Noter nummerpladen - held og lykke
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-06-07 09:41

Forestil dig at skulle ringe til politiet for at melde f.eks. en
spritbillist og nummerpladen så ser sådan her ud:
http://www.flickr.com/photos/hstidsen/540352099/

Held og lykke siger jeg så ;)

Nogen der kan tyde hvor den kommer fra?

Fra : Bjarne

Dato : 11-06-07 09:52

> Held og lykke siger jeg så ;)
>
> Nogen der kan tyde hvor den kommer fra?

Hehehe så det godt vi har dit billede, så får den løst...

Bjarne

Fra : OZ3BTO

Dato : 11-06-07 09:52

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hehehe så det godt vi har dit billede, så får den løst...
>
> Bjarne

Vildt gæt lyder på Dubai .. Men igen hvad FADEN laver den her oppe

Erik

Fra : Bjarne

Dato : 11-06-07 10:08

> Vildt gæt lyder på Dubai .. Men igen hvad FADEN laver den her oppe
>

> Erik

Han er forhåbentligt ikke kørt forkert... Gad vide om hans navigation er god
i Skandinavien.

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-07 10:41

> Han er forhåbentligt ikke kørt forkert... Gad vide om hans navigation er
> god
> i Skandinavien.

Har faktisk oplevet nogle, som er kørt rimelig meget forkert...

Står på en tank ved Randers... Der kom så to kunder (fra tyskland).. Og godt
nok mente de var kørt lidt for langt, de skulle til København...

/SWP

Fra : Bjarne

Dato : 11-06-07 13:35

> [...]
>
> Står på en tank ved Randers... Der kom så to kunder (fra tyskland).. Og
> godt nok mente de var kørt lidt for langt, de skulle til København...

Hehehe min kone boede på et tidspunkt 2 timers kørsel udenfor (øst) Los
Angeles, i en lille by hvor der var 1 hoved der gik stik øst/vest og omvendt
.... Hendes veninde kom på besøg og da hun skulle hjem kørte hun videre
mod øst, samtidig en time eller to senere kørte min kone til Los Angeles til
hendes venindes hjem og ankom faktisk før hende.
Så hun havde nok nået en del miles østpå før hun vendte om...

Bjarne

Fra : Tom

Dato : 11-06-07 16:20

"Søren W" <me på/fra cacba snavs dk> skrev i en meddelelse

> Har faktisk oplevet nogle, som er kørt rimelig meget forkert...
>
> Står på en tank ved Randers... Der kom så to kunder (fra tyskland).. Og
> godt nok mente de var kørt lidt for langt, de skulle til København...

Hmm så skal jeg ikke nævne at jeg har været nede ved Berlin og skulle bare
østpå til Polen, men endte i stedet for i Rostok....også en omvej på flere
hundrede Km. Jeg var en af de første i dk, der købte gps dengang de kom ned
i et rimelig prisleje

--
Tom

Fra : Esben Tærsker

Dato : 11-06-07 22:48

Søren W wrote:

> [...]
>
> Står på en tank ved Randers... Der kom så to kunder (fra tyskland).. Og godt
> nok mente de var kørt lidt for langt, de skulle til København...

Heh. Jeg arbejder i en lille by mellem Varde og Grindsted, der hedder
Skovlund - det er sket, at vi har måttet sende en chauffør videre til
2740 Skovlunde.

/Esben

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-06-07 09:15

Esben Tærsker <""esben\"@e$$ers.dk"> wrote in

> Heh. Jeg arbejder i en lille by mellem Varde og Grindsted, der hedder
> Skovlund - det er sket, at vi har måttet sende en chauffør videre til
> 2740 Skovlunde.

Må være pænt pinligt at skulle ringe og forklare hvorfor man er blevet
forsinket... ;)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-06-07 13:00

Esben Tærsker > skrev:
> Heh. Jeg arbejder i en lille by mellem Varde og Grindsted, der hedder
> Skovlund - det er sket, at vi har måttet sende en chauffør videre til
> 2740 Skovlunde.

Hvis han så også er startet på Djævleøen får han lidt ekstra at forklare
vognmand/speditør. (2 x bro)

--
MVH Finn Fremover vil MC'ister i flok have samme ret til
vejen som cykelryttere i flok, i min verden. (M.a.o. kun

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-06-07 10:29

"OZ3BTO" <no@spam.dk> wrote in

> Vildt gæt lyder på Dubai .. Men igen hvad FADEN laver den her oppe

Den er i hvert fald fra et af de arabiske lande - men det ligner jo ikke
ligefrem en luksus bil som er blevet sendt herop til en ferie eller sådan
noget.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-06-07 23:07

>- men det ligner jo ikke
>ligefrem en luksus bil

FNYS.. vil du straks vaske din mund!!

