Problemer med Windows Installer
Fra : Karsten

Dato : 11-06-07 10:29

Hej alle

Jeg er en ny bruger med et problem, somm har stået på de sidste
14 dages tid.

Hver gang jeg skal installere noget på min pc, får jeg en
fejlmelding:

"Der kunne ikke opnås adgang til Windows Installer. Dette problem
kan opstå, hvis du kører Windows i fejlsikret tilstand, eller
hvis Windows Installer ikke er korrekt installeret."

Er der nogen af jer som har oplevet dette problem.
Jeg har prøvet mange ting, selvfølgelig også instaleret en nyere
version.

Er der nogen her, som muligvis kan hjælpe mig med dette problem?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 11-06-07 10:36

> [...]
> version.
>
> Er der nogen her, som muligvis kan hjælpe mig med dette problem?

Hej Karsten og velkommen til.

Måske dette værktøj kan hjælpe dig. http://registrysmart.com/

Hilsen Eva

Fra : Karsten

Dato : 11-06-07 16:36

enkvinde wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Hej Karsten og velkommen til.
>
> Måske dette værktøj kan hjælpe dig. http://registrysmart.com/
>
> Hilsen Eva
>
> Hej Eva

Tak for svaret.

Programmet scanner fint systemet, og finder nogen fejl, men er
desværre også kendt med visse programmer som minder meget om dette.
Normalt, finder de en masse fejl, og så skal man betale for
programmet, hvorefter der ikke er nogen fejl..

Ved ikke om det er tilfældet ved dette program, men vil næppe betale
for det når jeg er i tvivl.

Har du andre løsnings forslag

Fra : enkvinde

Dato : 11-06-07 17:14

> Har du andre løsnings forslag

Jeps, du kan gøre to ting. Enten søge på google og se om ikke andre ude i
den store verden, har haft samme problem, eller... find den rigtige
nyhedsgruppe og spørg der

Lige nu er du i FrontPage Gruppen og vi laver hjemmesider, hvilket ikke har
så meget med Windows Installer at gøre, udover at Bill Gates står bag begge