Hundehvalpe (!!!) og eksamen
Fra : nana sørensen

Dato : 11-06-07 13:45

Hej gruppe...

Netop hjemvendt fra dyrelægen med Baby og hendes tre hvalpe. Alle har
det godt og er sunde og raske. Hun fødte fire hvalpe, men en af dem var ikke
rigtigt færdig og var vist død ved fødslen. Jeg siger "vist" fordi jeg ikke
var der til de første tre. Af alle dage valgte Baby nemlig at føde i dag, i
morges, hvor jeg lå og sov og prøvede at lade op til religions-eksamen i
dag. Jeg havde ellers skudt hende til den 14. og lykkeligt håbet på at hun i
det mindste holdt sig til efter eksamen, men næææh nej. Da jeg stod op lå
der 3 hvalpe i kassen hos hende, desværre død den ene. Hun fik så en til
imens jeg var der, så jeg måtte kalde kæresten hjem fra arbejde, så han
kunne overtage. LIDT stress med det hele, når jeg skulle stå på HF to timer
efter og være velforberedt og frisk. Var oppe til kl bæ i nat for at ordne
noter og kunne så ikke sove pga. varmen. Er meget hypet nu, efter max 1,5
times søvn og alt hvad der er sket indtil nu. (Og jeg fik 12 til eksamen!
Det svarer til det gamle 11 og 13, hvis nogen som mig heller ikke fatter
den nye skala.)
Nu ligger Baby og putter roligt med sine tre hvalpe, allesammen piger i
øvrigt. Her er varmt og hun får heldigvis drukket en del. Dyrelægen sagde at
alt var fint og jeg fik ikke behov for at scanne hende, da han var så godt
som 100 på at der ikke var mere habengut derinde. Hun er også helt smal nu.
Før lignede hun et kastanjedyr, helt tyk med små tynde ben. LOL Hvalpene
vejer mellem 70 og 100gr, hvilket er fint ifølge dyrelægen. Der er to
nougatfarvede, ligesom Pnåf, og en chokoladefarvet med en mørk stribe langs
ryggen. MEGET nuttede, skulle jeg hilse at sige. Og så SMÅ! Dyrelægerne
kaldte dem rotteunger...
Nu håber jeg bare at alt går vel. Det gik jo lidt galt sidste gang og jeg
kan godt mærke at jeg stadig har lidt gråd i kroppen fra dengang. Jeg kom
mig aldrig helt over de døde hvalpe, men trøster mig med Pnåf, som trods alt
klarede sig og er glad og skæg. Peanut piffer rundt i haven og ser lidt
malplaceret ud når han er inde. Han kan godt mærke at her lugter skægt og
nyt og at man skal være forsigtig. Utrolig at en hund faktisk kan liste.
Pnåf fatter minus og hejler rundt i haven.
kryds fingre allesammen. jeg er glad nu og jeg vil enormt gerne blive ved
med at være det. Jeg skal igang med hvalpebog nu og skrive vægt ind osv, så
jeg smutter igen. Ville bare lige dele med jer allesammen. I har jo altid
fulgt mig og mine hunde, helt fra starten da Peanut bare var en lodden
cocktailpølse med nitter om halsen. Tak for jeres støtte og tak for gode
indlæg.

Mvh. Nana

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-06-07 14:21

In news:466d43e5$0$14000$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
nana sørensen <nanatorsk@phobia.dk> typed:
> Hej gruppe...

Hej Nana.

Rigtig hjerteligt til lykke med de 3 små nye "cocktailpølser" LOL

Ligeledes tillykke med det flotte 12-tal. Døøøøgtig pige som kan sin
religion.

Du er sikkert godt træt nu, og så eksamen i den hede.....puh !!!!
Jeg kan huske for 100 år siden da jeg var til realeksamen, da var
det lige så varmt, så det var lige før hjernen blev ristet.

