MS Windows
briani 27239
Samlet opdatering efter SP2
Fra : Ukendt

Dato : 11-06-07 18:09

Hej

Jeg skal op til mine forældre og geninstallere windows. Jeg har en ghost med
deres windows på men den er fra november sidste år.

De har desværre kun en 256 kbit forbindelse hvorfor jeg ikke synes om
udsigten til at skulle hente samtlige opdateringer hos Windows Update siden
november over den forbindelse. Findes der et sted hvor man kan downloade en
samlet opdatering siden SP2 og så installere dem i et hug?

På forhånd tak.

Fra : Hans

Dato : 11-06-07 18:11

René Pedersen wrote:
> [...]
> siden november over den forbindelse. Findes der et sted hvor man kan
> downloade en samlet opdatering siden SP2 og så installere dem i et
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a

Hans

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 11-06-07 18:29

> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a
>
> Hans

Opfattede du overhovedet, hvad manden spurgte om?
Han bad om en pakke med samtlige opdateringer _siden_ SP2.
Så har han jo nok ikke lige noget at bruge en SP2-download til, vel?

Til oprindelige spørger:
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, udover jeg selv har været på jagt efter
det samme.
Der findes flere projekter på nettet om det, men desværre ingen med en dansk
kompilation

Mit bedste råd vil være, sæt maskinen op, sæt den til at hente de sk...
opdateringer, og så tag en kop kaffe med forældrene imens

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Hans

Dato : 11-06-07 18:53

Henrik Stavnshøj wrote:
> [...]
> Han bad om en pakke med samtlige opdateringer _siden_ SP2.
> Så har han jo nok ikke lige noget at bruge en SP2-download til, vel?

Sorry - Det er nok varmen.

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-07 19:37

"Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> wrote in message

> [...]
>
> Mit bedste råd vil være, sæt maskinen op, sæt den til at hente de sk...
> opdateringer, og så tag en kop kaffe med forældrene imens

Har du et link til en engelske version. Jeg kører selv med den engelske
version af XP og det kunne være rart når man genindlæser ghost-filen.

Fra : Lyhn

Dato : 11-06-07 20:13

René Pedersen wrote:

> Har du et link til en engelske version. Jeg kører selv med den
> engelske version af XP og det kunne være rart når man genindlæser
> ghost-filen.

http://www.autopatcher.com

Beskrivelse:
http://www.autopatcher.com/whatsautopatcher

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-07 21:34

"Lyhn" <@> wrote in message news:7fydnRtb4IYrA_DbRVnyugA@giganews.com...

> http://www.autopatcher.com
>
> Beskrivelse:
> http://www.autopatcher.com/whatsautopatcher

Super mange tak for det.

Fra : hcma

Dato : 11-06-07 21:57

"René Pedersen" <rene(snabela)juhl-hollen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> siden november over den forbindelse. Findes der et sted hvor man kan
> downloade en samlet opdatering siden SP2 og så installere dem i et hug?

kig her:
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no10
m v h
hcma