tænder og det hele.

Fra den nærliggende have, fik vi sendt nogle oooonde øjne over hækken,
og en lille familie kiggede på den FORFÆRDELIGE hundekamp. De fik lige
et par ord om hakkeorden, hundeopdragelse og afbalancerede hunde med på
vejen :)

Nå men, Gabby fattede det jo selvfølgelig ikke med det samme, og skulle
absolut lige prøve at se om ikke Wilma ville lege, da denne havde fået
sin snor på igen, og så måtte de liiige løsnes igen, så Wilma kunne få
forklaret Gabby et par ting eller tre. Gabby fattede en hentydning og
lod Wilma være i fred.

Wilmas ejer, udtrykte sin forbavselse over at vi ville lade Gabby blive
sat på plads. Vi svarede, nærmest i munden på hinanden, at det egentlig
var en ganske fin ting, at Gabby Den Store, kunne prøve at være den lille :)

-Brian

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-07 21:41

"Brian" <doktoreNOn@SPAMdoktorb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sat på plads. Vi svarede, nærmest i munden på hinanden, at det egentlig
> var en ganske fin ting, at Gabby Den Store, kunne prøve at være den lille

Det lyder som en fin tur.

Kunne også godt bruge en hund, der kunne sætte Bingo lidt på plads. Den
eneste Bingo har rigtig respekt for er vores lille ds- gårdhund Bibi på 6
kg.
Bingo vejer omkring 28 kg.

Vi havde en stor glad lab-han, rendende i hælene på os, på gåturen i går.
Bingo har leget med ham før, rigtig rar hund. Bingo er dog i slutningen af
sin løbetid, så han havde lidt andre ting i hovedet, men det fis gad Bingo
jo ikke og vi fik ham også gennet lidt væk. Ejeren var ingensteder, at
finde, så han fulgte dog med os et par km. Fik ham så til, at blive omkring
efterskolen, for ifølge flere elever, tilhørte han åbenbart en af lærerne
der.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : pwh

Dato : 12-06-07 21:03

Buffy, skrev:

> [...]
>
> Kunne også godt bruge en hund, der kunne sætte Bingo lidt på plads.
> Den eneste Bingo har rigtig respekt for er vores lille ds- gårdhund

Jamen vi aftaler da bare tid og sted.
Jeg har et par Labblandinger der nok skal
kunnet klarer det, ansvaret er så på dit område

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-07 21:32

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:b%Cbi.429

> Jamen vi aftaler da bare tid og sted.
> Jeg har et par Labblandinger der nok skal
> kunnet klarer det, ansvaret er så på dit område

Jamen du kommer da bare lige til Jylland en tur.
Bingo er nu god nok til andre hunde, men hun er altid den dominerende,
hvilket andre hunde også indtil nu har respekteret. Hun skal også lige
blande sig, hvis Coco og Biva ( efter hendes mening ) leger lidt for
voldsomt. Fimbe må dog godt hoppe rundt på halen af hende, flere gange om
dagen.
Han fik så lidt af sin egen medicin i går, da kaninen sprang på ham. Det var
han ikke helt tilfreds med:

http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/612125034.jpg

http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/612125045.jpg

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : pwh

Dato : 12-06-07 22:13

Buffy, skrev:

> Jamen du kommer da bare lige til Jylland en tur.

Der er lidt for langt.
Men tro mig, mine ville have en opdragelsen effekt

De er ikke specielt skrappe, men bliver der spillet op
så bliver der afregnet, og vi taler altså 2 +40 kgs hunde

/Jens

Fra : Ralph

Dato : 11-06-07 22:44

> [...]
> Hun væltede Gabby om på siden (Gabby vejer lige knap 40 kilo, og er cirka
> 70 cm over skulderen og er lige knapt et år, ikke 9 måneder som