Glæder mig afsindigt til du får tid til at fotografere de
små.......men bare rolig, forventningens glæde er altid stor......så
det behøver ikke at være lige med det samme

Er faktisk lige så spændt på hvilke navne du finder på denne
gang........Pnåf LOL ......jeg kan slet ikke stå for det navn, men
det passer sikkert godt til ham den lille krudtugle.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : lh

Dato : 11-06-07 14:36

> [...]
> gang........Pnåf LOL ......jeg kan slet ikke stå for det navn, men det
> passer sikkert godt til ham den lille krudtugle.

Tillykke både med eksamen og det fine resultat og med de små. Jeg er
nysgerrig, hvilken race har du? Jeg kan forstå det er små hunde? Jeg er her
ikke så tit og intenst, så du har nok fortalt om det før, men jeg har så
ikke set det.

Med hilsen
lh

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-06-07 14:45

In news:466d4fe9$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
lh <lhmail@mail.dk> typed:
> [...]
> nysgerrig, hvilken race har du? Jeg kan forstå det er små hunde?
> Jeg er her ikke så tit og intenst, så du har nok fortalt om det

Jeg svarer lige for Nana, hun har sikkert travlt med de små, og med
at indhente lidt søvn. De er så små som de vist kan blive. Det er
Chihuahua'er.

Fra : nana sørensen

Dato : 11-06-07 17:01

"lh" <lhmail@mail.dk> wrote in message

> [...]
> nysgerrig, hvilken race har du? Jeg kan forstå det er små hunde? Jeg er
> her ikke så tit og intenst, så du har nok fortalt om det før, men jeg har

mange tak. Jeg har chihuahuas, tre stk. Baby, som er moderen til det
kuld der lige er blevet født. Pnåf, som er Babys datter fra et tidligere
kuld, og Peanut, som er fader til begge kuld.

Fra : Hm

Dato : 11-06-07 18:23

> mange tak. Jeg har chihuahuas, tre stk. Baby, som er moderen til det
> kuld der lige er blevet født. Pnåf, som er Babys datter fra et tidligere
> kuld, og Peanut, som er fader til begge kuld.
Hej, tillykke med de 3 nye.

Men er dette ikke indavl??

Hanne/ som ikke har så meget forstand på avl

Fra : nana sørensen

Dato : 11-06-07 18:40

"Hm" <mishama@hongnet.dk> wrote in message

> Hej, tillykke med de 3 nye.
>
> Men er dette ikke indavl??
>
> Hanne/ som ikke har så meget forstand på avl

Indavl? øh? Baby og Peanut er ikke beslægtet. Det er Baby, der er moder til
Pnåf med Peanut som far, altså fra et tidligere kuld hvor vi beholdt en
hvalp. Og igen Baby der har fået hvalpe med Peanut denne gang.

Fra : Hm

Dato : 11-06-07 18:57

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til Pnåf med Peanut som far, altså fra et tidligere kuld hvor vi beholdt
> en hvalp. Og igen Baby der har fået hvalpe med Peanut denne gang.

hej Nana
du må undskylde at jeg misforstod dig, jeg havde forstået sådan at det var
den hvalp du havde beholdt fra sidste kuld du havde parret, der kan du se
jeg har ikke forstand på det.
hilsen
Hanne

Fra : nana sørensen

Dato : 11-06-07 20:28

> [...]
> den hvalp du havde beholdt fra sidste kuld du havde parret, der kan du se

Nej nej. det er nemlig indavl. Det ville jeg aldrig gøre og det bør man
ikke gøre.

Fra : Hm

Dato : 11-06-07 22:12

> "Hm" <mishama@hongnet.dk> wrote in message

> Nej nej. det er nemlig indavl. Det ville jeg aldrig gøre og det bør
> man ikke gøre.

Hej Nana
Rigtig godt at høre, jeg blev også helt forbavset, jeg havde da opfattelsen
af du var en samvittighedsfuld hunde ejer, men man kender jo ikke folk, man
kan jo tage fejl.