--
Martin Johansen [6000]
http://martinlj.blogspot.com

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-06-07 09:15

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> wrote in

> FNYS.. vil du straks vaske din mund!!

Luksusbiler er ikke så beskidte som den der ;)

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-06-07 12:24

http://www.priceofhistoys.com/wp-content/uploads/2006/06/dubai-ferrari-f40-1.jpg

--
vh
Torben

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-06-07 12:50

> http://www.priceofhistoys.com/wp-content/uploads/2006/06/dubai-ferrari-f40-1.jpg

What the f... er der sket der?

Eller er det en replica?

Info, please inden jeg tager billetten derned og leder

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-06-07 12:51

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> wrote in

> What the f... er der sket der?

Ejeren er vel blevet træt af den ... ;)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-06-07 12:55

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> What the f... er der sket der?
>
> Eller er det en replica?
>
> Info, please inden jeg tager billetten derned og leder

Pulsen er nu kommet ned under 250 igen.
Kan se at der _er_ tale om en replica, baseret på Fiero.
Ingen billet denne gang

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-06-07 12:11

On Mon, 11 Jun 2007 10:52:09 +0200 "OZ3BTO" <no@spam.dk> sent the
following smoke signals:

>Vildt gæt lyder på Dubai .. Men igen hvad FADEN laver den her oppe

De besøger vel familien...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Mikkel Lund

Dato : 11-06-07 14:22

OZ3BTO skrev:
> "Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Vildt gæt lyder på Dubai .. Men igen hvad FADEN laver den her oppe
> Erik

Han har vel hørt at Saab service er billig i Sverige!

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Tom

Dato : 11-06-07 16:27

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> "Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Vildt gæt lyder på Dubai .. Men igen hvad FADEN laver den her oppe

Måske en Imam der boykotter danske nummplader?

--
Tom

Fra : Uffe Ravn

Dato : 12-06-07 10:02

OZ3BTO wrote:

> Vildt gæt lyder på Dubai .. Men igen hvad FADEN laver den her oppe

Det kan det jo være nogen der ville hente den selv hos fabrikken, og selv
har medbragt pladerne hjemmefra.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Leonard

Dato : 11-06-07 10:18

On 11 Jun 2007 08:40:47 GMT, Henrik Stidsen wrote:

> Forestil dig at skulle ringe til politiet for at melde f.eks. en
> spritbillist og nummerpladen så ser sådan her ud:
> http://www.flickr.com/photos/hstidsen/540352099/

Jeg så en lignende i Vestjylland for ca. 25 år siden.
Der er vist noget med at den faktisk skal udstyres med nogle
identifikationsplader, der har almindelige bogstaver, når den kører i
Europa, men med de åbne grænser er det slet ikke sikkert, den ahr været
igennem en kontrol.

--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:14 sælges

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-06-07 10:30

Leonard <piper28a@gmail.invalid> wrote in

> Der er vist noget med at den faktisk skal udstyres med nogle
> identifikationsplader, der har almindelige bogstaver, når den kører i
> Europa,

Lyder da også meget rimeligt - tvivler på diverse europæiske IT systemer
kan håndtere sådan et par krusseduller ;)

> men med de åbne grænser er det slet ikke sikkert, den ahr været
> igennem en kontrol.

Nej ikke i (vest) Europa i hvert fald.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-06-07 09:38

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Leonard <piper28a@gmail.invalid> wrote in

> Lyder da også meget rimeligt - tvivler på diverse europæiske IT systemer
> kan håndtere sådan et par krusseduller ;)

Hvad mener du?
Står der ikke: 1 trailer og 3 barnevogne?
Det var min første tanke

> Nej ikke i (vest) Europa i hvert fald.

Kontrol?
Hvad er det for et fremmedord?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Elmer Fjort

Dato : 11-06-07 11:53

> Forestil dig at skulle ringe til politiet for at melde f.eks. en
> spritbillist og nummerpladen så ser sådan her ud:
> [...]

Det er da en af de nye nummerplader fra Nørrebro ))

Elmer

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-06-07 12:22

On Mon, 11 Jun 2007 12:53:15 +0200 "Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com>
sent the following smoke signals:

> Det er da en af de nye nummerplader fra Nørrebro ))

*LOL*

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-06-07 12:49

Elmer Fjort skrev:
> Det er da en af de nye nummerplader fra Nørrebro ))

Har de flyttet Bistanbul derover nu?