Samme historie, omvendt fortegn: Vi, 2 børn 4-6 år, fire voksne, 2 hunde,
een i snor, een uden (Rissa - 3 år gammel Riesenschnauzer - stor sort hund).
Vi mødte en mand og hans 9 mdr. gamle schæferhan (Ronnie), Ronnie ville
MEGET gerne hilse, sprang op af os voksne, vi kunne dog godt sige fra,
prøvede så at springe op af børnene, SÅ blev Rissa sur, bed Ronnie i halsen,
lagde ham ned, og markerede i 10-15 sekunder, der blev han liggende længe
efter.
Manden var glad, DER lærte han hvordan man opfører sig, sagde han, det kunne
JEG ikke have lært ham på så kort tid.
Rissa var stolt, det var jeg også, ingen blod, blot markering.

se evt. min fine hund på:

www.rissaras.webbyen.dk

--
Ralph

Fra : Brian

Dato : 12-06-07 17:10

Ralph skrev:
> [...]
> JEG ikke have lært ham på så kort tid.
> Rissa var stolt, det var jeg også, ingen blod, blot markering.

hvor er den fin - og rigtig dygtig til at opdrage :)

Fra : pwh

Dato : 12-06-07 20:59

Brian, skrev:

> [...]
> blive sat på plads. Vi svarede, nærmest i munden på hinanden, at det
> egentlig var en ganske fin ting, at Gabby Den Store, kunne prøve at være den

Det er så til en hvis grænse også godt nok.
Vær dog lige obs på at hun ikke længre er en hvalp
i de andres hundes øjne.
Og det kan koste blod hvis i møder den forkerte.
Så den med at "det ordner de selv" giver jeg ikke
fem flade ører for.
Jeg stopper personligt et hvert hundeslagsmål
inden det kammer over, og det gør det lynhurtigt.

Fint nok at hvalpe bliver sat på plads,
men voksne hunde skal kunne omgåes uden probs.

/Jens

Fra : Brian

Dato : 12-06-07 21:18

pwh skrev:
> [...]
> fem flade ører for.
> Jeg stopper personligt et hvert hundeslagsmål
> inden det kammer over, og det gør det lynhurtigt.

Jeg ville skam også have stoppet det, i det samme det ikke bare var en
masse høj gøen og markering uden bid længere.. Wilma var ikke spor
aggressiv, men bestemt. Desuden virkede ingen af dem utrygge ved
hinanden, de vidste vist godt begge to hvem der var chefen, Gabby skulle
bare liiiige afprøve grænsen..

> Fint nok at hvalpe bliver sat på plads,
> men voksne hunde skal kunne omgåes uden probs.
>
> /Jens

Enig, det var derfor jeg synes at turen var så god!

-Brian (hvis hund ikke er blevet sat på plads af andre end ham selv idag)

Fra : pwh

Dato : 12-06-07 22:18

Brian, skrev:
> pwh skrev:
>
> Enig, det var derfor jeg synes at turen var så god!
>
> -Brian (hvis hund ikke er blevet sat på plads af andre end ham selv
> idag)

Fint nok.
Men vær obs på at der pludselig er en hårfin grænse,
ikke at du skal stresse,
men værer meget obs så det ikke går galt.

/Jens (som har brændt snuden et par gange)

Fra : Brian

Dato : 13-06-07 15:53

pwh skrev:
> Fint nok.
> Men vær obs på at der pludselig er en hårfin grænse,
> ikke at du skal stresse,
> men værer meget obs så det ikke går galt.
>
> /Jens (som har brændt snuden et par gange)

Bare rolig, det er jeg :) det er også kun fordi jeg selv er god til at
sætte mig imellem, at jeg tør lade hende tumle med fremmede hunde :)
Når jeg sætter mig noget for, er jeg svær at stoppe ;) desuden vejer jeg
omkring 100 kilo, så en smule hundekamp skulle jeg nok kunne desarmere *lol*

Fra : pwh

Dato : 13-06-07 16:11

Brian, skrev:

> [...]
> Når jeg sætter mig noget for, er jeg svær at stoppe ;) desuden vejer
> jeg omkring 100 kilo, så en smule hundekamp skulle jeg nok kunne

Lyder godt, jeg vejer godt nok selv et stykke fra de 100 kg,
men er nu heller ikke bange for at lægge mig imellem hvis det er.
Det bedste er vist at hive hunden væk i bagbenene,
men jeg tog selv engang en Schæfer i nakkeskindet og ryggen
og kylede den hen af græsset, det virkede også ret så dæmpende på den

/Jens

Fra : pwh

Dato : 12-06-07 21:07

Brian, skrev:

Hvordan gik det med Barf ???????

/Jens

Fra : Brian

Dato : 13-06-07 15:51

pwh skrev:
> Brian, skrev:
>
> Hvordan gik det med Barf ???????
>
> /Jens

Vi er ikke gået igang endnu, vil være sikker på hvordan jeg skal gøre
det, så jeg ikke hovedkulds kaster mig ud i det, og pludselig opdager at
jeg har fucket et eller andet helt op :)

Fra : pwh

Dato : 13-06-07 16:15

Brian, skrev:

> Vi er ikke gået igang endnu, vil være sikker på hvordan jeg skal gøre
> det, så jeg ikke hovedkulds kaster mig ud i det, og pludselig opdager
> at jeg har fucket et eller andet helt op :)

Fornuftigt nok.
Også en god ide lige at finde nogle kødleverandører i forvejen,
hun kommer jo til at kunne tage fra når hun bliver voksen

Som sagt tidligere, gider du ikke selv stå for grøntsagerne
kan det købes frysetørret i sække over nettet, ligesom med tørkost.
Så skal du egentligt bare supplerer med kød, og diverse tilsætninger evnt.

/Jens

Fra : Brian

Dato : 14-06-07 15:37

pwh skrev:
> [...]
> kan det købes frysetørret i sække over nettet, ligesom med tørkost.
> Så skal du egentligt bare supplerer med kød, og diverse tilsætninger evnt.

Nogle links til steder man kan købe frysetørret grønt?
-Brian

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-06-07 16:12

> Nogle links til steder man kan købe frysetørret grønt?

http://www.husdyrhelse.com/product.asp?product=28

eller kontakt jørgen søndergaard, telefonnummer i nedenstående link, og
forhør dig om der er en lokal forhandler i din nærhed.
http://www.elkama-jamodan.dk/

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 14-06-07 16:35

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> "Brian" <doktoreNOn@SPAMdoktorb.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.husdyrhelse.com/product.asp?product=28

Det link har Brian det søvnige hoved fået allerede en gang

Du kan dog tit købe tilsvarende billigere et andet sted,
men mine er blevet glade for EL-kama, og det virker også
på mig som et meget lødigt produkt.

/Jens

Fra : Brian

Dato : 14-06-07 17:09

pwh skrev:

> [...]
>
> Du kan dog tit købe tilsvarende billigere et andet sted,
> men mine er blevet glade for EL-kama, og det virker også

Hehehe, søvnige hovede :) det er ikke engang løgn, jeg er konstant træt
for tiden, men det hænger nok ret godt sammen med et forsøg på ændring
af døgnrytme (skal op klokken 04:30, for at være vågen til når jeg skal
på arbejde).

-Brian (som gaber mens han skriver)

Fra : pwh

Dato : 14-06-07 18:20

Brian, skrev:

> Hehehe, søvnige hovede :) det er ikke engang løgn,

Sådan er det Brian, jeg har altid ret

Nå spøg til side, vi er da spændte på at hører
hvordan det går med den næste lille ny.
Og self også hvordan det går med vuffen,
den skal jo ikke gå i glemmebogen fordi der
kommer en baby, det har jeg desværrer set for tit.

/Jens (som ingen børn har, men barnlige hunde)

Fra : Brian

Dato : 14-06-07 21:09

pwh skrev:
> Sådan er det Brian, jeg har altid ret

Er det en god ting? Ved godt det ikke er en filosofi-gruppe, men prøv at
overveje altid at have ret..

