Ny mobil, men hvilken kan dette?
Fra : Ukendt

Dato : 30-05-07 12:24

Hej

Jeg påtænker at købe mig en ny mobil, da min nokia 3510i efterhånden er ved
at være godt udtjent

Jeg ser at mange telefoner efter min mening har en forbandet lille tekst i
displayet. Jeg søger derfor en telefon, der har en tekststørrelse som ikke
er mindre end det jeg kender fra min 3510i. Eller alternativt en hvor
tekststørrelsen kan justeres op.

Nogle som har erfaringer med dette? Jeg vil helst have en Nokia igen, og jeg
har ikke brug for andet end opkald og sms

På forhånd tak

Carsten Sørensen

Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 30-05-07 16:30

> Nogle som har erfaringer med dette? Jeg vil helst have en Nokia igen, og
> jeg har ikke brug for andet end opkald og sms

Nokia 5300, min mor har sådan en, i guder en tekststørrelse den har gang
i... Den er både for blinde og døve!

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-07 17:59

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:465d988c$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Nokia 5300, min mor har sådan en, i guder en tekststørrelse den har gang
> i... Den er både for blinde og døve!

Tak for dit bud! Den har altså stor tekst alle steder? Ikke bare i "chat,
beskeder, og kontakter" som det hedder i manualen?

Og så var der nok lige et krav mere - jeg gider ikke klaptelefoner

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 30-05-07 19:16

> Tak for dit bud! Den har altså stor tekst alle steder? Ikke bare i "chat,
> beskeder, og kontakter" som det hedder i manualen?

Jeg synes ihvertfald skriften er rigeligt stor. Det synes min mor på 50 også
:)

> Og så var der nok lige et krav mere - jeg gider ikke klaptelefoner

Det er ikke en klap-, men en slidertelefon. (har iøvrigt et rigtigt lækkert
feel)

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-07 11:57

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:465dbf5c$0$7603$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Jeg synes ihvertfald skriften er rigeligt stor. Det synes min mor på 50
> også :)

> Det er ikke en klap-, men en slidertelefon. (har iøvrigt et rigtigt
> lækkert feel)

Ja kunne jeg godt se ved at kigge lidt nærmere på den Har nogen en ide
om hvilken type og størrelse display man skal kigge efter men hensyn til
tekststørrelse? Eller kan det slet ikke sammanlignes på den måde?

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 30-05-07 20:01

> Nogle som har erfaringer med dette? Jeg vil helst have en Nokia igen, og
> jeg har ikke brug for andet end opkald og sms

Hvad med en 3110 Classic ? - den lurer jeg selv på.

http://www.nokia.dk/phones/3110_classic/

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-07 11:55

> Hvad med en 3110 Classic ? - den lurer jeg selv på.
>
> http://www.nokia.dk/phones/3110_classic/

Det var også en mulighed. Mit problem er bare jeg anelse har om hvor stor
teksten er i forhold den jeg har nu Men tak for budet i hvert fald

Jeg har også været ved at kigge 6300 - men igen, hvor stor er teksten?

Fra : Anders

Dato : 31-05-07 13:41

Det nemmeste vil næsten være, hvis du går til den nærmeste telebutik, og får
hjælp der.