Aerosmith koncert
Fra : Heidi

Dato : 07-06-07 19:53

Er der slet ingen i gruppen der var med i går i Randers?

--
Heidi

Fra : Sune Vuorela

Dato : 07-06-07 19:59

On 2007-06-07, Heidi <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote:
> Er der slet ingen i gruppen der var med i går i Randers?

Joda.

Og det var kæmpegigantmegafedt.

Først end rundtur i hitsene fra 90'erne - og så lige et spring tilbage
til alt det lækre fra 70'erne - lidt tilbage til 'nutiden'
- lidt guitarlir - og så walk this way.

Jotak. Gerne en gang til.

/Sune

Fra : Heidi

Dato : 08-06-07 16:10

Sune Vuorela wrote:

> [...]
>
> Først end rundtur i hitsene fra 90'erne - og så lige et spring tilbage
> til alt det lækre fra 70'erne - lidt tilbage til 'nutiden'

Ja tak, også her. Og kun et mega-plus at D-A-D var opvarmning
Savnede dog måske lidt et par numre fra Aerosmith, men nu er jeg også
mest til det nyere de har præsteret

--
Heidi

Fra : Morten Nielsen

Dato : 07-06-07 20:05

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse
> Er der slet ingen i gruppen der var med i går i Randers?
>
> --
> Heidi
>
>Jo!

Fremragende koncert... kanon sangvalg efter min mening. Tror sgu også ham
Tyler har fået lidt epo...

Fra : Morten Nielsen

Dato : 07-06-07 20:20

"Morten Nielsen" <denmark_mn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse

> Fremragende koncert... kanon sangvalg efter min mening. Tror sgu også ham
> Tyler har fået lidt epo...

Både før DAD og før Aerosmith blev der spillet noget
swing...country....agtigt musik på stadion, nogen der kan give mig
yderligere info om hvad det var?

Fra : Sune Vuorela

Dato : 07-06-07 20:25

On 2007-06-07, Morten Nielsen <denmark_mn@hotmail.com> wrote:
> Både før DAD og før Aerosmith blev der spillet noget
> swing...country....agtigt musik på stadion, nogen der kan give mig
> yderligere info om hvad det var?

eh? det der kørte stille fra højttalerne?

Det mindede mig mest af alt om ac/dc ;)

/Sune

Fra : Morten Nielsen

Dato : 08-06-07 14:03

"Sune Vuorela" <nospam@vuorela.dk> skrev i en meddelelse

> eh? det der kørte stille fra højttalerne?
>
> Det mindede mig mest af alt om ac/dc ;)
>
> /Sune

Yup! Der kørte både AC/DC, Johnny Cash og alt muligt.. bl.a. det jeg ikke
ved hvad var :-/

Fra : Heidi

Dato : 08-06-07 16:11

Morten Nielsen wrote:
> "Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse

> Fremragende koncert... kanon sangvalg efter min mening. Tror sgu også
> ham Tyler har fået lidt epo...

Han gav den i hvert fald gas, det er helt sikkert. Utroligt at tænke på
at manden bliver 60 næste år...

--
Heidi