K800i svag lyd
Fra : skibber

Dato : 09-06-07 13:02

Hej.

Jeg har købt mig en Sony-Ericsson K800i men jeg syntes at den har en
ret svag lyd i forehold til K700 (ikke musik) den er næsten tavs når den
tænder og slukker ?

Sms meddelsesalarm kan ikke skrues op
her skal der nærmest høreapperat til for at høre alarmen.

Hmm.

Hvad siger i til det,er der noget jeg kan gøre
for at få lidt mere lyd på her og der ?

Og Jo jeg har skruet op for vol.

/skibber

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 09-06-07 16:02

> Sms meddelsesalarm kan ikke skrues op
> her skal der nærmest høreapperat til for at høre alarmen.

Hmm syndes slet ikke den er lav har du prøvet med en mp3 fil?

Fra : skibber

Dato : 09-06-07 21:43

On 09-06-2007 17:01:49, "Nikolaj Svendsen" wrote:

> Hmm syndes slet ikke den er lav har du prøvet med en mp3 fil?

Jo der er lidt mere fut i mp3 format
så det kunne være jeg skulle kikke efter et godt prg
til at importere midi til mp3,der må findes et godt
ringtone program derudeder kan det.
:)

/skibber

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-06-07 22:31

skibber skrev:

> Jo der er lidt mere fut i mp3 format
> så det kunne være jeg skulle kikke efter et godt prg
> til at importere midi til mp3,der må findes et godt
> ringtone program derudeder kan det.

Din beskrivelse får mig til at tro at der er fejl med din mobil.
Jeg har en SE T610 og en SE K700, og der er ingen problemer med
lydstyrken i dem.

--
Bertel

Fra : skibber

Dato : 10-06-07 11:25

On 09-06-2007 23:31:29, Bertel Lund Hansen wrote:

> Din beskrivelse får mig til at tro at der er fejl med din mobil.
> Jeg har en SE T610 og en SE K700, og der er ingen problemer med
> lydstyrken i dem.

Jeg har tænkt på det samme da jeg også har en
K700 og der er ingen fejl med lyden i den
så det kunne være jeg skulle tage den med ned
der hvor jeg har købt den så de lige kan se på den.

/skibber

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 10-06-07 16:04

"skibber" <fredibau@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> K700 og der er ingen fejl med lyden i den
> så det kunne være jeg skulle tage den med ned
> der hvor jeg har købt den så de lige kan se på den.

Tror os der er fejl i din min spiller HØJT

Fra : skibber

Dato : 11-06-07 21:20

On 10-06-2007 17:04:24, "Nikolaj Svendsen" wrote:

> "skibber" <fredibau@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Tror os der er fejl i din min spiller HØJT

Jeg tror jeg tager den med til et check
der hvor jeg købte den.

/skibber