Mobil med robust mailprogram (IMAP) - SE K~
Fra : Janus

Dato : 05-06-07 23:42

Jeg skal bruge ny mobil og lægger vægt på at få et stabilt mailprogram der
kan hitte ud af at IMAP'e. Kan man sige noget generelt om hvad der er bedst
her (ud af æsken) - Nokia N73 eller SE K810i?

Janus

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 06-06-07 12:14

"Janus" <a@a.tv> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedst
> her (ud af æsken) - Nokia N73 eller SE K810i?

SE K810i

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 06-06-07 14:16

Nikolaj Svendsen wrote:
> "Janus" <a@a.tv> skrev i en meddelelse

> SE K810i

Jeg kan tilføje at dens ældre bror, K800i, fungerer perfekt med IMAP. Det er
det, jeg bruger når jeg kun har mobilen med.

Ebbe

Fra : Janus

Dato : 06-06-07 19:10

Ebbe Kristensen wrote:

> Jeg kan tilføje at dens ældre bror, K800i, fungerer perfekt med IMAP. Det
> er det, jeg bruger når jeg kun har mobilen med.

K800i og K810i skulle være stort set identiske.

Hvordan har den det med større mailbokse - 1000+ mails? 3000+ mails?

Janus

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 08-06-07 13:43

Janus wrote:

> Hvordan har den det med større mailbokse - 1000+ mails? 3000+ mails?

Den viser de seneste 50 mails hvilket er rigeligt i forhold til hvad jeg
skal bruge. Og så vidt jeg kan se, er det ikke noget man kan ændre - ellers
ville jeg have sat det lavere da det tager en del tid at opdatere mailbox'en
via GPRS.

Så hvis du vil have adgang til alle dine gamle mails, er det nok noget andet
du skal kigge på.

Ebbe

Fra : Janus

Dato : 10-06-07 22:03

Ebbe Kristensen wrote:

> Den viser de seneste 50 mails hvilket er rigeligt i forhold til hvad jeg
> skal bruge.

De seneste 50 er også OK for mig, hvis den altså bare kan finde ud af at
hive dem ud af en stor mailboks.

Janus

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 11-06-07 10:32

Janus wrote:

> De seneste 50 er også OK for mig, hvis den altså bare kan finde ud af
> at hive dem ud af en stor mailboks.

Det vil udelukkende være serveren der sætter begrænsningen og det er ikke
videre sandsynligt at den gør det. Min Exchange server virker aldeles
fortræffeligt med IMAP.

Ebbe