> [...]
> den skal jo ikke gå i glemmebogen fordi der
> kommer en baby, det har jeg desværrer set for tit.
>
> /Jens (som ingen børn har, men barnlige hunde)

Den er på vej - 50 dage til termin - og Gabby KAN ikke gå glemmebogen,
hun er jo vores første barn *lol*
Ej, hun er en dejlig hund, og jeg har snakket MEGET med min kæreste om,
at vi VIRKELIG skal huske Gabby i det her børneræs, og vi er enige.
Gabby var her først, og hun er vores ansvar - vi har anskaffet os en
hund, det skal hun ikke lide under :)

Jeg er super spændt på den lille ny, men Gabby er sjovere de næste par
år, du ved, børn bliver først rigtig sjove omkring en 3-års alderen ;)

-Brian (som fik kæresten til at tage et billede af ham og han baaaaaby
på den sidste gåtur, til ære for gruppen:
http://www.doktorb.dk/briangabby.jpg )

Fra : pwh

Dato : 14-06-07 21:46

Brian, skrev:

> Er det en god ting? Ved godt det ikke er en filosofi-gruppe, men prøv
> at overveje altid at have ret..

Det er da belastende, men hvad skal jeg gører

> Den er på vej - 50 dage til termin - og Gabby KAN ikke gå glemmebogen,
> hun er jo vores første barn *lol*

Lyder godt, og håber på at hører meget mere fra dig,
du skriver godt, og har min yndlingsrace

> Jeg er super spændt på den lille ny, men Gabby er sjovere de næste par
> år, du ved, børn bliver først rigtig sjove omkring en 3-års alderen ;)

Men bliver det ikke bare vildt spændende at se hvordan
baby'en og Gabby har det med hinanden.
Mit gæt bilver at baby'en får en bodyguard som ikke engang
dine 100kg kan gører noget overfor.

Men hvordan man introducerer en baby overfor en hund aner jeg ikke,
start måske en tråd med det, der er flerer her i gruppen der har prøvet det.

> -Brian (som fik kæresten til at tage et billede af ham og han baaaaaby
> på den sidste gåtur, til ære for gruppen:
> http://www.doktorb.dk/briangabby.jpg )

Dejlig hund, og træt ejer

/Jens

Fra : Brian

Dato : 16-06-07 00:30

pwh skrev:

> Det er da belastende, men hvad skal jeg gører

Kender det kun alt for godt herhjemme fra :)

> Lyder godt, og håber på at hører meget mere fra dig,
> du skriver godt, og har min yndlingsrace

Tak, fra os begge :)

> Men bliver det ikke bare vildt spændende at se hvordan
> baby'en og Gabby har det med hinanden.
> Mit gæt bilver at baby'en får en bodyguard som ikke engang
> dine 100kg kan gører noget overfor.

Det har du sgu nok ret i, men det passer mig fint, hvis det er
resultatet - så kan folk liiiige prøve at gøre mit barn noget :) VUF
blev der sagt

> Men hvordan man introducerer en baby overfor en hund aner jeg ikke,
> start måske en tråd med det, der er flerer her i gruppen der har prøvet det.

Vi har snakket meget om det, med andre som har gjort det, og jeg tror
nok det skal gå - såvidt jeg husker, er et af kernepunkterne, at hunden
skal have en maaasse opmærksomhed, men stadig i et omfang der er
udholdeligt.

> Dejlig hund, og træt ejer
>
> /Jens

Korrekt, til begge dele :) jeg synes godt nok hun ser lille ud på det
billede..

-Brian (som burde være gået i seng for længe siden, men har siddet og
nørdet med en ny hjemmeside - til den lille familie)

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-07 09:24

> [...]

> det skal gå - såvidt jeg husker, er et af kernepunkterne, at hunden skal
> have en maaasse opmærksomhed, men stadig i et omfang der er udholdeligt.

