er min w810i låst
Fra : Michael Frandsen

Dato : 06-06-07 13:17

jeg har ledt og ledt man kan ikke finde /huske hvordan jeg kommer i
humkommelsen på min SE w810i og ser om den er låst til et selskab/net eller
andet.

mvh
Michael

Fra : Anders

Dato : 06-06-07 13:39

Det skulle vel ikke være service menuerne du tænker på ?

Ellers så skal du stå i hovedmenuen og gøre følgende:

Ryk joystick 1 gang til højre, tryk på stjerne, ryk joystick 2 gange til
venstre, tryk på stjerne, ryk joystick 1 gang til venstre, og tryk på
stjerne.

Så skulle du gerne komme til service menuerne, og her kan du se om din W810i
skulle være låst. Er den låst så vises der 5 el. 9. Hvis den er åben så
viser den 15.

"Michael Frandsen" <m.frandsen.FJERN@DETTE.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4666a5a5$0$4164$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Michael Frandsen

Dato : 06-06-07 14:32

det er service menuen jeg tænker på, men nu er der jo ikke et joystick på en
w810i som sådan . så jeg kan ikke få det til at virke

Fra : Jakob Griffel

Dato : 06-06-07 15:16

> nu er der jo ikke et joystick på en w810i som sådan . så jeg kan ikke få
> det til at virke

Men den har da en ring udenom midterknappen. prøv at bruge den i stedet for.
Tryk i venstre side, tryk i højre side osv.

--
Hilsen Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-07 08:38

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Men den har da en ring udenom midterknappen. prøv at bruge den i stedet
> for. Tryk i venstre side, tryk i højre side osv.
>
> --

Jeg har en W610i, jeg kan heller ikke finde servicemenuen; jeg ville blive
glad hvis du kan forklare lidt mere om hvilken sti man skal gå ind for at
finde oplysningerne. I min telefon er der heller ikke joystick; og i
hovedmenuen er der 12 genveje, men så vidt jeg kan se ingen der giver adgang
til servicemenuer

Lisbeth

Fra : Anders

Dato : 07-06-07 09:27

Har du læst de andre indlg i tråden, for der står det forklaret ?

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-07 12:45

> Har du læst de andre indlg i tråden, for der står det forklaret ?

ja, det har jeg. Men jeg har ikke forstået hvordan jeg overfører til min
telefon. Anyway, jeg venter til de 6 måneder er gået, så får jeg den låst op
af sælger

Lisbeth

Fra : Michael Frandsen

Dato : 07-06-07 13:12

nu har jeg fundet ud af det, men det var ikke helt som skrevet tidligere
*>*<<*<*

mvh
michael

Fra : Anders

Dato : 07-06-07 14:02

Det er forkert, den rigtige er her:

meddelelse news:4667f5ff$0$4162$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Michael Frandsen

Dato : 17-06-07 15:23

det er sjovt at din måde ikke virker på min w810i men det gør den jeg har
skrevet. og der kan jeg se om den er låst uden at sætte et kabel i.

Fra : Anders

Dato : 07-06-07 14:04

Du kan heller ikke låse den op på den måde alligevel, der skal et kabel i.

På den måde kan du kun se, om den er simlåst.