opkald fra +000000
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 04-06-07 14:13

Fik et opkald fra nummeret +000000 i dag... det var en eller anden
engelsktalende kvinde med asiatisk accent, der ville spørge om nogle ting
til en undersøgelse. Da jeg begyndte at spørge nærmere ind til hvor hun
havde mit nummer fra blev der smækket på.

Nogen der har oplevet noget lignende?

/Lars

Fra : Thomas Jensen

Dato : 04-06-07 20:43

Lars Bjerregaard skrev:
> [...]
> til en undersøgelse. Da jeg begyndte at spørge nærmere ind til hvor hun
> havde mit nummer fra blev der smækket på.

Det er vel bare et eller andet udenlandsk firma der ville sælge dig noget.
Det er meget normalt der står en masse 0'er ved opkald fra udlandet, det
står der f.eks. altid når de ringer til os på job fra hovedkontoret i US.

/TKJ