"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i meddelelsen
news:3qul635n92l53fd1gpbj3g93aq35c17gu3@4ax.com...
> On Sat, 9 Jun 2007 21:00:52 +0200, Jørn Rudolph
> <Jorn.Rudolph@Webspeed.dk> wrote:
>
>>> Men drop-outs i netværket: Prøv lige at beskrive og diagnostisere det
>>> lidt nærmere: Er det et problem på dit lokalnet, eller er det
>>> forbindelsen 'ud af huset' ?
>>
>>Det er ud af huset - Nogle gange har der stået kun lokalt - ikke lokalt og
>>internet.
>
> Hvis det er ud af huset er det udbyderen du skal skælde ud på - Der er
> nok ikke så meget du selv kan gøre...
Jeg har naturligvis kontaktet TDC flere gange - fået foretaget en test
måling fra
Alt skulle fungere
Har også kontaktet D-Link, hvor Ruteren er fra
>
> Men det er altid klogt at 'lege' lidt med PING og TRACERT når
> netværket driller- Så kan man i reglen diagnostisere meget præcis hvor
> problemet ligger...
>
> Prøv at sætte dig lidt ind i disse værktøjer.
Det vil jeg
Er det disse ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Ping
http://en.wikipedia.org/wiki/Tracert
Og hvordan bruger man dem?
>
> <mlr>