Fra : Henning

Dato : 11-06-07 12:20

On 11 Jun 2007 08:40:47 GMT, Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com>
wrote:

>Forestil dig at skulle ringe til politiet for at melde f.eks. en
>spritbillist og nummerpladen så ser sådan her ud:

Nu er der højst sandsynligt ikke en spritbilist bag rattet i den
bil... I så fald kun efter solnedgang, når Allah ikke kan se de har
drukket...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-06-07 12:34

Henning <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> wrote in

> Nu er der højst sandsynligt ikke en spritbilist bag rattet i den
> bil... I så fald kun efter solnedgang, når Allah ikke kan se de har
> drukket...

Nej det var også kun et eksempel - kunne jo ikke tillade mig at skrive at
man skulle melde ham for tyveri, overfald eller måske kioskrøveri, så var
jeg jo blevet kaldt racist ;)

Fra : Jakob

Dato : 11-06-07 12:27

> [...]
> Forestil dig at skulle ringe til politiet for at melde f.eks. en
> spritbillist og nummerpladen så ser sådan her ud:

Fedt af det er en Saab :) Tror ikke der kører mange af dem "dernede"

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-06-07 14:46

On Mon, 11 Jun 2007 13:27:19 +0200, "Jakob"
<Jake@airsoftzone(fjern).dk> wrote:

>"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Fedt af det er en Saab :) Tror ikke der kører mange af dem "dernede"

>--

I betragtning af det antal reservedele der bliver sendt derned, så
kuune du tage fejl.

Eller også kører de råddent i de få de har.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Tolbøll

Dato : 11-06-07 16:19

Jakob skrev:
> "Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Fedt af det er en Saab :) Tror ikke der kører mange af dem "dernede"

Har faktisk set flere af de lokale gutter i Qatar cruise rundt torsdag
aften i en 9-5 Cabriolet. Så jo, de findes skam også dernede.

/Per

Fra : Jan Petersen

Dato : 11-06-07 16:56

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> Forestil dig at skulle ringe til politiet for at melde f.eks. en
> spritbillist og nummerpladen så ser sådan her ud:
> http://www.flickr.com/photos/hstidsen/540352099/
>
> Held og lykke siger jeg så ;)

Lige et par kommentarer til dine billeder

Lige en nummerplade til - desværre uden foto - Bad Segeberg i Tyskland har
bogstaverne SE og så har de syntes at så burde kombinationen efter være XY,
så det bliver til 'SE*XY 421'.

Med hensyn til billedet med krydset oplever jeg tit at når man skal svinge
til venstre bliver man hængende i krydset fordi de modkørende synes at de
lige skulle med over selv om det er blevet både gult og rødt - og næsten
grønt for den tværgående.

Mvh
Jan Petersen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-06-07 19:44

"Jan Petersen" <jan@kosmo.dk> wrote in

> Lige et par kommentarer til dine billeder

Du er velkommen til at kommentere dem på Flickr hvis du har en konto
derinde ;)

> Lige en nummerplade til - desværre uden foto - Bad Segeberg i Tyskland
> har bogstaverne SE og så har de syntes at så burde kombinationen efter
> være XY, så det bliver til 'SE*XY 421'.

Er nok ikke alle der syns det er lige sjovt at køre rundt med ;)

> [...]
> synes at de lige skulle med over selv om det er blevet både gult og
> rødt - og næsten grønt for den tværgående.

Oplever ret ofte at når jeg selv syns jeg nok er lidt sent på den ved et
gult lys så følger der en eller to med over bag mig. Der mangler respekt
for lyssignaler.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-06-07 19:59

On 11 Jun 2007 18:44:03 GMT, Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com>
wrote:

> [...]
>derinde ;)

>Er nok ikke alle der syns det er lige sjovt at køre rundt med ;)

Er den tyske form for ønskenummerplader.

De bogstaver der er før mærkaten er obligatoriske. Dem efter mærkaten
kan man vælge.

Og nej. Jeg aner ikke hvad det koster.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-06-07 12:58

Folmer Rasmussen skrev:
> Er den tyske form for ønskenummerplader.
> De bogstaver der er før mærkaten er obligatoriske. Dem efter mærkaten
> kan man vælge.
> Og nej. Jeg aner ikke hvad det koster.

Hvis de har holdt prisen, så noget med 10 Euro. Det kostede 20 Dmark før
den der sære mønt kom.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-06-07 12:56

Jan Petersen skrev:
> [...]
> bogstaverne SE og så har de syntes at så burde kombinationen efter være XY,

Dernede har de mange sjove numre. F.eks. ER-DU 18 og PI-MP 1.

(Den sidste sad på en lille rød MB cab. 2+2)