Beskyttelsesfilm til display ?
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 01-06-07 22:19

Hej guruer,

Er der nogen her som har erfaringer med beskyttelsesfilm til displayet ? -
er det godt ? - ses det ? - og kan det nemt pilles af igen ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Lars

Dato : 02-06-07 08:12

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message
> Hej guruer,
>
> Er der nogen her som har erfaringer med beskyttelsesfilm til displayet ? -
> er det godt ? - ses det ? - og kan det nemt pilles af igen ?

Hej. Jeg bruger det til alle mine kameraer, men har aldrig prøvet til en
mobil. Princippet må være det samme og jeg syntes det fungerer perfekt. Det
er meget let at pille af. Hvor kan man evt. køb det til mobiler?
vh Lars

Fra : Peter

Dato : 02-06-07 15:28

Hej.

Vi har det på vores K750i telefoner, og det fungere godt......
Hvis man lægger det ordenligt på, og passer uhyggeligt meget på ikke at der
kommer støv ind imellem lagene, så er det til at lægge på så det ikke
ses......

Og husk at man har altså kun ét forsøg pr. film.....
- kommer der støv eller luftbobler ind under i første forsøg, så er det
næsten ikke til at rette op på uden at det kan ses......
Så køb evt. et par stykker, det billigste sted, så har man lidt at prøve med
(det plejer vi at gøre)......
- og skulle det gå helt galt m. støv osv. under filmen så kan man godt vaske
det af forsigtigt under en vandhane, og lægge filmen på igen.....

Det kan købes eks. i cellshoppen eller myterndyphone.......

--
Peter

Fra : Peter

Dato : 02-06-07 15:42

Hej.

> - og skulle det gå helt galt m. støv osv. under filmen så kan man godt
> vaske det af forsigtigt under en vandhane, og lægge filmen på igen.....

Sidste del blev lidt selvmodsigende i forhold til første del af mit indlæg,
det kan jeg godt se.....

Det jeg mener er at man i til nød godt kan vaske støv af og prøve igen, men
det vil ikke være helt så godt bagefter som hvis det er lagt på helt uden at
der kom støv.......

En anden ting:
Bare køb de billige, der er ingen reel forskel på hverken kvaliteten eller
måden de "limer" sig fast på..... - det er noget flydende silicone -stads af
en art, som i alle tilfælde bliver sidende på filmen hvis man fjerner den på
et tidspunkt..........

--
Peter

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 03-06-07 08:26

Mange tak for gode input - jeg vil købe mig et par film og forsøge mig.

mvh

Andreas M. Hansen