Hanne/ som er glad for vi fik sat dette på plads

Fra : nana sørensen

Dato : 11-06-07 22:54

> [...]
> ikke folk, man kan jo tage fejl.
>
> Hanne/ som er glad for vi fik sat dette på plads

hej igen...

LOL Nej nej.. Kunne aldrig falde mig ind. Indavl er for langt ude og klamt
oven i købet. Pnåf er til gengæld lige gået i løb, så nu skal virile Peanut
passes ude i et par uger.
Har faktisk lidt problemer med indavl i krybdyrhobbyen som er en stor del
af mit liv. Fordi de fleste krybdyr og slanger aldrig beviseligt har taget
skade/ændret sig i en negativ retning/været negative ofre for indavl, så
indavler folk i branchen uhyggeligt meget, så det kan være svært at finde
ubeslægtede dyr til avl. Meget sørgeligt. Syntes virkelig at det er
skideulækkert...

Fra : nana sørensen

Dato : 11-06-07 17:00

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in message
> In news:466d43e5$0$14000$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> nana sørensen <nanatorsk@phobia.dk> typed:
>>
> Hej Nana.
>
> Rigtig hjerteligt til lykke med de 3 små nye "cocktailpølser" LOL

jaah... De er meget meget nuttede. Håber at de allesammenklarer den, men
er godt nok en meget paranoid mormor.

> Ligeledes tillykke med det flotte 12-tal. Døøøøgtig pige som kan sin
> religion.

Ja, og jeg kom endda op i scientology, det mest langt ude vi har haft om.
LOL

> Du er sikkert godt træt nu, og så eksamen i den hede.....puh !!!! Jeg kan
> huske for 100 år siden da jeg var til realeksamen, da var det lige så
> varmt, så det var lige før hjernen blev ristet.

Jeg er ganske rigtigt træt... Jeg fik lige et par timer på øjet nu og skal
klart tidligt i seng. Den hede... jeg er ved at dø. Har ike sovet optimalt i
snart flere uger pga varmen. Det er hæsligt. jeg kan ikke engang tåle sol,
så det med at ligge i haven og stege, det er heller ikke en mulighed. Jeg
overlever kun vha. min ventilator. LOL

> Glæder mig afsindigt til du får tid til at fotografere de små.......men
> bare rolig, forventningens glæde er altid stor......så det behøver ikke at
> være lige med det samme

Det bliver så snart jeg har fundet opladeren til kameraet. Jeg skal godt
nok dokumentere at noget så småt godt kan blive en hund. LOL Min første
rotte Herman var sådan ca 5 gange større end de er.

> Er faktisk lige så spændt på hvilke navne du finder på denne
> gang........Pnåf LOL ......jeg kan slet ikke stå for det navn, men det
> passer sikkert godt til ham den lille krudtugle.

Pnåf er faktisk en pige. Men det passer stadig enormt godt til dyret.
Hun er fuldstændig blæst, på den fede måde.

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-07 17:26

KLIP

Hej Nana!!

Jeg sad og tænkte på dig i går om du mon ikke snart skrev noget nyt om
Babydyret, og så skrev du jo!! *G*

Tillykke tillykke med alting hjemme hos jer!! Det er satme flot både af dig
mht eksamen og af babys babyer

> Pnåf er faktisk en pige. Men det passer stadig enormt godt til dyret.
> Hun er fuldstændig blæst, på den fede måde.

Jeg har ALTID troet at Pnåf var en dreng!! Ej nana, det kunne du jo godt
have fortalt noget før!
Men jeg stemmer helt klart for at du skal have en der hedder Bøf og Bølle
Så kan jeg meget bedre finde ud af det!!

