Send en sms
Fra : Prik

Dato : 31-05-07 22:59

Hej NG

Måske er jeg gået forkert, men er der en af jer, der kender et gratis
sms-serverprogram, så jeg kan sende sms'er fra PC'en.

På forhånd tak,
Mikkel Bendner

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-07 23:22

"Prik" <Ano@nym.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Måske er jeg gået forkert, men er der en af jer, der kender et gratis
> sms-serverprogram, så jeg kan sende sms'er fra PC'en.

Hej Mikkel

Her kan du sende gratis sms. http://m1.dk/forside.php
Venlig hilsen
Anne

Fra : Mads

Dato : 01-06-07 00:04

On Fri, 1 Jun 2007 00:21:49 +0200, "AM" <an.msnabelapc.dk> wrote:

>Her kan du sende gratis sms. http://m1.dk/forside.php
>Venlig hilsen
>Anne

Ja, 50 stk som sendes sammen med SPAM
til modtageren. Lækkert. NOT!

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-07 07:12

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Ja, 50 stk som sendes sammen med SPAM
> til modtageren. Lækkert. NOT!
´
Det har jeg godt nok aldrig hørt om før. NOT!

Fra : Mads

Dato : 01-06-07 12:37

On Fri, 1 Jun 2007 08:12:01 +0200, "AM" <an.msnabelapc.dk> wrote:

>Det har jeg godt nok aldrig hørt om før. NOT!

Så send dig selv en SMS fra siden og se hvad du modtager.
SPAM

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-07 12:51

> Så send dig selv en SMS fra siden og se hvad du modtager.
> SPAM

Det har jeg da gjort mange gange.Jeg har ALDRIG modtaget nogen spam.

Fra : Mads

Dato : 01-06-07 13:10

On Fri, 1 Jun 2007 13:51:10 +0200, "AM" <an.msnabelapc.dk> wrote:

>Det har jeg da gjort mange gange.Jeg har ALDRIG modtaget nogen spam.

Der er en reklame for M1 i bunden af hver SMS du sender fra siden.
Det er da SPAM

Fra : news.telia.dk

Dato : 01-06-07 06:58

"AM" <an.msnabelapc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Mikkel
>
> Her kan du sende gratis sms. http://m1.dk/forside.php
> Venlig hilsen
> Anne

Nu var det ikke en internetsender manden søgte men mulighed for at sende fra
pc.

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-06-07 07:07

"news.telia.dk" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

news.telia.dk ???

Er du administrator på Telias newsserver ?

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : news.telia.dk

Dato : 01-06-07 07:49

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "news.telia.dk" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>
> news.telia.dk ???
>
> Er du administrator på Telias newsserver ?
>
> --
Er du den ægte Kim Larsen eller blot en kopi ?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 01-06-07 18:24

"news.telia.dk" <nono@nonono.dkwei> skrev :

>Er du den ægte Kim Larsen eller blot en kopi ?

Der findes sikkert mange ægte Kim Larsener.

Derimod ville du være nemmere at genkende, hvis du brugte dit
navn (eller et bedre pseudonym) i stedet for.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : news.telia.dk

Dato : 01-06-07 07:04

"Prik" <Ano@nym.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Måske er jeg gået forkert, men er der en af jer, der kender et gratis
> sms-serverprogram, så jeg kan sende sms'er fra PC'en.

Inden jeg kan hjælpe mangler jeg nogen oplysninger hvilken telefon drejer
det sig om, og er det ok den er forbundet med pcen for så kan nokia pc suite
bruges hvis det er en nokia.

Det er også muligt hvis man bruger Sonofon at få et tillægsprogram til
outlook og sende der fra dog er prisen relativt høj.

Så hvis du lige skriver hvad du har af telefon og udbyder så kan jeg/vi
hjælpe dig videre.

Hilsen

Johnny

Fra : Mikael Schøler

Dato : 01-06-07 16:57

Prik wrote:
> [...]
>
> Måske er jeg gået forkert, men er der en af jer, der kender et gratis
> sms-serverprogram, så jeg kan sende sms'er fra PC'en.

Hvilken telefon har du?