Lancia reservedele
Fra : tiper

Dato : 08-06-07 15:35

Hejsa

hvor på nettet kan man finde dele til en thema 2,0 turbo.
Det er udstødning og bremser jeg er på jagt efter.

Mvh
Jesper

Fra : Mogens

Dato : 08-06-07 17:12

www.lanciaklub.dk/links.htm står nævnt, at www.lancia.co.za
20.000 originale reservedele on-line til salg
www.bielstein.com - Tysk reservedelsforhandler med fornuftige priser og et
stort udvalg.
--
/Mogens, sportsdriver :)
Remember! Growing older is mandatory - growing up is optional

Fra : Lars Holst

Dato : 08-06-07 20:25

tiper <tiper@vip.cybercity.dk> said in news:1181313310.424442.317750
> [...]

> Hejsa
>
> hvor på nettet kan man finde dele til en thema 2,0 turbo.
> Det er udstødning og bremser jeg er på jagt efter.

Der ligger et værksted og hugger i Ringe på Fyn som gør det meget i de
biler fra Fiat/Alfa/Lancia/Saab samarbejdet. (firkløversamarbejdet

Hvad det hedder kan jeg ikke huske.

Måske er det OPN?

--
Lars Holst

Fra : John Sahl

Dato : 08-06-07 22:07

Lars Holst wrote:
> Der ligger et værksted og hugger i Ringe på Fyn som gør det meget i de
> biler fra Fiat/Alfa/Lancia/Saab samarbejdet. (firkløversamarbejdet
>

> Hvad det hedder kan jeg ikke huske.
>
> Måske er det OPN?

Det er OPN

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Anders

Dato : 09-06-07 21:05

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

> Det er OPN

OPN er virkelig blevet et møgsted at handle. De nye ejere er ligeglade med
alt de har stående af Alfa/Fiat/Lancia... Og jeg mindes ikke der er nogen
dernede tilbage der har forstand på Alfa/Lancia. Det skulle lige være hvis
Michael stadig er der.

Men da de nye ejere overtog stedet, smed de over 100 tons biler ud - som
aldrig kommer tilbage. Ærgeligt. Det var et godt sted.

- Anders

Fra : Menabra

Dato : 09-06-07 14:13

[...]

Hej