For slapt.
Fra : pwh

Dato : 08-06-07 18:42

Jeg har oplevet lidt for ofte på det sidste
at folk, og jeg nævner navne Connie (ch)
og John og Lh har skullet i forskellige sammenhænge
skulle tilægge mine indlæg en betydning de slet ikke havde.

Fair nok at man misforstår mig, osv, men jeg mener ikke
at jeg selv er bleg for at give en undskyldning hvis jeg
uforvarende har miskrediteret en skribent.

Det jeg oplever pt er strudsens metode,
man gemmer hovedet i jorden og lader som ingenting.

Vær dog "mandfolk" nok til at sige undskyld,
eller i det mindste sige at man havde misforstået mig.

/Jens

Fra : lh

Dato : 08-06-07 20:08

> [...]
>
> Vær dog "mandfolk" nok til at sige undskyld,
> eller i det mindste sige at man havde misforstået mig.

Piv, piv, piv...................

lh

Fra : pwh

Dato : 08-06-07 20:54

lh, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Piv, piv, piv...................
>
> lh

I rest my case

/Jens

Fra : pwh

Dato : 08-06-07 21:09

pwh, skrev:
> [...]

Nej lige dig "lh" vil lige få en mere med på beddingen,
du strøer om dig med med ½-dukumeterede fakta.
Når man så konfronterer dig med egne udtaleser
går du i sort, hvem gider efterhånden give fem flade
ører for hvad du ytrer, du fylder os jo med løgn
mht hvad du har gjort mht din nabo.

Så at gører grin med mig er let nok,
du står bare tilbage som værende totalt useriøs.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 08-06-07 21:15

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

Hvad snakker du om.

Hvorfor forlanger du at vi der ikke er enige med dig skal undskylde noget
som helst.

Jeg personligt har da andet at tage mig til end evig og altid sidde her og
snakke hunde. og give undskyldninger.

Jeg har forlængst nået mit mætningspunkt takket været bla dig og Kim og
jeres uendelige jookes der var sjovt nok til at starte med, men gaaaab der
kan tærskes for meget langhalm så det bliver kedeligt.

Følger da med ind i mellem, men har på fornemmelsen at du ikke har andet at
tage dig til end dine hunde, og så skrive herinde, hvilket er fint nok men
forvent ikke samme entusiasme fra andre.
Solen skinner og det er varmt udenfor. Prøv at slukke for computeren en gang
i mellem det kan anbefales.

> I rest my case

Nok ikke lang tid hvis jeg kender dig

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 08-06-07 22:09

jopa, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad snakker du om.
>
> Hvorfor forlanger du at vi der ikke er enige med dig skal undskylde
> noget som helst.

Den var så ikke møntet specielt på dig
du er i din god ret til at værer uenig.
Men du prøver IGEN at vinde en diskusion
ved at blive personlig, det er svagt.

> Jeg personligt har da andet at tage mig til end evig og altid sidde
> her og snakke hunde. og give undskyldninger.

Hvad helvede laver du så i en hundegruppe.

> Jeg har forlængst nået mit mætningspunkt takket været bla dig og Kim
> og jeres uendelige jookes der var sjovt nok til at starte med, men
> gaaaab der kan tærskes for meget langhalm så det bliver kedeligt.

Så sig dog fra, ingen grund til at blive sur.

> Følger da med ind i mellem, men har på fornemmelsen at du ikke har
> andet at tage dig til end dine hunde, og så skrive herinde, hvilket
> er fint nok men forvent ikke samme entusiasme fra andre.

Jeg har så intet andet at tage mig til ifølge dig,
men skal jeg ligges til had for det ????
Dette er en HUNDEGRUPPPE, og altså for folk
der går op i det emne, gør du ikke det',
jamen så synes jeg da du skal fise af John.

> Solen skinner og det er varmt udenfor. Prøv at slukke for computeren
> en gang i mellem det kan anbefales.

Min Pcer kører 24 timer i døgnet,
ikke pgr Usenet, men gæt selv

/jens

Fra : jopa

Dato : 08-06-07 23:11

> Hvad helvede laver du så i en hundegruppe.