Hilsen Camilla

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-06-07 17:50

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en meddelelse

> Men jeg stemmer helt klart for at du skal have en der hedder Bøf og Bølle
> Så kan jeg meget bedre finde ud af det!!
>
> Hilsen Camilla

narhh det må da være pnif, pnaf og pnåf.. (-;

mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-06-07 18:04

In news:466ecf0c$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
Torben og Marie-louise Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
typed:
> "M&M" <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en meddelelse

> narhh det må da være pnif, pnaf og pnåf.. (-;

LOL Du er nu ikke uden evner Marie.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-06-07 19:02

> In news:466ecf0c$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
> Torben og Marie-louise Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> typed:

> LOL Du er nu ikke uden evner Marie.

(-;

prøv at sige det 10 gange i træk, hurtigt..LOL!
jeg er stor tilhænger af fjogede navne, så go for it, Nana!

mvh.marie

Fra : nana sørensen

Dato : 12-06-07 22:04

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in
message news:466edf80$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> [...]
>>
> (-;
>
> prøv at sige det 10 gange i træk, hurtigt..LOL!
> jeg er stor tilhænger af fjogede navne, så go for it, Nana!

Jah, for dælen. Jeg elsker også gakkede navne. Jeg har f.eks en kæmpestor
hornfrø der hedder Helmuth. LOL Og skildpadder der hedder Snadde og Padde.
Jeg har også et pindsvin der hedder Henrik.Mmest fordi dens rigtige artsnavn
er Tenrec, så den hedder faktisk Henrik Tenrec. LOL

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 13-06-07 05:22

> [...]
> Jeg har også et pindsvin der hedder Henrik.Mmest fordi dens rigtige
> artsnavn er Tenrec, så den hedder faktisk Henrik Tenrec. LOL

Den kan jeg så også være med på, hængebugsvin ved navn, Gynther, gysse og
gudrun, sidste opkaldt efter min mor (-; en hane ved navn mogens, får ved
navn britt, henning, ole, bertha og esmaralda, skildpadderene hed orla, føj
og æske..osv osv..det er da sjovere...(-;

mvh. marie

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-07 16:51

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:466f70e0$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> [...]
> navn britt, henning, ole, bertha og esmaralda, skildpadderene hed orla,
> føj og æske..osv osv..det er da sjovere...(-;

Ej hvor er det skægt! Min hane hed også Mogens!! indtil for 2 uger siden
hvor den kom for tæt på dræberhunden altså...

Hilsen C

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 13-06-07 19:53

> [...]
>

> Ej hvor er det skægt! Min hane hed også Mogens!! indtil for 2 uger siden
> hvor den kom for tæt på dræberhunden altså...

Uhh stygge hund!..(-;

Min Mogens var opkaldt efter forvalteren på den ejendom jeg boede på (lejet
stuehus på en farm)
det var forvalter-mogens meget beæret over..GGG.. værre var det med Gudrun,
hun var nemlig opkaldt efter min mor..og det har min mor vist aldrig
tilgivet mig for..LOL!.

mvh.Marie

Fra : nana sørensen

Dato : 13-06-07 22:19

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in
message news:466f70e0$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> [...]
> navn britt, henning, ole, bertha og esmaralda, skildpadderene hed orla,
> føj og æske..osv osv..det er da sjovere...(-;

Mit gamle marsvin var opkaldt efter den ene af mine morfædre (Lang historie)
og min mors kat efter den anden. Kalle og Albert. LOL Albert er et genialt
kattenavn. Har også haft enskaldet rotte ved navn Pivepæren.
Syntes klart det er sjovere sådan. Alle dyr hedder jo Felix, Ninus, Stampe
eller sådan noget typisk.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-06-07 05:38

> [...]
> Syntes klart det er sjovere sådan. Alle dyr hedder jo Felix, Ninus, Stampe
Jeg har da en albert! og en anton og en harald (katte)..Pivepæren, den er
fin.. Flodsvinet hedder mors kyllingerumpe her i huset (min hanboxer..GG).
Og med hensyn til marsvin, så har vi en stribe gode navne også, Carsten,
Børge, Laura, Mads og Bertha.

