Spære udlandsopkald
Fra : Bjarne K.

Dato : 06-06-07 14:04

Hvad er det lige jeg gør forkert når jeg forsøger at aktivere spærring af
internationale opkald. Har prøvet på et par forskellige telefoner, og de
godkender godtnok min pinkode, men alligevel alligevel får jeg en besked
tilbage "anmodning ikke udført"

tlf nokia
udbyder tdc.

Bjarne K.

Fra : Snuden

Dato : 06-06-07 16:38

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse
> [...]
> internationale opkald. Har prøvet på et par forskellige telefoner, og de
> godkender godtnok min pinkode, men alligevel alligevel får jeg en besked

Du skal abonnere på spærring! Gør du det allerede, har du forhåbentlig
ændret spærringspasswordet fra standard 1234 til en personlig kode. Kontakt
Kundeservice!

Snuden

Fra : Bjarne K.

Dato : 07-06-07 14:38

"Snuden" <snudens@gmail.com> wrote in message

> [...]
>

> Du skal abonnere på spærring! Gør du det allerede, har du forhåbentlig
> ændret spærringspasswordet fra standard 1234 til en personlig kode.

Tak, vil prøve at ringe til TDC. Troede bare at sådanne ting var telefon
bestemt. Jeg burde dog nok have indset det. Den skrev jo "sender
anmodning"

Bjarne K.