Der er forskel på at deltage ind i mellem og så være på stort set altid.

> men skal jeg ligges til had for det ????

Er der nogen der hader dig ???

> Dette er en HUNDEGRUPPPE, og altså for folk
> der går op i det emne, gør du ikke det',
> jamen så synes jeg da du skal fise af John.

Tak men jeg tror nok at jeg må deltage på mit plan uden at du skal spørges

For et stykke tid siden blev vi gjort opmærksom på indspisthed samt for
megen sniksnakken.
Jeg erkendte at de havde ret og bøjede mig for det for derefter at begrænse
mig.
Du fortsætter som intet er hændt og det er så det valg du har truffet men at
sige man kan fise af fordi man ikke lige er enig med dig det er for dumt

Jeg skal da gerne forsøge for fremtiden at undgå at være i dine tråde hvis
det kan glæde dig, selvom det bliver lidt svært da du jo næsten er med i dem
alle

Du behøver ikke at svare på denne

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 09-06-07 04:25

jopa, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen

> Der er forskel på at deltage ind i mellem og så være på stort set
> altid.

Som sagt kører min pc hele tide når jeg har fri,
og med den smule trafik der er her i gruppen er det en
ret overkommelig opgave at værer på "hele tiden".
Der går jo heller ikke ligefrem dage mellem dine svar.

> Er der nogen der hader dig ???

Aner det ikke, det er en vending vi bruger her på djævleøen
når man bliver "ponget" lidt rigeligt.

> Tak men jeg tror nok at jeg må deltage på mit plan uden at du skal
> spørges

Du er selvmodsigende, som sædvanligt.
Du vil altså gerne skrive i en gruppe om et emne der ikke
har din interesse, eller hvordan var det lige ???

> For et stykke tid siden blev vi gjort opmærksom på indspisthed samt
> for megen sniksnakken.
> Jeg erkendte at de havde ret og bøjede mig for det for derefter at
> begrænse mig.

Barftråden som Brian startede var da yderst seriøs.

> Du fortsætter som intet er hændt og det er så det valg du har truffet
> men at sige man kan fise af fordi man ikke lige er enig med dig det
> er for dumt

Nej, det er ikke det jeg skriver.
Jeg skriver at det er for slapt når folk (bla. dig) ikke gider melde
tilbage og vedkende sig en fejl, dumstædighed kan man også kalde det.

> Jeg skal da gerne forsøge for fremtiden at undgå at være i dine tråde
> hvis det kan glæde dig, selvom det bliver lidt svært da du jo næsten
> er med i dem alle

Det tror jeg efterhånden ville glæde mig.
Du og jeg kan så lægge ud med ikke at svare på hinandens
indlæg, da vi tilsyneladene ikke har meget at sige hinanden.
Brug evnt. killfilteret på mig, det er du jo så glad for.

> Du behøver ikke at svare på denne

Ihh tak, men det finder jeg som du selv er inde på
nok helt selv ud af.

/Jens

Fra : Anette

Dato : 08-06-07 23:36

pwh wrote:
> Vær dog "mandfolk" nok til at sige undskyld,
> eller i det mindste sige at man havde misforstået mig.

Hej Jens

Jeg tror ikke du skal tage det så tungt.
Folk læser forskelligt , får noget meget forskelligt ud af en tekst.
Det er svært at udtrykke sig på skrift, så alle får den samme mening ud af
det skrevne.
Vi tolker jo alle det skrevne ord ud fra egne erfaringer - og på skrift er
ansigtsudtrykket ikke med. Trods smileys o.s.v så kan jovialiteten ikke
altid læses, smilet, venligheden, hjælpsomheden, ironien - det hele kan
mistolkes.
I en hundegruppe som denne, vil der være nogle som er her hver dag, andre en
gang om ugen og andre kun sjældent. De regelmæssige brugere lærer
efterhånden at læse hinandens indlæg nogenlunde som de er ment, men de som
læser sjældent opnår ikke den indsigt/forståelse, og måske ej heller viljen
til det..
Ikke mindst er der jo en del folk på Usenet og andre steder der får luft
for deres frustrationer ved - helt anonymt, hjemme i trygheden bag
computeren - at svine andre.

