MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows media player i Vista
Fra : tp

Dato : 10-06-07 11:03

Hejsa.

Sikkert et dumt spørgsmål, men hvordan får jeg den til at afspille mine
sange. Jeg var så dum at konvertere alt fra mp3 -> M4a (ipod), og det vil
windows playeren ikke tage

et link til et codec?

jaja jeg kunne installere itunes, men jeg synes ikke det er særligt genialt

Fra : Allan Vebel

Dato : 10-06-07 23:58

tp skrev:

> var så dum at konvertere alt fra mp3 -> M4a (ipod),
> og det vil windows playeren ikke tage

Kan det ikke konverteres tilbage igen?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : tp

Dato : 11-06-07 06:32

> Kan det ikke konverteres tilbage igen?

joe sikkkert (700 plader :-/) men betyder det så at jeg skal have det
liggende to gange (aht ipod'en). Jeg ville jo gerne kunne spille det via
mediaplayeren, og det er vel bare et spørgsmål om et eller andet codec?

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 15-06-07 15:58

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:466cde42$0$13963$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]

http://forums.cnet.com/5208-6141_102-0.html?forumID=8&threadID=144111&messageID=1613600

står der dette...

"if you go http://www.free-codecs.com/download/3ivx.htm and download the codec and install it, then
you can listen to your m4a media files with windows media player."

Jan Rasmussen

Fra : tp

Dato : 15-06-07 21:31

> "if you go http://www.free-codecs.com/download/3ivx.htm and download the
> codec and install it, then
> you can listen to your m4a media files with windows media player."
>
> Jan Rasmussen

SUPER !!!! Takker for svaret