n95 som internetforbindelse - wifi
Fra : Kim

Dato : 09-06-07 19:36

Hej
Jeg overvejer meget kraftigt at købe en n95
Jeg ville bl.a. opsige mit normale adsl, da jeg er den eneste i min hustand
der bruger internettet. (som xseries koster den 400/md i 3 mbit - 2200 i
anskaffelse)
Ifølge 3´s dækningskortet er der ok dækning hvor jeg bor.
Jeg kunne selvfølgelig vælge det den rene modemløsning, men det er også min
fascination af nye dejlige telefoner, der giver mig lyst til at skifte.

Min spørgsmål er mere - hvordan får jeg min pc eller pda koblet til?

Jeg ville helst, hvis den kunne opføre sig som et wifi accespoint - Kan den
det?

Nogen erafaringer som nogen vil dele om denne telefon i øvrigt?

mvh Kim

Fra : J.K.Arning

Dato : 09-06-07 21:55

On Sat, 9 Jun 2007 20:35:35 +0200, Kim wrote:

> Min spørgsmål er mere - hvordan får jeg min pc eller pda koblet til?

Bluetooth og usb for PCèns vedkommende

> Jeg ville helst, hvis den kunne opføre sig som et wifi accespoint - Kan den
> det?

Nej

> Nogen erafaringer som nogen vil dele om denne telefon i øvrigt?

God telefon, fyldt til randen med features og deraf følgende "Dårlig"
batteritid set i forhold til almindelige mobil telefoner.

Fra : John

Dato : 09-06-07 22:56

J.K.Arning skrev:

> God telefon, fyldt til randen med features og deraf følgende "Dårlig"
> batteritid set i forhold til almindelige mobil telefoner.

Hvor lang tid klarer den egentlig på en opladning ved normalt brug, når
batteriet har været opladet nogle gange?

Mvh

John

Fra : J.K.Arning

Dato : 10-06-07 17:06

On Sat, 09 Jun 2007 23:56:20 +0200, John wrote:

> Hvor lang tid klarer den egentlig på en opladning ved normalt brug, når
> batteriet har været opladet nogle gange?

Det er det .. hvad er normalt når man taler om N95?

Men èn dag mere skal du ikke regne med.

Fra : CL

Dato : 11-06-07 04:27

John wrote:

> Hvor lang tid klarer den egentlig på en opladning ved normalt brug,
> når batteriet har været opladet nogle gange?
>

> Mvh
>
> John

Min holder 4 dage ved ved mit normale brug Ca 1 times tale
og 15-20 sms
Carsten

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-06-07 09:58

"CL" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Min holder 4 dage ved ved mit normale brug Ca 1 times tale
> og 15-20 sms

Det lyder da fornemt

Vil det sige at den faktisk har en god stand by tid men æder godt og grundig
af batteriet ved brug ?

Har du fået lavet nogle opdateringer på den som har nedsat strømforbruget ?

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com