MS Windows
briani 27239
Ny Harddisk, hvordan flytter jeg programme~
Fra : KimH

Dato : 06-06-07 19:09

Jeg har så fået en ny Harddisk med noget større kapacitet , og så vil jeg
lige spørge om hvordan jeg nemmest kan flytte programmer + Vista over?
Jeg kører nu med Vista på min gamle HD og vil gerne have det installeret på
den nye HD , samt mine Programmer , E-mail - konti , Bank , og meget mere ,
ER der kun den hårde måde , hvor man installerer alt igen ?
Må/Kan man installere Vista på den Nye Harddisk, samtidig med man har
installation liggende på den gamle Harddisk , intil man har det nye oppe at
køre igen ?

Mvh. KimH

Fra : ai

Dato : 06-06-07 21:00

Du kunne for eks. lave et Ghost image af din
windows partition, og så overføre til din nye disk.
så har du ovenikøbet et "reserve image " på din gamle disk,
der er rimeligvis andre metoder, jeg bruger denne.
// ai

Fra : Kim

Dato : 06-06-07 21:22

"ai" <anixyr@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så har du ovenikøbet et "reserve image " på din gamle disk,
> der er rimeligvis andre metoder, jeg bruger denne.

Men er der ikke noget med at Ghost ikke virker sammen med Windows Vista ?
KimH

Fra : John

Dato : 06-06-07 21:18

"KimH" <kimho@c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har så fået en ny Harddisk med noget større kapacitet , og så vil jeg
> lige spørge om hvordan jeg nemmest kan flytte programmer + Vista over?

En gratis hjælper:

The Free Edition of HDClone offers all necessary abilities to copy a
complete hard disk onto another, larger hard disk
http://majorgeeks.com/HDClone_Free_Edition_d3809.html

John

Fra : KimH

Dato : 07-06-07 05:12

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> The Free Edition of HDClone offers all necessary abilities to copy a
> complete hard disk onto another, larger hard disk

Kan man sætte sin nye Harddisk i PCen sammen med den gamle , og køre det
lige over ved hjælp af HDClone ?

Mvh. KimH