Microsoft Expression Web
Fra : enkvinde

Dato : 07-06-07 22:57

Fra : PSS

Dato : 08-06-07 06:56

enkvinde wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Hej alle
>
> Expression Web er ude på dansk og kan hentes og testes gratis i 60 dage på
> dette link
> http://66.102.9.104/search?q=cache:gyFKGkNK-xgJ:www.microsoft.com/downloads/details.aspx%3Ffamilyid%3D46BDA6C1-FAD4-4B17-BBD7-A857D4911A8A%26displaylang%3Dda+microsoft+expressions+dansk&hl=da&ct=clnk&cd=1&lr=lang_da
>
> God fornøjelse
> Hilsen Eva
>
> Tak for oplysningen den er ved at blive downloadet

Er der nogen der ved om der er taget initiativ til at lave en dansk nyhedsgruppe til Expressions web?

Med venlig hilsen

Poul

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 08-06-07 11:49

Nu fik jeg selv hentet den ned og det viser sig, at det er den engelske
version som jeg får hjem, SUK. Så den ryger ud igen.

Nyhedsgruppe på dansk til Expressions har ingen endnu bedt om, og så længe
det ikke er sket, så bliver den nok heller ikke oprettet
Men en gruppe er oprettet på engelsk, hvis man ikke har tålmod til at vente
på, at en dansk bliver oprettet.

Hilsen Eva

Fra : Bent Holst

Dato : 08-06-07 14:15

Hej!
Jeg fik også en engelsk udgave af Expression Web i stedet for den danske.
Den får nu lov til at blive indtil Microsoft giver os en bedre vejledning.

Hilsen Bent

Fra : enkvinde

Dato : 08-06-07 16:21

"Bent Holst" <mail@bentholst.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den får nu lov til at blive indtil Microsoft giver os en bedre vejledning.

Tak Bent, altid rart at vide, at det ikke er en selv, der er helt tosset
Jeg har leget med den engelske version, så det gider jeg ikke engang til,
men rigtig god fornøjelse til dem som gider.

Hilsen Eva

Fra : Bent Johannisson

Dato : 08-06-07 08:25

> [...]
> http://66.102.9.104/search?q=cache:gyFKGkNK-xgJ:www.microsoft.com/downloads/details.aspx%3Ffamilyid%3D46BDA6C1-FAD4-4B17-BBD7-A857D4911A8A%26displaylang%3Dda+microsoft+expressions+dansk&hl=da&ct=clnk&cd=1&lr=lang_da

Er der eller kommer der en gruppe til Microsoft Expression Web?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-06-07 17:32

Bent Johannisson <bent@johannisson.dk> skrev :

>Er der eller kommer der en gruppe til Microsoft Expression Web?

Hvis du ønsker en ny gruppe oprettet, så kan du ikke gøre det
gennem html.dk.

Du skal bruge din internetudbyders newsserver og et newsprogram,
f.eks. Outlook Express, Thu8nderbird eller Windows Mail.
Evt. http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/.

Du kan læse om gruppeoprettelse på http://usenet.dk/otd/.

En vigitg forudsætning for oprettelse af en ny gruppe er
eksisterende trafik og det er lidt spinkelt endnu.

Da den erstatter FP, så bør denne her gruppe kunne bruges indtil
der er tilstrækkelig trafik til en ny gruppe.

Ellers kan news:dk.edb.internet.webdesign , men der vil nok færre
brugere af MEW, men det kan der jo komme.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Mørch

Dato : 08-06-07 20:15

Fik også en Engelsk version - men vil dog prøve at lære den at kende - der
er nogle funktioner der er identisk med Frontpage med har bare fået et andet
navn
Jeg leger lidt med en test side indtil jeg er fortrolig - kan så godt være
den lige uploades som en underside på mit webhotel
Prøv nu bare at hoppe ud i det - men lærer også lidt sprog ved det
hihi...)
Hilsen Mørch

Fra : Klaus Linnert

Dato : 12-06-07 22:11

Mørch submitted this idea :
> [...]
> den lige uploades som en underside på mit webhotel
> Prøv nu bare at hoppe ud i det - men lærer også lidt sprog ved det

Expression Web og SharePoint Designer er fuldstændig identisk, bortset
fra at SPD fås på dansk og at man skal betale for den straks.

Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!