Set stort på det, Jens. Du har overskuddet til det

/ Anette
www.philana.dk

Fra : pwh

Dato : 09-06-07 04:38

Anette, skrev:

> Hej Jens
>
> Jeg tror ikke du skal tage det så tungt.

Det gør jeg såmænd heller ikke Anette

> Folk læser forskelligt , får noget meget forskelligt ud af en tekst.
> Det er svært at udtrykke sig på skrift, så alle får den samme mening
> ud af det skrevne.

Helt rigtigt.
Men når man så helt beviseligt har misforstået en skribent,
og bliver gjort opmærksom på det.
Hører det så ikke med til alm god opdragelse at man lige
melder tilbage, ikke nødvendigvis med en undskyldning,
men i det mindste med et dementi.

> [...]
> lærer efterhånden at læse hinandens indlæg nogenlunde som de er ment,
> men de som læser sjældent opnår ikke den indsigt/forståelse, og måske

Korrekt.
Men specielt indenfor de faste brugere bør der værer en
gensidig respekt, det synes jeg har haltet lidt på det sidste.

> Ikke mindst er der jo en del folk på Usenet og andre steder der får
> luft for deres frustrationer ved - helt anonymt, hjemme i trygheden
> bag computeren - at svine andre.

Korrekt igen.
Synes nu at tonen bliver holdt på et fornuftigt niveau her i gruppen
det meste af tiden.
Der er bare "nogen" der ikke har rygrad nok til at skrive tilbage
at "jeg tog sgu fejl", næh de stopper bare tråden, det er slapt.

> Set stort på det, Jens. Du har overskuddet til det

Jeg skulle bare lige have luft, er ikke god til at lide i tavshed .o)

/Jens

Fra : Leif Langgaard

Dato : 09-06-07 10:36

> Men specielt indenfor de faste brugere bør der værer en
> gensidig respekt, det synes jeg har haltet lidt på det sidste.

Den var ikke god, altså mindre respekt for de mennesker den er nye i
gruppen, eller har jeg misforstået dig, for så må du da undskylde!

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : pwh

Dato : 09-06-07 10:39

Leif Langgaard, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Den var ikke god, altså mindre respekt for de mennesker den er nye i
> gruppen, eller har jeg misforstået dig, for så må du da undskylde!

Det kan du tolke som du vil.

/Jens

Fra : LN

Dato : 09-06-07 07:54

On 8 Jun., 19:41, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:
> [...]
>
> Vær dog "mandfolk" nok til at sige undskyld,
> eller i det mindste sige at man havde misforstået mig.

hvorfor nu en tråd om personfnidder Jens

Lad det da prelle af og nyd livet i stedet for

Det er en hundegruppe.
Hvis du er utilfreds med noget, så skriv det dog i det mindste i den
igangværende tråd, hvis du ikke kan lade være.

Bare en opfordring herfra.

LN

Fra : pwh

Dato : 09-06-07 09:03

LN, skrev:

> [...]
> Hvis du er utilfreds med noget, så skriv det dog i det mindste i den
> igangværende tråd, hvis du ikke kan lade være.

Du har ret, det burde jeg have gjort.
Beklager til alle for et OT indlæg.

/Jens

Fra : Leif Langgaard

Dato : 09-06-07 10:29

> [...]
> at jeg selv er bleg for at give en undskyldning hvis jeg
> uforvarende har miskrediteret en skribent.

Ja så, så vil jeg da gerne have en undskyldning for at du påstår at jeg har
truet dig med at få lukket for din internetforbindelse.
Jeg henviste bare til reglerne og gruppens fundats da du i en lang tråd og
med mange indlæg ivrigt diskuterede computerens styresystem, hvilket er
off-topic i gruppen.

Fra : Leyna

Dato : 09-06-07 10:55

On Sat, 9 Jun 2007 11:28:43 +0200, "Leif Langgaard"
<langgaard@klarupnet.dx> wrote:

> [...]
>med mange indlæg ivrigt diskuterede computerens styresystem, hvilket er

Og så er vi kommet over i personlige "angreb". Kan vi ikke stoppe det
person fnidder?
Jeg har intet imod lidt peronlig hyggesnak, men når der går
personangreb i det, så kan I smutte i mudderet!

