Sonofon - ny mobil til eksisterende kunder~
Fra : Lars

Dato : 30-05-07 18:26

Jeg har p.t. et mobilabonnement hos Sonofon, men overvejer at flytte
eller opsige for at få en ny og bedre telefon. Men nu kan jeg så se, at
de tilbyder eksisterende kunder at kunne købe en ny mobil på angiveligt
fordelagtige vilkår - og jeg vil jo egentlig helst blive for at slippe
for vrøvl ved overførsel af nummer osv.
Men jeg har så bare svært ved at se det særligt fordelagtige, idet man
jo for at få en billig mobil skal binde sig på præcis de samme vilkår
som nye kunder til præcis den samme pris. Eller er der noget, jeg har
overset?

Nogen Sonofon-kunder med erfaring udi ovennævnte?

pft
Lars

Fra : Christian F

Dato : 30-05-07 20:50

Hej Lars
Du har ret - det er nøjagtigt samme vilkår, om man er ny eller gammel kunde.
Hvor ser du at Sonofon tilbyder eksisterende kunder at skifte til
fordelagtige vilkår ?

Siden abonnementerne efterhånden er gået hen og blevet gratis, er man nødt
til at lave et mindsteforbrug.
Fx 199 kr ved Limbo. Men du får taletid får alle pengene og det er kun i 6
mdr.

Fordele for eksisterende kunder: du nævner det selv - ingen evt. vrøvl og
bøvl med nummerflytninger, opsigelse osv.
Husk at du jo også ved de andre selskaber binder dig til et abb. med min.
forbrug og måske enda abb. afgift og højere minuttakst.

Mvh Christian

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-05-07 20:52

"Lars" <jubija@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> for at få en billig mobil skal binde sig på præcis de samme vilkår som nye
> kunder til præcis den samme pris. Eller er der noget, jeg har overset?

Nej det er jo netop fordelagtige vilkår. At kunne udskifte til en ny mobil,
som eksisterende kunde.
straten på hele tilskuds løbet, er jo at kapre kunder... Nu kan man så sige
at forlængelses aftalen, er at fastholde kunden istedet for at løbe over hos
en anden udbyder og få en ny mobil. Det er vel godt for begge parter