MS Windows
briani 27239
Problemer med PDF995 på Windows Server 200~
Fra : Jan Tønder

Dato : 07-06-07 09:15

Hej.

Jeg ved ikke helt om det er den rette gruppe, men nu prøver jeg.

Lige pludselig har jeg problemer med at generere PDF via PDF995
(http://www.pdf995.com/index.html).

Har jeg mere end én side, som skal konverteres til PDF, bliver siderne
konverteret på den ene og samme side af PDF995 - dvs man kigger herefter på
et PDF dokument med en masse sider oven i hinanden.

Nogen der har et bud på årsagen?

Mvh Jan T

Fra : kep

Dato : 07-06-07 09:33

"Jan Tønder" <jto@duelco.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på
> et PDF dokument med en masse sider oven i hinanden.

Hej
Har du prøvet at geninstallere -måske det er løsningen
Jeg har også brugt pdf995 men er gået over til pdfCreator
http://www.pdfforge.org/products/pdfcreator

--
M.v.h.
kep

Fra : Jan Tønder

Dato : 07-06-07 09:58

> [...]
> Har du prøvet at geninstallere -måske det er løsningen
> Jeg har også brugt pdf995 men er gået over til pdfCreator

Hej.

Nej geninstallation har jeg indtil nu ikke tænkt på, men det kan da være man
skal prøve.

Tak for tippet om pdfcreator

Jan