Og så lige til Jens... (og nu håber jeg sørme ikke det bliver taget
ilde op, for sådan er det IKKE ment.)
Du har været lidt følsom på det sidste, og tager alle udsagn der ikke
ligger tæt op af dine egne meninger som et personligt angreb på DIN
person. Sådan nogle perioder kan vi allesammen have, men det er ret
vigtigt at være opmærksom på dem. Jeg tror ikke der er nogen der er
ude efter dig specielt, men da du er meget aktiv i gruppen, og også
ofte kommer lidt på kant med de folk du møder på din vej (det er jo
noget af det du deler med os andre her), så vil der nok være nogen der
måske mener, at du også skal kigge lidt indad i stedet for kun at
antage at alle andre mennesker har uret... Det vi sender ud, er jo det
vi får tilbage, og har du en dårlig periode i dit liv, så sender du
nogle negative signaler ud... hvis ikke du er opmærksom på at forsøge
at vende stemningen.

Personligt holder jeg meget af hyggesnakken her i gruppen, og er også
vild med at læse dine indlæg... osse omkring løse hunde på Damhus
engen. Har jo selv luftet hund dér, men dengang var det så ikke legalt
at ha' dem løse. Så fortsæt du bare, men find lige dit gode humør frem
igen. Der er vist ikke nogen der er specielt efter dig.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 09-06-07 12:44

Leyna, skrev:

> Og så er vi kommet over i personlige "angreb". Kan vi ikke stoppe det
> person fnidder?
> Jeg har intet imod lidt peronlig hyggesnak, men når der går
> personangreb i det, så kan I smutte i mudderet!

Bare rolig Leyna, jeg gider ikke bruge tid på at diskuterer med Leif,
tror han har en lille Troll gemt i maven

> Og så lige til Jens... (og nu håber jeg sørme ikke det bliver taget
> ilde op, for sådan er det IKKE ment.)

Jo det er

> Du har været lidt følsom på det sidste, og tager alle udsagn der ikke
> ligger tæt op af dine egne meninger som et personligt angreb på DIN
> person.

Nu har du vist misforstået mit indlæg lidt, jeg har skam ikke skrevet
at jeg føler mig forfulgt. Men blot brokket mig over at visse folk ikke
kan mande sig op til at vedkende at de fejlquotede mig.
Tråden (Barf) hvor jeg jeg blev sur på John var fordi han simpelthen
svarede mig ubehøvlet (Gaaaab) da han løb tør for argumenter.
Han er muligvis stadig i dårligt humør over sin Mors død,
men så må du da hellere bede ham om at holde lidt igen.

> [...]
> at ha' dem løse. Så fortsæt du bare, men find lige dit gode humør frem
> igen. Der er vist ikke nogen der er specielt efter dig.

Jeg er i glimrende humør, men jeg ved da at der er et par stykker der
blot sidder på spring for at sable mine indlæg ned (ikke John eller Connie),
men det lever jeg fint med, de får bare igen af samme skuffe

Ellers et stykke tid siden man har hørt fra dig synes jeg.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 09-06-07 13:14

On Sat, 9 Jun 2007 13:43:55 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Jo det er

Okay da!

>Ellers et stykke tid siden man har hørt fra dig synes jeg.

Jamen Oy er jo renlig og er blevet en rigtig god hund, og Hans er
flyttet hjemmefra og stortrives så det vil noget, så jeg har stort set
ingenting at sige. Det går jo supergodt her... og manden har været så
dum at love mig at jeg godt må få en hund mere, hvis bare han må få
ænder... hehe... Så måske bliver dyrebestanden snart udvidet!

Det bliver så sandsynligvis med ænder og IKKE med hunde! *GG*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-06-07 13:27

In news:376l631p4ttk6e84ltgnltgb3bn44fcv8i@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

> Det bliver så sandsynligvis med ænder og IKKE med hunde! *GG*

Ja, og så bliver det jo nok også moskusænder (har jeg "hørt") *GG*

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Leyna

Dato : 09-06-07 13:32

Du lurer jo Tove!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 09-06-07 13:35

Leyna, skrev:

> Du lurer jo Tove!