JO, lidt grin må man da have..(-;

mvh. marie

Fra : Anette

Dato : 13-06-07 23:17

Torben og Marie-louise Ager wrote:
> [...]
> mogens, får ved navn britt, henning, ole, bertha og esmaralda,
> skildpadderene hed orla, føj og æske..osv osv..det er da sjovere...(-;

Det er absolut sjovere
Vi har haft en kat, der blev kaldt Phonie, fordi hun som killing snakkede
med når nogen snakkede i telefon. En der hed Pandy, fordi hun var farvet som
en pandabjørn. Skinny, en udsultet vild tilløber mis.
De katte vi har nu hedder Knirke ( fordi hun ikke miaver, men knirker)
Tillie (fordi hun har samme farver og tegning som en tidligere kat, der hed
Toots, så skulle hende her jo have heddet Thielemans, men det var for
langt:) Malle ( som tidligere ejer havde kaldt Thomas o'Malley) og sidst
Chulo ( fordi han kom tillløbende som lille syg, meget afpillet killing, men
han var sej og overlevede. Chulo betyder sej på spansk)
Af vores høns er det kun eget "opdræt" der har fået navne, det er især gået
ud over haner, som hed Ib, Karl Kæk (arrigt bæst af en dværgbrahma, som ikke
veg tilbage for noget som helst andet levende væsen) og Gilbert

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-06-07 05:40

"Anette" <abc@def.es> skrev i en meddelelse

det er især gået
> ud over haner, som hed Ib, Karl Kæk (arrigt bæst af en dværgbrahma, som
> ikke veg tilbage for noget som helst andet levende væsen) og Gilbert

GGG...Ib og Gilbert...skønt!

mvh.marie, hvis næste hund må hedde Ib, -eller Knud..GG

mvh. marie

Fra : nana sørensen

Dato : 12-06-07 22:02

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in
message news:466ecf0c$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> "M&M" <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en meddelelse

> narhh det må da være pnif, pnaf og pnåf.. (-;
>
> mvh. marie

Jah!

Fra : nana sørensen

Dato : 12-06-07 22:02

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> wrote in message
> KLIP
>
> Hej Nana!!
>
> Jeg sad og tænkte på dig i går om du mon ikke snart skrev noget nyt om
> Babydyret, og så skrev du jo!! *G*

Jaaah! Ville da aldrig snyde jer for hundeguf.. Og da slet ikke så søde
guffer som de her. De er på størrelse med en 20pak prinse 100´s. LOL

> Tillykke tillykke med alting hjemme hos jer!! Det er satme flot både af
> dig mht eksamen og af babys babyer

Mange tak. det har godt nok også været en hektisk tid... Kun een eksamen
tilbage, og så har hundepløfferne min fulde opmærksomhed.

> [...]
> Men jeg stemmer helt klart for at du skal have en der hedder Bøf og Bølle
> Så kan jeg meget bedre finde ud af det!!

det er der mange der tror. Også fordi Pnåf faktisk opfører sig som en
drengehund. Hun er faktisk mere alfahan end sin far. LOL Jeg har klart tænkt
mig at give hvalpene navne, men denne gang skal vi ikke beholde nogen, og
købrne hopper sgu nok ikke på Bøf og Bølle. LOL

Fra : jytte

Dato : 11-06-07 18:33

On 11 Jun., 14:45, "nana sørensen" <nanato...@phobia.dk> wrote:
> Hej gruppe...
>
> Netop hjemvendt fra dyrelægen med Baby og hendes tre hvalpe. Alle har
> det godt og er sunde og raske.

Stort tillykke skal der lyde herfra

.. Er meget hypet nu, efter max 1,5
> times søvn og alt hvad der er sket indtil nu.

Ja tak, det ville jeg også være

(Og jeg fik 12 til eksamen!

Wauw, det var da fantastisk flot

Altsa Nana, jeg er vild med din måde at skrive på. Du burde være
forfatter. Jeg blev som altid fuldstændig fanget af dit indlæg. Du
forstår at skrive så billederne af alle dine hunde bliver helt
tydelige i mit hoved. Skønt.

