Bluetooth uden støj?
Fra : Nicolai

Dato : 08-06-07 10:28

Har prøvet et par BT headsets men der klages over støj i den anden ende -
findes der ikke et klasse-bluetooth-headset med noget
baggrunds-noice-cancellation eller lign?

Er skuffet over hvad jeg indtil videre har prøvet...

Fra : Jesper

Dato : 09-06-07 12:29

On Fri, 08 Jun 2007 11:28:09 +0200, Nicolai wrote:

> [...]
> baggrunds-noice-cancellation eller lign?
>
> Er skuffet over hvad jeg indtil videre har prøvet...

Har du prøvet BH-900?

http://www.nokia.dk/phones/enhancements/bh-900/

Ud over noise cancellation har det også en mikrofon-bom som kan trækkes ud.
De headset som har en mikrofon der sidder langt fra munden vil altid
performe dårligere i støjfyldte omgivelser end headset af tilsvarende
kvalitet med en mikrofon på bom.

- Jesper

Fra : Nicolai

Dato : 09-06-07 21:23

> [...]
> De headset som har en mikrofon der sidder langt fra munden vil altid
> performe dårligere i støjfyldte omgivelser end headset af tilsvarende

Hvad med selve den trådløse forbindelse - der synes jeg ofte der er for
meget hakkeri?