Tove er nok ansat hos Google
En skønne dag udgiver hun os i bogform.

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-06-07 13:49

In news:z9xai.25$8R3.8@news.get2net.dk,
pwh <gætselv@.dk> typed:

> Tove er nok ansat hos Google
> En skønne dag udgiver hun os i bogform.
>
> /Jens

Det kunne da være meget skægt. Afsnittet om dig (søde Jens) vil da i
hvert fald kunne fylde godt i "landskabet"

Fra : pwh

Dato : 09-06-07 13:59

Tove Krieger, skrev:
> In news:z9xai.25$8R3.8@news.get2net.dk,
> pwh <gætselv@.dk> typed:

> Det kunne da være meget skægt. Afsnittet om dig (søde Jens) vil da i
> hvert fald kunne fylde godt i "landskabet"

Det vælger jeg trods min paranoide natur at tage posetivt

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-06-07 14:13

In news:Tvxai.28$2a4.23@news.get2net.dk,
pwh <gætselv@.dk> typed:

> Det vælger jeg trods min paranoide natur at tage posetivt
>
> /Jens

Det kan du da også roligt gøre *GG*

Var det ikke dig selv der sendte dette link som bevis ?

http://news.frostbyte.dk/2006/displaynewsgroup.phtml?id=1085

Fra : pwh

Dato : 09-06-07 14:38

Tove Krieger, skrev:
> [...]
> pwh <gætselv@.dk> typed:

> Det kan du da også roligt gøre *GG*
>
> Var det ikke dig selv der sendte dette link som bevis ?

Jeps, jeg er stadig nr 1, John er dog meget godt med,
han skriver jo under 2 forskellige "dæknavne"

/Jens

Fra : jopa

Dato : 09-06-07 15:12

> han skriver jo under 2 forskellige "dæknavne"

Vi er i år 2007
http://news.frostbyte.dk/2007/displaynewsgroup.phtml?id=1085

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 09-06-07 17:04

jopa, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen
>

> Vi er i år 2007
> http://news.frostbyte.dk/2007/displaynewsgroup.phtml?id=1085

Ikke her på Djævleøen

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-06-07 13:46

In news:jc7l63t02kqdlv0km7r5gifee41frb5hji@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

> Du lurer jo Tove!

LOL YEPS !

Fra : pwh

Dato : 09-06-07 13:32

Leyna, skrev:

> Okay da!

Jeg vidste det

> Jamen Oy er jo renlig og er blevet en rigtig god hund, og Hans er
> flyttet hjemmefra og stortrives så det vil noget, så jeg har stort set
> ingenting at sige.

Så må du digte et eller andet

> Det går jo supergodt her... og manden har været så
> dum at love mig at jeg godt må få en hund mere, hvis bare han må få
> ænder... hehe... Så måske bliver dyrebestanden snart udvidet!

Det lyder rigtigt spændende.
Hvad skal det så værer af race og køn, og skal det værer en hvalp.

/Jens (som ikke er spor misundelig)

Fra : Leyna

Dato : 09-06-07 15:35

On Sat, 9 Jun 2007 14:31:50 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det lyder rigtigt spændende.
>Hvad skal det så værer af race og køn, og skal det værer en hvalp.

Moskusænder, go de skal nok være voksne/kønsmodne.

>/Jens (som ikke er spor misundelig)

Du vil måske osse ha' ænder?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-06-07 17:06

In news:siel6312d5n6n1t9572jef5abka4ine6jn@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

> Moskusænder, go de skal nok være voksne/kønsmodne.

> Du vil måske osse ha' ænder?

Det ville vel ikke være så usandsynligt. Damhussøen ligger jo lige
"om hjørnet" LOL

Fra : pwh

Dato : 09-06-07 17:16

Tove Krieger, skrev:
> In news:siel6312d5n6n1t9572jef5abka4ine6jn@4ax.com,
> Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

> Det ville vel ikke være så usandsynligt. Damhussøen ligger jo lige
> "om hjørnet" LOL

Næh ikke nogen af den slags dyr til mig, jeg har haft fugle og fisk,
og har fundet ud af at jeg mest er til dyr der gerne vil kæles lidt

/Jens (som måske kunne få en kæleelefant)

Fra : pwh

Dato : 09-06-07 17:06

Leyna, skrev:

> Moskusænder, go de skal nok være voksne/kønsmodne.

