Samsung og vibrator+lyd på samme tid
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 08-06-07 12:30

Har en Samsung X820. Kan det virkelig passe at jeg ikke kan have både
ringetone og vibrator på samme tid? Lige nu virker vibrator kun hvis jeg har
den på lydløs. Går jeg væk fra lydløs vibrerer den ikke ved beskeder eller
opkald.

/Lars

Fra : Christian F

Dato : 08-06-07 16:43

Ja, det kan man ikke på samsung

Fra : Preben Kaas

Dato : 08-06-07 18:46

On Fri, 8 Jun 2007 13:29:47 +0200, "Lars Bjerregaard"
<lars.bjerregaard@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>den på lydløs. Går jeg væk fra lydløs vibrerer den ikke ved beskeder eller

Hej Lars
Jeg har en Samsung E900 og kender ikke X820, men hvis jeg sammenligner
manualerne, så ligner de meget hinanden, så prøv:

Menu 9.4.1 (4= lydindstillinger og 1= indgående opkald)

under 1 indgående opkald finder du forhåbentlig (som hos mig):

Ringetoner
Lydstyrke
Alarmtype

under alarmtype findes hos mig følgende muligheder:

melodi vibrator vibrator og derefter melodi

den sidste betyder at et opkald starter med vibrator som lidt efter
skifter til ringetone.

Håber det også virker hos dig.

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx

www.prebenkaas.dk

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 09-06-07 15:08

Tak for hjælpen, det virker, men var dog ikke helt det jeg kunne tænke mig.
Allerhelst så jeg at jeg kunne få vibration og tone på samme tid ved både
opkald og beskeder som man kan med sony-ericsson og nokia. Er det sådan med
alle Samsungs telefoner?