Dating
Fra : søren korshøj

Dato : 11-06-07 14:33

Hejsa.
Jeg vil gerne have noget hjælp, hvis det kan lade sig gøre.
Jeg vil gerne lave en dating side, men det driller mig:
Jeg kører med frontpage 2003.
I starten kører det med html og skifter over til css.
Jeg har købt et css dating program.
Men jeg kan ikke få html og css til at køre sammen.
Jeg håber, du/I kan hjælpe mig, på forhånd tak, for en god side.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rune Jensen

Dato : 11-06-07 14:54

"søren korshøj" skrev i en meddelelse...

> Jeg håber, du/I kan hjælpe mig,

Måske. Må vi få et link til den side, det handler om? Og måske samtidig lidt
flere oplysninger om, hvad er problemet?

> på forhånd tak, for en god side.

æh, hvilken side mener du. I øjeblikket læser jeg Nyhedsgruppen i min OE,
men IE er indstillet på Google, men det er vel næppe den side du mener,
selvom den da er ganske brugbar...

(Hint: html.dk har ikke noget at gøre med nyhedsgrupperne, udover, de viser
indholdet af denne og et par andre på deres side ligesom Google Groups
iøvrigt også gør - og de fleste personer her har intet med html.dk at gøre
heller)

MVH
Rune Jensen

Fra : enkvinde

Dato : 11-06-07 15:23

..
> [...]
> I starten kører det med html og skifter over til css.
> Jeg har købt et css dating program.
> Men jeg kan ikke få html og css til at køre sammen.

Hej Søren

Du skal lade være med at bruge FrontPages til at rette lay-outet på siden. I
stedet skal du rette i det medfølgende css og nøjes med at bruge FrontPages
som tekstedditor.

Hilsen Eva