> Du vil måske osse ha' ænder?

Skrev du ikke at du godt måtte få en hund mere :-?

/Jens (som elsker andesteg)

Fra : Leyna

Dato : 09-06-07 19:58

On Sat, 9 Jun 2007 18:05:52 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Skrev du ikke at du godt måtte få en hund mere :-?

Jo, men jeg skrev ikke noget om at jeg ville ha' en, vel?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Hm

Dato : 09-06-07 12:46

"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse > Og så lige til Jens... (og
> [...]
> at ha' dem løse. Så fortsæt du bare, men find lige dit gode humør frem
> igen. Der er vist ikke nogen der er specielt efter dig.

Hej
Havde ellers bestemt at jeg ikke ville deltage omkring dette indlæg. men --

Syntes Leyna´s indlæg var et rigtig godt/sødt indlæg.

Jens jeg tror/håber ikke du selv er klar over hvor udfarende du kan virke,
Syntes dog at du er blevet meget mere "human" i de sidste måneder.
Du gør bestemt hvad du kan for at holde liv i gruppen, for ros skal du også
have, men der skal være plads til os alle og uanset om man er enig eller
ikke, må/skal tonen være pæn, man skriver jo ikke her i gruppen for at få en
dårlig oplevelse.
Vi er jo i gruppen fordi vi alle har hunde vi er glade og stolte over, nogle
må ligge i sofaen og andre ikke
Nogle gange har vi måske et problem vi gerne vil drøfte, og det er da
hyggeligt når bare der bliver "talt" pænt til hinanden.
Alle kan have den dårlig dag, og så er det da rart at der lige kommer en
tilbagemelding som Milo´s far gjorde, og så er alt jo på det rene igen.
Så Jens ryst dine skuldre, og find dit gode humør (som Layna skriver) så vi
stadig kan følge med i dine 2 hundes hverdag ligesom vi gerne vil følge alle
de andre "medlemmers" hundeoplevelser.
Nå, det blev en lang smøre, som ikke kun er henvendt til Jens, men os alle.
håber I bære over med det.

Hanne/ som vil gå ned til stranden med sin vandhund

Fra : jopa

Dato : 09-06-07 12:51

"Hm" <misasli@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> alle de andre "medlemmers" hundeoplevelser.
> Nå, det blev en lang smøre, som ikke kun er henvendt til Jens, men os

I hvor er i kvinder dejlige og følsomme, og hvor i kan få det sagt

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 09-06-07 13:16

On Sat, 9 Jun 2007 13:51:13 +0200, "jopa" <john@spamjatak.invalid>
wrote:

>I hvor er i kvinder dejlige og følsomme, og hvor i kan få det sagt

Jamen vi elsker osse dig Johnsebasse... osse selvom du er lidt
"langhåret" visse steder!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 09-06-07 13:00

Hm, skrev:
> [...]
> men --
>
> Syntes Leyna´s indlæg var et rigtig godt/sødt indlæg.

Leyna er sød og rigtig

> Jens jeg tror/håber ikke du selv er klar over hvor udfarende du kan
> virke, Syntes dog at du er blevet meget mere "human" i de sidste
> måneder.

Jeg er helt klar over hvordan jeg kan virke på folk,
både her og ude i virkligheden, men jeg er blevet blidere med årene.
Men så skulle du bare møde min ældste storesøster, hun er skrap

> [...]
> du også have, men der skal være plads til os alle og uanset om man er
> enig eller ikke, må/skal tonen være pæn, man skriver jo ikke her i

Enig.
Derfor synes jeg da også at det på et eller andet plan er fair af mig at
sige fra hvis jeg føler mig jokket over tæerne, i stedet for bare at blive mavesur.

> Så Jens ryst dine skuldre, og find dit gode humør (som Layna skriver)
> så vi stadig kan følge med i dine 2 hundes hverdag ligesom vi gerne
> vil følge alle de andre "medlemmers" hundeoplevelser.

