Jeg har skabt to monstre ;-)
Fra : Kate

Dato : 09-06-07 23:06

Ja, som overskriften siger, så har jeg fået skabt mig et par monstre.
Mowgli og Lante er bestemt ikke tilfedse med at skulle ind om aftenen i
denne tid. Vejret er dejligt, insekter flyver og man nyder haven. Der
er bare lige 2 små problemer ved at have døren åben efter mørkets
frembrud. Den ene er alle myggene som kommer ind og holder fest på mig,
de er irriterende. Men værre er det at Mowgli har fundet endnu en
svaghed i vores indhegning og indtil jeg får noget net af en veninde,
så må jeg være efter ham hele tiden og når det er mørkt kan jeg ikke se
om han er røget ud eller ej. Jeg har en lille overdækket terasse for
enden af min carport og skur, det hele i forlængelse af hinanden.
Terassen har tag og lige oppe under taget har Mowgli opdaget at væggen
ikke slutter tæt, det har jeg vidst hele tiden, men naivt troet at han
da var for stor til at komme ud den vej. Det beviste han så forleden
aften at han bestemt ikke er, så meget at han fik Lante med. Da jeg
opdagede flugten, kort efter var jeg ude på bagsiden, som jo altså er
min nabos baghave. Godt min nabo er sød og rar og ikke så meget hjemme
pt Da jeg kom om på bagsiden kravlede Mowgli ind samme vej som han
kom ud, derfor ved jeg hvor han kom ud. Først var jeg ikke sikker på om
Lante var smuttet med ud, indtil jeg hørte ham miave på afstand. efter
lidt kalden og leden kom han selv om til lågen og dermed ind i
sikkerhed.

Jeg ender ikke bare med at blive fråhåret af de katte, jeg bliver nok
hvidhåret. Ja, og igår besluttede kaninen sig for også at gå en tur i
haven. Han er 9 år gammel og har aldrig før opkevet græs og have, men
det ku' han li', så han fik lov at komme med ud igen idag. han kan
heldigvis ikke springe næsten 2m op i luften.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-07 23:22

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ku' han li', så han fik lov at komme med ud igen idag. han kan
> heldigvis ikke springe næsten 2m op i luften.

HeHe er det ikke dejligt med indhegnede katte
Det kan jeg nemt sige for mine opfører sig pænt
Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 09-06-07 23:24

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> HeHe er det ikke dejligt med indhegnede katte
> Det kan jeg nemt sige for mine opfører sig pænt

blæremås ;-D

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-07 00:05

> "Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> blæremås ;-D
>
> --
> Kate

Jeg kan sige at min alternative chokbehandling af en udbryder stadigvæk
virker

Hehe stakels mis, for det var det.

Jeg kan se, i min kalender, at Rocke har været på besøg hos dyrlægen efter
min onde tur. Og det hjælper jo ikke på selvtiliden hos en kat.

Her i pinsen kom de begge 2 på pension. Og Rocke begynde at hyperventilerer
i bilen, på vej dertil. Og savlen sprøjtede ud af ham stakkels ham.

Ugen efter kom de i pension igen i weekenden, her gik det meget bedre.

Så han har lært lektien. Og pensionen har behandlet ham godt, de 2 sidste
gange.

Men de er stadigvæk søde og bliver i haven.

Jeg er jo en kylling, så skal de være alene mere en 1 døgn, så ryger de på
pension.

Mvh Allan

Fra : Tina.

Dato : 10-06-07 07:24

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er jo en kylling, så skal de være alene mere en 1 døgn, så ryger de på
> pension.

Det er ikke at være en kylling, det er at være en katteejer der er sit
ansvar bevidst.

Min kat skal heller ikke være alene i mere end et døgn (og det er endda med
tilsyn).

Tina

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-06-07 07:57

In news:466b9a1c$0$52118$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Tina. <spørg@mig> typed:
> "Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg er nok også en kylling, men er jo så heldig at have min datter
inden for en radius af 200 m. Det er godt nok *meget* betryggende.

> Det er ikke at være en kylling, det er at være en katteejer der er
> sit ansvar bevidst.
>
> Min kat skal heller ikke være alene i mere end et døgn (og det er
> endda med tilsyn).

Det er så dejligt når man kommer hjem igen, at blive mødt med
henrykkelse. Det bliver jeg hver gang.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 10-06-07 09:45

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> Jeg kan sige at min alternative chokbehandling af en udbryder
> stadigvæk virker

Hihi, jeg må tilstå at jeg ikke vil være sikker på at det ville hjælpe
så længe her. Lante kommer jo med til dyrlægen rimeligt ofte, men
selvom han ikke bryder sig om at køre bil og blive pillet ved på den
måde, så tilgiver han mig så snart vi er hjemme.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 10-06-07 05:54

*ggg* ja jeg skal love for at de to holder dig på dupperne, sådan nogle
bavianer .-)))

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 10-06-07 09:46

"Marianne Hellemose" <catsKATTE@BAKKEwebnetmail.dk> wrote in

> *ggg* ja jeg skal love for at de to holder dig på dupperne,
> sådan nogle bavianer .-)))

Ja, man skal ikee tro man er smartere end dem

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-07 08:59

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse news:466b2447$0

> [...]
> min nabos baghave. Godt min nabo er sød og rar og ikke så meget hjemme
> pt Da jeg kom om på bagsiden kravlede Mowgli ind samme vej som han >

LOL- du har da dit hyr med, at holde de kære katte inde.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Kate

Dato : 10-06-07 09:47

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> wrote in

> "Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse

> LOL- du har da dit hyr med, at holde de kære katte inde.

Ja, de har fået smag for eventyr. Ja, dvs, det er Mowgli som har smag
for eventyr, Lante ved vidst ikke helt hvad han skal gøre af sig selv
når han først er på den anden side af hegnet.

Fra : Pernille

Dato : 14-06-07 15:21

> [...]
> det ku' han li', så han fik lov at komme med ud igen idag. han kan
> heldigvis ikke springe næsten 2m op i luften.

Ja.....!! Der er visse fordele, ved at bo på landet, langt fra store veje
og naboer. Her klares det hele med en hunde / kattelem

Fra : Kate

Dato : 14-06-07 16:38

"Pernille" <Pernille@Hovedstaden> wrote in

> Ja.....!! Der er visse fordele, ved at bo på landet, langt fra
> store veje og naboer. Her klares det hele med en hunde / kattelem

Godt nok bor jeg på landet, men dog med naboer og med kort til en
landevej hvor vi alle kører temmeligt stærkt. Jeg heldigvis ikke set
nogle nedkørte katte på den del af landevejen jeg bor ved, men mine
skulle helst heller ikke blive de første jeg ser.