MS Windows
briani 27239
Installer Windows og Wireless tastetur mus
Fra : urlex

Dato : 09-06-07 06:28

Jeg har købt en PC, hvilken rækkefølge skal installation foregå: Kan
jeg få Wireless tastetur mus til at virke førend jeg installer
Windows ?
Jeg vil ikke lave nogle fejl derfor spørger jeg her:
vh urlex

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 09-06-07 06:30

On Fri, 08 Jun 2007 22:28:06 -0700, urlex <rolex6996@kokage.dk> wrote:

>Jeg har købt en PC, hvilken rækkefølge skal installation foregå: Kan
>jeg få Wireless tastetur mus til at virke førend jeg installer
>Windows ?

Jeg har selv haft en trådløs mus og tastatur og de kunne ihvertfald
godt installeres uden windows. Men prøv at kigge i vejledningen til
dit tastatur. På mit tastatur skulle jeg blot "synkronisere"
tastaturet med modtageren og så virkede det.

Fra : hcma

Dato : 09-06-07 10:17

"urlex" <rolex6996@kokage.dk> skrev i en meddelelse
[...]

check lige dit bundkorts manual først. Ellers skal du ind i BIOS og enable
Legacy USB Support
m v h
hcma/-

Fra : urlex

Dato : 09-06-07 12:43

On 9 Jun., 12:17, "hcma" <h...@hcma.dk> wrote:
> [...]
> vh urlex
>
> check lige dit bundkorts manual først. Ellers skal du ind i BIOS og enable

Jeg er meget tilfreds med jeres svar, jeg er ikke vandt til at læse
manualer på engelsk, jeg vil mandag ind og købe en Wireless
Internetmodem og vil vente til det også virker på min gl. PC, derfor
takker jeg for alle svar
Jeg havde håbet at kunne finde et stik til min gl.harddisk IDE den er
optaget til DVD drevet på kablet sidder et ekstra stik mon jeg kan
koble min IDE på den ? hvor den nye er ATA / SATAII, men jeg har et
ekstern harddisk som jeg bruger til backup.
Bundkortet hedder ASUS P5B og grafikkortet Inno (skulle være nVidia
Geforce) 7950 GT og CPU Core2 duo E6600
vh Urlex der hører til seniorer

Fra : Blur

Dato : 11-06-07 06:44

"urlex" <rolex6996@kokage.dk> wrote in message:

Jeg havde håbet at kunne finde et stik til min gl.harddisk IDE den er
optaget til DVD drevet på kablet sidder et ekstra stik mon jeg kan
koble min IDE på den ?

Der er kun en 1 ATA (gamle IDE) port på bundkortet, så hvis du ville sætte
din gamle IDE harddisk i, så husk lige at sætte den til MASTER
(jumper-sætningen på den) og DVD til SLAVE (jumper-sætningen på den osse) og
begge kan nøjes med en kabel fra IDE-porten.

Mvh, Blur