Sony Ericsson K810i og kortlæser til PC?
Fra : Per Nielsen

Dato : 08-06-07 18:18

En kammerat har en Sony Ericsson K810i. Den bruger et hukommelseskort der
hedder M2 (Memory Stick Micro):

http://tinyurl.com/2bwjc6

Han har spurgt i Elgiganten, hvad han skulle købe af nødvendig kortlæser til
PC'en, men de kunne ikke hjælpe ham. Er der evt nogen her der guide mig i
retning af hvad jeg skal kigge efter på edbpriser? Det skal være en ekstern
kortlæser med tilslutning via USB.

Fra : Kim S

Dato : 08-06-07 18:48

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mig i retning af hvad jeg skal kigge efter på edbpriser? Det skal være en
> ekstern kortlæser med tilslutning via USB.
Normalt når du køber MicroMemorysticks, følger der en adaptor med,
så den passer i en alm. memorystick-læser.
Men denne kan klare det:
http://www.trust.com/products/default.aspx?cat=_Current&grp=CARDREADERS&type=61IN1-EXT&item=15093

Mvh, Kim

Fra : Per Nielsen

Dato : 08-06-07 19:04

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> Normalt når du køber MicroMemorysticks, følger der en adaptor med,
> så den passer i en alm. memorystick-læser.
> [...]

Det lyder skisme godt, og ryger videre til rette vedkommende. Tak, Kim

Fra : Thomas Andersen

Dato : 09-06-07 13:02

http://www.cellshoppen.dk/shop/m2-kortlaeser-super-1866p.html

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-06-07 08:40

"Thomas Andersen" <ThomasAndersen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.cellshoppen.dk/shop/m2-kortlaeser-super-1866p.html

Tak Thomas, men den Kim anbefalede er bestilt