Opsætning af mail-app på SE K800i/810i
Fra : Janus

Dato : 06-06-07 01:02

Kan mailprogrammet på en K800/810i opsættes på selve telefonen, eller skal
gøre det via SEs website?

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_1_2&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10407

Kan godt se det bekvemme i at få en SMS med config til mail-programmet, men
jeg bryder mig ikke om, at oplyse mine konto-oplysninger via ovenstående.

Janus

Fra : BorreBoy

Dato : 06-06-07 05:59

"Janus" <a@a.tv> skrev i meddelelsen
> [...]
> men
> jeg bryder mig ikke om, at oplyse mine konto-oplysninger via ovenstående.

Det kan du sagtens gøre på telefonen. Hvorfor har du ikke prøvet?

Fra : Janus

Dato : 06-06-07 19:09

BorreBoy wrote:

> Det kan du sagtens gøre på telefonen. Hvorfor har du ikke prøvet?

Tak for svaret. Lyder godt!

Har ikke prøvet, fordi jeg ikke ejer telefonen (endnu). Stadig i gang med at
finde ud af hvilken jeg skal have.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-06-07 17:48

Janus wrote:
> [...]
> jeg bryder mig ikke om, at oplyse mine konto-oplysninger via ovenstående.

jeg har lige sat mailprogrammet op på min nye k800i. det virker fint.