Bare rolig, jeg skal nok blive ved med at komme med røverhistorier

> Hanne/ som vil gå ned til stranden med sin vandhund

/Jens (hvis hunde allerede har været i damhussøen, og ædt en laks til frokost)

Fra : pwh

Dato : 09-06-07 10:43

Leif Langgaard, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Ja så, så vil jeg da gerne have en undskyldning for at du påstår at
> jeg har truet dig med at få lukket for din internetforbindelse.

Den undskyldning kan du kigge i vejviseren efter,
du førte dig frem på en uheldig måde og måtte tage hvad der kom retur.

> Jeg henviste bare til reglerne og gruppens fundats da du i en lang
> tråd og med mange indlæg ivrigt diskuterede computerens styresystem,
> hvilket er off-topic i gruppen.

Og du fandt nok hurtigt ud af at det ikke lige var vejen frem
når du var nystartet i gruppen.
Samtalerne her i gruppen udvikler sig ind imellem, og har nogen
et teknisk spørgsmål er der også plads til det.

/Jens

Fra : Leif Langgaard

Dato : 09-06-07 12:27

newsuai.10$Yv.4@news.get2net.dk...

> Den undskyldning kan du kigge i vejviseren efter,

Helt klart, jeg havde heller ikke forventet andet.

> [...]

med mange indlæg ivrigt diskuterede computerens styresystem hvilket er
Du glemmer at der er nogle der i sin fritid og med megen møge og besvær har
strikket en fundats (gruppens regler)sammen, og det mindste man så kan gøre
er vel at vise respekt og følge disse regler, om ikke andet, så for dem der
forventer at deltage i en hundegruppe og ikke en gruppe omhandlende lidt af
hvert.

> Og du fandt nok hurtigt ud af at det ikke lige var vejen frem
> når du var nystartet i gruppen.

Vil du også lige uddybe dine observationer omkring hvad jeg hurtigt fandt ud
af?
Du får svært ved at overbevise mig om at gamle bitre territorialhævdende
brugere af en gruppe har større "magt" end nye skribenter.

> Samtalerne her i gruppen udvikler sig ind imellem, og har nogen
> et teknisk spørgsmål er der også plads til det.

Det er jo der filmen knækker for dig, du mener vel at alle andre grupper kan
nedlægges og alt trafik/indlæg bare kan sendes til denne gruppe.
Jeg er ikke hysterisk med off-topic indlæg, men når en tråd udvikler sis til
at blive et "skænderi", "mudderkastning" og personforfølgelse, ja så mener
jeg det er i orden med en henstilling om at emnet er off-topic, og det får
du aldrig lavet om på.

Leif (der mener at dine hunde vil være godt tjent med at have dig i snor.)

Fra : jopa

Dato : 09-06-07 12:49

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen

> Jeg henviste bare til reglerne og gruppens fundats, da du i en lang tråd
> og med mange indlæg ivrigt diskuterede computerens styresystem hvilket er
> off-topic i gruppen.

Nu mener jeg godt man kan hjælpe lidt hvis nogen har problemer, men ellers
er det rigtigt.
Der findes newsgrupper til stort set alt.
Om man skal være konsekvent og futte folk over i de rigtige grupper ? der
mener jeg man kan skelne og ikke behøver at være pedantisk.
Der findes mange netbetjente i de andre grupper, og dem er vi da forskånet
for herinde

> Du får svært ved at overbevise mig om at gamle bitre territorialhævdende
> brugere af en gruppe har større "magt" end nye skribenter.

Selvfølgelig har de ikke det, men de kan ind i mellem have mere magt end man
tror.
For et halvt år siden var der en voldsom traffik herinde, og det meste var
stort set tråde der udviklede sig til samtaler med 3-4 stykker.
Det fik de nye da bremset.
At de så ikke selv tilfører meget til gruppen er en anden sag.

> Leif (der mener at dine hunde vil være godt tjent med at have dig i snor.)