Tillykke med den kommende bebs.
Hunde har en 6. sans, når det kommer til babyer, så det skal nok gå.
Har aldrig oplevet jalousi fra en hund- tværtimod. Den vil nok snuse meget
til både baby og kone i starten og fatter så lynhurtigt, at der er en ny
"hvalp" i familien.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Brian

Dato : 16-06-07 19:22

Buffy skrev:
> Tillykke med den kommende bebs.

Taaaak - jeg glæder mig sindssygt meget!

> [...]
> til både baby og kone i starten og fatter så lynhurtigt, at der er en ny

Det er også den opfattelse jeg har fået, så jeg krydser fingre og håber
på det bedste :)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-06-07 16:16

> Som sagt tidligere, gider du ikke selv stå for grøntsagerne
> kan det købes frysetørret i sække over nettet, ligesom med tørkost.
> Så skal du egentligt bare supplerer med kød, og diverse tilsætninger evnt.

Hvad tilsætter du?

Det eneste jeg putter i, er knust hvidløg, emma får dog artroflex.

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 14-06-07 16:46

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad tilsætter du?

Til hverdag kun fiskeolie, alm olie, ølgær og hvidløg.
Ca 1 gang pr uge får de så en alm vitaminpille også,
hellere værer på den sikre side mht det.

> Det eneste jeg putter i, er knust hvidløg, emma får dog artroflex.

Det hedder FlexVital nu om dage, det er jeg også begyndt at give Tyson.
Han var begyndt på at trække lidt på det ene ben hvis han havde leget
meget med bold (sprunget meget).
Nu må vi se om det hjælper, han har fået det ca 2 uger,
ellers må han til dyrelægen og blive lyst igennem.

Men få du nu købt en pose ølgær (det er et pulver, og koster næsten intet)
det skulle simpelthen værer sprængtfyldt med alskens godt for en hund.

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-06-07 18:04

> Til hverdag kun fiskeolie, alm olie, ølgær og hvidløg.
> Ca 1 gang pr uge får de så en alm vitaminpille også,
> hellere værer på den sikre side mht det.

jeg har tidligere brugt fiskeolie i foderet, men har ikke gjort det i lange
tider, og jeg kan ikke se og mærke nogen forskel. De får nu også tit fisk,
bla. laks.
vitaminmæssigt er de dækket ind ved en alsidig kost, det er jeg ret
overbevist om, ved brug af el kama er der hvad de skal have deri.
ølgær, det er jo Bvitaminer, som igen er godt for pelsen bla.
det skader jo ikke, men jeg synes at mine er utroligt flotte, blanke og
tætte i pelsen, så jeg finder det ikke nødvendigt med ekstra.

> Det hedder FlexVital nu om dage

ok, det er nogle måneder siden jeg købte sidst, en stor dunk, men jeg er ved
at løbe tør.

, det er jeg også begyndt at give Tyson.
> Han var begyndt på at trække lidt på det ene ben hvis han havde leget
> meget med bold (sprunget meget).
> Nu må vi se om det hjælper, han har fået det ca 2 uger,

Jeg kunne se en markant forskel på emma, efter kort tids brug, et par uger
ca. det er helt vildt faktisk..
jeg har ellers tidligere brugt vital animin til alle mine hunde, men det her
er noget der virkeligt er effektivt.
> ellers må han til dyrelægen og blive lyst igennem.
>
> Men få du nu købt en pose ølgær (det er et pulver, og koster næsten intet)
> det skulle simpelthen værer sprængtfyldt med alskens godt for en hund.

Har du læst om det her bioalg tangmel? der bliver tilsat noget i el kamaen,
man kan også købe det i løs vægt, det skulle være vildt godt også, fyldt med
alt godt fra havet, bogstaveligt talt.

mvh. marie -hvis hunde må sulte ihjel til aften, da madmor har glemt at
tage lammehalse ud af fryseren..oooooonde kvinde!.

