Gratis (og lovlig!) musik på nettet?
Fra : Mads Pedersen

Dato : 05-06-07 20:25

Halløjsa

Jeg mener at kunne huske, at der er nogle sider på nettet, hvor ukendte
bands og solister lægger deres materiale ud til fri afbenyttelse. Er det mig
der husker helt forkert? Hvis nej, er der så nogle af jer, der kan hjælpe
med adresser?

--
Mvh Mads
----

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-07 20:44

Hvad med http://myspace.com ?

Der ligger tonsvis af materiale, f.eks:
http://www.myspace.com/krackerjackdenmark hvis man er til gedigen
Rock.

I danmark er det http://www.mymusic.dk

/Alex

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 06-06-07 11:01

Der ligger masser af godt musik på myspace, både fra kendte og ukendte
bands. Noget er til download, andet er ikke.
En fortsættelse af det gedigne rock, og et lille reklamefremstød.

http://www.myspace.com/dirtrocketdk

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-06-07 21:02

On Tue, 05 Jun 2007 21:24:56 +0200, Mads Pedersen wrote:

> [...]
> der husker helt forkert? Hvis nej, er der så nogle af jer, der kan hjælpe

myspace er nævnt. Der er også etree.org:

http://etree.org/

(anbefalet, ikke kun ukendte bands der!)

--
http://www.last.fm/group/dk-kultur-musik
http://www.housemusik.dk/forum/showthread.php?t=4718

Fra : Rein Hjort-Elgeseth

Dato : 07-06-07 20:39

On 05 Jun 2007 20:02:12 GMT, Thomas Jespersen wrote:

> myspace er nævnt. Der er også etree.org:
>
> http://etree.org/
>
> (anbefalet, ikke kun ukendte bands der!)

htttp://www.nrk.no/urort

RHE

Fra : Rein Hjort-Elgeseth

Dato : 07-06-07 23:04

On Thu, 7 Jun 2007 21:38:32 +0200, Rein Hjort-Elgeseth wrote:

> htttp://www.nrk.no/urort
>
> RHE

Ooops..
http://www.nrk.no/urort

titusener av demolåter
RHE

Fra : S.Sørensen

Dato : 12-06-07 15:49

"Mads Pedersen" <nyhedsgruppen@sletdette.hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Mvh Mads
> ----
> Fjern sletdette fra mailadressen ved besvarelse

http://soundvenue.com/band.asp

Sørensen