Nokia 5500 fyldt hukomelse
Fra : kenneth.g

Dato : 06-06-07 17:36

Hej ng
Min telefon siger at hukommelsen er fuld, men jeg har igen ting i de
forskellig mapper, jeg har masse af plads på mit sd,kort Kan jeg tømmer
telefon hukommelsen med et program ?

--
Hilsen Kenneth

kenneth918 (snabeA) msn (prik) com

Fra : Anders

Dato : 06-06-07 19:00

Har du husket at slette dine gamle beskeder ?.

Fra : kenneth.g

Dato : 06-06-07 19:02

beskeder, lyde, ringetoner osv. Jeg skulle modtage en musik nummer og så
sagde den at det ikke var mere plads - slet data, jeg kan bare ikke finde
mere