Fra : pwh

Dato : 14-06-07 18:32

Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> jeg har tidligere brugt fiskeolie i foderet, men har ikke gjort det i
> lange tider, og jeg kan ikke se og mærke nogen forskel. De får nu
> også tit fisk, bla. laks.

Så er de jo også dækket ind der.

> vitaminmæssigt er de dækket ind ved en alsidig kost, det er jeg ret
> overbevist om, ved brug af el kama er der hvad de skal have deri.

Tror jeg også.

> ølgær, det er jo Bvitaminer, som igen er godt for pelsen bla.

Der er meget andet i ifølge Billinghurst,
ølgær er faktisk hans mantra.
Jeg skal se og få scannet siderne ind til dig,
så kan du jo selv vurderer det.

> Har du læst om det her bioalg tangmel? der bliver tilsat noget i el
> kamaen, man kan også købe det i løs vægt, det skulle være vildt godt
> også, fyldt med alt godt fra havet, bogstaveligt talt.

Jo, men eftersom det er tilsat i det jeg køber
føler jeg ikke der er grund til at tilsætte yderlige.

> mvh. marie -hvis hunde må sulte ihjel til aften, da madmor har glemt
> at tage lammehalse ud af fryseren..oooooonde kvinde!.

Ond er du, mine har stadig intet fået.
Det bliver nok til en gang El-Kama med Kallun/okse.

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-06-07 20:44

> Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> Der er meget andet i ifølge Billinghurst,
> ølgær er faktisk hans mantra.
> Jeg skal se og få scannet siderne ind til dig,
> så kan du jo selv vurderer det.

Jeg ønsker mig bogen i fødselsdagsgave, så jeg håber da at der er en venlig
sjæl der gider at give mig en gave jeg egentlig ønsker mig..(-;

> Jo, men eftersom det er tilsat i det jeg køber
> føler jeg ikke der er grund til at tilsætte yderlige.

nej, selvfølgelig ikke, men jeg kunne godt finde på at købe det, det er kun
ind imellem at jeg bruger el kama, ellers står den på "rigtige" grøntsager.

> Ond er du, mine har stadig intet fået.
> Det bliver nok til en gang El-Kama med Kallun/okse.

he..Ebbe var så heldig at falde over den klammeste grisepote i et
blomsterbed her til aften..det har de brugt flere timer om at hugge fra
hinanden..yak siger jeg bare..føj!, klamt!. (-;

mvh .marie

Fra : pwh

Dato : 14-06-07 22:05

Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> Jeg ønsker mig bogen i fødselsdagsgave, så jeg håber da at der er en
> venlig sjæl der gider at give mig en gave jeg egentlig ønsker mig..(-;

Ellers koster den altså kun ca 300kr (mindre end en pose tørkost)
men ellers siger du til, tror det er 2-3 sider det drejer sig om.

> he..Ebbe var så heldig at falde over den klammeste grisepote i et
> blomsterbed her til aften..det har de brugt flere timer om at hugge
> fra hinanden..yak siger jeg bare..føj!, klamt!. (-;

Nu du siger grisepote, så en sjov lille episode idag
Jeg havde købt nogle røgde (de havde ingen rå) grisepoter hos Maxsøe,
nå de fik en hver idag, self sparer man på den til den anden har ædt op.
Tyson er så mere rar end han er klog, og det benytter Angel sig af.

Nå lang historie kort, Tyson troede han var smart ved at på gemme på sin,
jeg holdt så øje med dem, og da Angel havde spist op og Tyson stadig rendte
rundt med sin i kæften vidste jeg det ville gå galt.
Også helt rigtigt, Tyson kom rendene ind unden noget i kæften, meget stolt.
Men det tog de ikke Angel 2 sekunder at finde poten ude i busken
hvor Tyson troede den var godt gemt (ret naivt).
Så jeg måtte give Tøson poten tilbage med besked om at ÆDE den,
det glorde han så også, det var bare sjovere at drille Bemle med den

/Jens