Jytte M

Fra : nana sørensen

Dato : 11-06-07 18:43

"jytte" <mollie-mor@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Hej gruppe...
>
> Netop hjemvendt fra dyrelægen med Baby og hendes tre hvalpe. Alle har

Mange tak. Jeg æælsker jer i denne gruppe. Det er så rart at alle tager
del i hinandens hunde-ting og jeg elsker at dele med jer.

.. Er meget hypet nu, efter max 1,5
> times søvn og alt hvad der er sket indtil nu.

Ja tak, det ville jeg også være

Jeg skal godt nok tidligt i seng i dag... Fik en time på øjet efter jeg
havde skrevet her i gruppen, men jeg er godt nok træt alligevel. Varmen gør
de godt nok heller ikke bedre. Er ved at krepere af al den sol.

(Og jeg fik 12 til eksamen!

Wauw, det var da fantastisk flot

jaaah... Jeg er SÅ glad for det. Snakkede som en papegøje på speed og
det var klart det der skulle til.

[...]

Hvor er du sød... Jeg lover at fylde dit hovede med mange små bløde
hvalpe-følelser ved at opdatere jer her i gruppen. Ih...

Fra : Anette

Dato : 11-06-07 21:04

Hej Nana
> Netop hjemvendt fra dyrelægen med Baby og hendes tre hvalpe. Alle
> har det godt og er sunde og raske.

Eeejjj, hvor herligt. Til lykke med dem. Jeg glæder mig til at se
billeder.

> 1,5 times søvn og alt hvad der er sket indtil nu. (Og jeg fik 12 til
> eksamen!

SUPER! Det er godt gået at du alligevel kunne finde koncentrationen trods
hvalpe, varme og nul søvn - flot!

/ Anette
www.philana.dk

Fra : nana sørensen

Dato : 11-06-07 22:55

"Anette" <abc@def.es> wrote in message
> Hej Nana
>
> Eeejjj, hvor herligt. Til lykke med dem. Jeg glæder mig til at se
> billeder.

Taaak. Jeg har allerede lusket lidt rundt med mobilkameraet for ikke at
skræmme Baby for meget, men går i krig med mit rigtige digitalkamera i
morgen og så skal i nok få styret lysten.

Jeg er SÅ stolt.

Fra : M. Andersen

Dato : 12-06-07 05:30

Hej Nana

Tillykke!!! OG wow du har noget at være stolt af!

Jeg glæder mig også til at se billeder - og et kort øjeblik fik du mig til
at fortryde at jeg har steriliseret begge piger...*gisp*...men det er gået
over.

Det sidste billede jeg har set af Peanut var lige efter at han fik sit nitte
halsbånd - det er ved at være noget tid siden

Knus

Mette

Fra : nana sørensen

Dato : 12-06-07 22:06

"M. Andersen" <mga_ssinjin@yahoo.dk> wrote in message
> Hej Nana
>
> Tillykke!!! OG wow du har noget at være stolt af!

Ja. Og uuuh.... Jeg er både den stolteste kursist og den allerstolteste
mormor.

> Jeg glæder mig også til at se billeder - og et kort øjeblik fik du mig til
> at fortryde at jeg har steriliseret begge piger...*gisp*...men det er gået
> over.

Jeg ville også oprindeligt have steriliseret baby, men jeg er SÅ glad for at
jeg ikke gjorde det. Jeg har heldigvis et godt netværk, der godt gider at
passe Peanut, når tæverne er i løb og ha nææælsker at blive passer, så alt
er fint. Du fortryder endnu mere, når jeg får fundet kablet til mit kamera
og bombarderer jer med små hundepløffer i lange baner.

