Downloade kort til Mobile GMaps
Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 31-05-07 01:06

Hejsa,

Er der nogen der ved om man kan subj, det er til en N95 med 2 gig
memorykort, så plads skulle ikke være et problem. Har WLAN herhjemme, så
båndbredde heller intet problem.

Kan man bede den hente hele DK, således jeg ikke er afhængig af netværk når
jeg vil navigere?

Troels

Fra : Bjarne Pedersen

Dato : 31-05-07 13:57

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> båndbredde heller intet problem.
>
> Kan man bede den hente hele DK, således jeg ikke er afhængig af netværk

Du kan bruge : Smart2go Maploader
http://smart2go.com/en/?REPEATED=1

Bjarne

Fra : Lars

Dato : 31-05-07 21:13

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> wrote in message
> Hejsa,
>
> Er der nogen der ved om man kan subj, det er til en N95 med 2 gig
> memorykort, så plads skulle ikke være et problem. Har WLAN herhjemme, så
> båndbredde heller intet problem.

Hej... Jeg brugte bare nokia's Map downloader... det virker fint til min
N95. Kortet fylder ca 22 mb.
Vh Lars

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 03-06-07 19:10

> Hej... Jeg brugte bare nokia's Map downloader... det virker fint til min
> N95. Kortet fylder ca 22 mb.

Jeg er bare for nærig til at give de sidste penge, som det koster at
navigere.

Troels

Fra : Lars

Dato : 04-06-07 07:48

> Jeg er bare for nærig til at give de sidste penge, som det koster at
> navigere.

Hehe... jeg har ikke prøvet de andre navigationsstjenser, men er faktisk
helt tilfreds med nokia's
vh Lars

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 04-06-07 13:30

> Hehe... jeg har ikke prøvet de andre navigationsstjenser, men er faktisk
> helt tilfreds med nokia's
> vh Lars

Jeg venter nu pænt til TomTom bliver skrevet om til N95.

Troels

Fra : tr

Dato : 04-06-07 22:22

Hehe... jeg har ikke prøvet de andre navigationsstjenser, men er faktisk
vh Lars
Jeg venter nu pænt til TomTom bliver skrevet om til N95.

Den har du længe kunnet få og det virker 100 %
Mvh tr

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 05-06-07 11:22

> Den har du længe kunnet få og det virker 100 %

Også med support af den interne GPS-antenne?

Troels