*LOL* ja Jensen har temperament, og glemmer som Leyna siger at kigge ind af.
Er man ikke enig med ham så stopper han ikke for han vil have ret
Jeg vil af princip ikke give nogen som helst ret

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : C.H

Dato : 09-06-07 10:58

> [...]
>
> Vær dog "mandfolk" nok til at sige undskyld,
> eller i det mindste sige at man havde misforstået mig.

Hold da op og du milde Jens! Du tager noget på vej, synes jeg...
Jeg beklager at jeg ikke har været omkring herinde før nu, men jeg har haft
andre ting at give mig til. Jeg er ikke herinde hver dag og ser derfor ikke
ALT, der sker.
Nå - jeg har læst mine svar til dig i den tråd, du vistnok refererer til
(selvom du antyder at det drejer sig om flere??) og jeg må ærligt talt
indrømme, at jeg ikke synes jeg har sagt eller gjort noget forkert. Jeg har
forholdt mig til de oplysninger du har givet.
Jeg må nok indrømme, at jeg synes det er dig, der farer i blækhuset skyder
mig ting i skoene som jeg ikke har nævnt med et ord.

Men helt ærligt. Jeg synes det er at skyde gråspurve med kanoner. Jeg gider
ihvertfald ikke at være sur og tvær over at blive misforstået på usenet.

Og jeg gider ikke at hverken små- eller storskændes, så skal vi ikke lade
den ligge?

Connie....

Fra : pwh

Dato : 09-06-07 12:51

C.H, skrev:
> [...]
> Jeg beklager at jeg ikke har været omkring herinde før nu, men jeg
> har haft andre ting at give mig til. Jeg er ikke herinde hver dag og

Det er så ok, men synes stadig jeg har oplevet det et par gange med dig,
at du pludselig stopper midt i en diskussion uden at svarer,
for derefter at gå i gang med en ny tråd, denne gang irrerterede det mig bare.

> [...]
> talt indrømme, at jeg ikke synes jeg har sagt eller gjort noget
> forkert. Jeg har forholdt mig til de oplysninger du har givet.

Det er tråden "sikken en tur" jeg refererer til, der fejlquotede du og lh
mig helt tydeligt. Da jeg gør jer begge opmærksom på det hører jeg intet.
Det mener jeg stadig er for slapt.

> [...]
> på usenet.
> Og jeg gider ikke at hverken små- eller storskændes, så skal vi ikke

Det kan vi da godt, jeg har fået luft nu
Og som Ln rigtigt gjorde mig opmærksom på burde jeg have
brokket mig i de pågældene tråde, og ikke startet en ny.
En fejl fra min side, der ikke skal gentage sig

/Jens

Fra : C.H

Dato : 09-06-07 14:13

> [...]
> brokket mig i de pågældene tråde, og ikke startet en ny.
> En fejl fra min side, der ikke skal gentage sig

Så godt ord igen

Connie

Fra : LN

Dato : 09-06-07 11:25

> [...]
> Samtalerne her i gruppen udvikler sig ind imellem, og har nogen
> et teknisk spørgsmål er der også plads til det.

Der er ikke andre regler for nye som gamle her i gruppen

LN

Fra : pwh

Dato : 09-06-07 12:32

LN, skrev:

> Der er ikke andre regler for nye som gamle her i gruppen
>
> LN

Det er der vel heller ingen der siger.
Men når det nu er skik og brug at vi ind imellem bevæger
os uden for topic, så skal en nystartet da ikke belærer os om andet.
Det hedder "lige at stikke fingeren i jorden først"

/Jens

Fra : Leif Langgaard

Dato : 09-06-07 12:52

> Det er der vel heller ingen der siger.
> Men når det nu er skik og brug at vi ind imellem bevæger
> os uden for topic, så skal en nystartet da ikke belærer os om andet.
> Det hedder "lige at stikke fingeren i jorden først"

I ovenstående verificerer du at du var off-topic, korrekt?

Jeg henstillede til deltagerne i diskussionen at i var off-topic, korrekt?

Jeg påpegede de regler der står skrevet her: www.usenet.dk, korrekt?

Og du påstår stadigvæk at det var mig der var forkert på den, det undre mig
en del!

Jeg stopper lige for en tid, da jeg har et liv der skal leves, vi skal til
stranden med Cucci