> Det sidste billede jeg har set af Peanut var lige efter at han fik sit
> nitte halsbånd - det er ved at være noget tid siden
> Knus
> Mette

Jah, det er godt nok længe siden. Peanut er 3,5 år nu og en hel del større.
Jeg har linket til nogle billeder af hele banden længere nede i gruppen. Kan
lige prøve at finde det frem.

Fra : pwh

Dato : 12-06-07 22:06

nana sørensen, skrev:
> Hej gruppe...

Hej Nana

Har ikke nået det før nu.
Men stort tilykke med "ormene" og den flotte eksamen

Er blevet lidt usikker på om Angel vil accepterer "småkryp"
Hun nakkede nemlig en mosegris for nylig, jeg kunne nemlig
godt tænke mig at min næste kat blev en killing.
Men jeg ville blive olm hvis Angel "nakkede" den

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 13-06-07 05:28

> [...]
> godt tænke mig at min næste kat blev en killing.
> Men jeg ville blive olm hvis Angel "nakkede" den

den bekymring har jeg også haft her i huset!, men den er blevet gjort til
skamme flere gange.
både Loui og Ebbe her, er jagtdyr begge to, musejagt, rotter, naboens katte,
harer og kaniner, jeg stoler ikke på dem over en dørtærskel hvad smådyr
angår..

men når det er "vores smådyr", så respekterer de dem. Der er så lige
marsvinene, dem ville jeg aldrig lade rende løs sammen med hundene, det
ville nok være at stramme skruen liiiige lovligt meget..
jeg har adskillige gange til træning feks. haft hjertet oppe i halsen over
en bedte chihuaua, eller det der er lige så småt, men som har vist en
selvsikkerhed som de store hunde har dyb respekt for.
har været vidne til en chi, der fik onduleret to store rotter og mine to
boxere noget så eftertrykkeligt.

Det samme med en killing, det kan gøres på meget kort tid hvis du er
konsekvent og tålmodig.

mvh. marie

Fra : nana sørensen

Dato : 13-06-07 22:22

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message

> Hej Nana
>
> Har ikke nået det før nu.
> Men stort tilykke med "ormene" og den flotte eksamen

Mange tak. I kan glæde jer til billeder. jeg kan bare først smide dem op
i morgen, da mit fotosted ikke er oppe lige nu.

> [...]
> godt tænke mig at min næste kat blev en killing.
> Men jeg ville blive olm hvis Angel "nakkede" den

de fleste hunde forstår godt forskellen mellem div. kryb og menneske-kryb.
Og så lille er Peanut heller ikke.

Fra : dpl

Dato : 14-06-07 13:37

nana sørensen skrev:
> [...]
> ryggen. MEGET nuttede, skulle jeg hilse at sige. Og så SMÅ! Dyrelægerne

Hejsa, til lykke med hvalpene, håber de vokser sig store og stærke.
Jeg måtte bare smile, da jeg så de vejede mellem 70 og 100g, for det er
da bare for vildt! Vi fik killinger for et par uger siden. Det ene kuld
var på 6 stk, og de vejede over 130g allesammen. Kattemor gik altså med
over 800g killinger i mavsen til sidst. Så jeres hund må bare være SÅ
lille *smil*.

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/
(Vi har killinger!)

Fra : nana sørensen

Dato : 14-06-07 17:52

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> på 6 stk, og de vejede over 130g allesammen. Kattemor gik altså med over
> 800g killinger i mavsen til sidst. Så jeres hund må bare være SÅ lille

De er også MEGET små. Faktisk syntes je gat de er mindre end sidste
gang, men Pnåf vejede kun 79gr da den blev født, så større har de ikke
været. Det er bare rigtig svært at forstå hvordan noget så småt kan blive
til en rigtig hund og det endda ret hurtigt. Baby er heller ikke ret stor.
Hun vejer ca 2,8 kg, hvilket er sådan en slags fjerdedel af min mors kat
Albert. LOL
Mit fotosted er desværre ikke oppe endnu, så i må være lidt tålmodige med
billederne, mende kommer!