dansk ordbog til N70
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-06-07 10:36

Hej

Jeg har en Nokia N70 som kan skrive SMSer på spansk, engelsk, fransk,
tysk og andre sprog, men ikke dansk.

Kan man downloade en dansk ordbog til sådan en mobil telefon?

Med Venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Anders

Dato : 05-06-07 11:01

Din N70 skal debrandes, så kommer dem danske ordborg helt automatisk.

For at få den debrandet kan du kontakte en unlocker der tilbyder dette .

Fra : Peter

Dato : 05-06-07 20:08

Hej....

> For at få den debrandet kan du kontakte en unlocker der tilbyder dette .

Ved du overhovedet hvad debrand er ??
- hvis ja, så ville du nemlig ikke foreslå dette, i dette tilfælde....

--
Peter

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-06-07 11:21

On Jun 5, 12:00 pm, "Anders" <andersXXXforst@stofanetXXXdk> wrote:
> Din N70 skal debrandes, så kommer dem danske ordborg helt automatisk.
>
> For at få den debrandet kan du kontakte en unlocker der tilbyder dette .

Min N70 er Spansk fordi det er her jeg bor, så lyder det ikke mere
sandsynligt at der simpelthen ikke er dansk ordbog med?

Fra : Anders

Dato : 05-06-07 11:36

Det kommer an på om den er købt i Spanien el. DK.

Men du ønsker en DK ordbog i den, og så skal der lægges en DK menu ind i
den.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-06-07 12:58

On Jun 5, 12:35 pm, "Anders" <andersXXXforst@stofanetXXXdk> wrote:
> Det kommer an på om den er købt i Spanien el. DK.

Den er helt igennem spansk. Købt hernede i varmen

Fra : Anders

Dato : 05-06-07 13:06

Hvis du vil have DK ordbog i de, så skal den forbi en unlocker....

Fra : Peter

Dato : 05-06-07 20:11

Hej.

> Hvis du vil have DK ordbog i de, så skal den forbi en unlocker....

Eller måske et fornuftigt service-værksted hvor du også imod betaling kan få
det ordnet....
- og tænk, så bortfalder garantien heller ikke på denne måde....

Hvem f..... bruger også unlockere idag ??
- det er da noget der høre fortiden til, de aner jo intet om hvad det er de
laver......

Og Anders, du vil jo ikke engang selv benytte en unlocker, så hvorfor dog
anbefale det til andre......
tsk tsk tsk....!

--
peter

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-06-07 13:22

On Jun 5, 2:06 pm, "Anders" <andersXXXforst@stofanetXXXdk> wrote:
> Hvis du vil have DK ordbog i de, så skal den forbi en unlocker....

Ok, tak for info.