Walk on by / På dansk?
Fra : Inge Møller

Dato : 04-06-07 22:04

Hejsa
Er der nogen som ved hvem som har lavet Walk on by på dansk, mener der
bliver sunget noget med "du kom forsent, hun har en anden" og hvis der nogen
som ved hvem som har haft det største hit med Walk on by på engelsk?
På forhånd tak
Mvh
Inge Møller

Artist: Connie Francis Tabs/Chords
Song: Walk On By Tab

WALK ON BY
(Connie Francis & Hank Williams)

Intro: Eb - F - B

If I [Bb] see you to[Eb]morrow [F] on some street in [Bb]town
Pardon [Eb] me if I [F] don't say hel[Bb]lo [F]
I be[Bb]long to an[Eb]other it [F]wouldn't look so [Bb]good
To [Eb]know someone I'm [F] not supposed to [Bb]know.

[no chord] Just walk on [Bb] by wait on the [F] corner
I [Eb]love you but we're [F] strangers when we [Bb]meet
[no chord]Just walk on [Bb]by wait on the [F]corner
I [Eb]love you but we're [F] strangers when we [Bb] meet

In a dimly lit corner in a place outside of town
Tonight we'll try to say goodbye again
But I know it's not over I'll call tomorrow night
I can't let you go so why pretend

Just walk on by wait on the corner
I love you but we're strangers when we meet

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 04-06-07 22:13

Inge Møller wrote:
> [...]
> bliver sunget noget med "du kom forsent, hun har en anden" og hvis
> der nogen som ved hvem som har haft det største hit med Walk on by på

Bjørn og Okay - Du kom for sent

omkvædet lyder

Du kom for sent, jeg har en anden
og vi kan ikke mødes du og jeg
du kom for sent, jeg har en anden
så vi kan ikke mer' gå samme vej

/ Flying Hotdogs

Fra : ølkusken

Dato : 05-06-07 11:42

Jeg synes det er under lavmålet at Flying Hotdogs fratager Åge hans eneste
mulighed for at være med i dette forum

jesper

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 05-06-07 20:47

ølkusken wrote:
> Jeg synes det er under lavmålet at Flying Hotdogs fratager Åge hans
> eneste mulighed for at være med i dette forum

Uuuupps- undskyld ))

/ Flying Hotdogs

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-06-07 14:41

Inge Møller skrev:

> [...]
> der bliver sunget noget med "du kom forsent, hun har en anden" og
> hvis der nogen som ved hvem som har haft det største hit med Walk

Man skal passe på, når man søger, for Bacharach-Davids sang med samme
titel er mere berømt. Men kunstneren bag den kendteste version af den
sang, du henviser til, skulle hedde Leroy Van Dyke.

http://en.wikipedia.org/wiki/Leroy_Van_Dyke

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-06-07 05:04

"Inge Møller" <nomail@none.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nogen
> som ved hvem som har haft det største hit med Walk on by på engelsk?

Ja det har Grethe Sønck.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-07 18:19

On Thu, 7 Jun 2007 06:04:01 +0200, "Benny Mortensen"
<ingen@brugbar.dk> wrote:

>nogen
>
>Ja det har Grethe Sønck.

Har Grethe Sønck haft et hit med "Walk on By" på engelsk? Det er
forbigået min opmærksomhed.

/Alex

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-06-07 12:52

> Har Grethe Sønck haft et hit med "Walk on By" på engelsk? Det er
> forbigået min opmærksomhed.
>
> /Alex

Næ, men ifølge emnelinien, skulle det være på Dansk, og ja, så har hun...

The Cliffters har på engelsk.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-07 14:36

On Mon, 11 Jun 2007 13:52:11 +0200, "Benny Mortensen"
<ingen@brugbar.dk> wrote:

>Næ, men ifølge emnelinien, skulle det være på Dansk, og ja, så har hun...

Hvis du klippede lidt af det væk som du ikke svarede på, så ville det
ikke se ud som om du svarede på sidste del af spørgsmålet, nemlig hvem
der har haft et hit med den på engelsk.

/Alex

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-06-07 15:25

> Hvis du klippede lidt af det væk som du ikke svarede på, så ville det
> ikke se ud som om du svarede på sidste del af spørgsmålet, nemlig hvem
> [...]

Hej Alex

Jamen eftersom jeg nu, gennem længere tid, har boet nede i dit killfilter,
som nabo til Aage, så bekymrede jeg mig faktisk ikke, om nu du også forstod
budskabet..

Kan du ikke tåle mine citater, så lad være med at læse dem... Det er sådan
set, det bedste råd jeg kan give dig.
Du får mig alligevel ikke lavet om, så hvorfor spilde tiden med at prøve.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-07 16:06

On Mon, 11 Jun 2007 16:24:52 +0200, "Benny Mortensen"
<ingen@brugbar.dk> wrote:

>Jamen eftersom jeg nu, gennem længere tid, har boet nede i dit killfilter,
>som nabo til Aage, så bekymrede jeg mig faktisk ikke, om nu du også forstod
>budskabet..

Jeg kom til at reinstallere min pc, og fik ikke lige opdateret
filteret.

>Kan du ikke tåle mine citater, så lad være med at læse dem... Det er sådan
>set, det bedste råd jeg kan give dig.
>Du får mig alligevel ikke lavet om, så hvorfor spilde tiden med at prøve.

Ok, nu husker jeg så hvorfor du var i mit filter før. Flabet, totalt
ligeglad med de simpleste regler på usenet, og helt resistent mod at
lære af sine fejl. Det er stadig "Kun jeg vide" kan jeg se.

Så tilbage i filteret med dig.

*plonk*

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-06-07 09:16

> [...]
> ligeglad med de simpleste regler på usenet, og helt resistent mod at
> lære af sine fejl. Det er stadig "Kun jeg vide" kan jeg se.

Hej Alex

Sådan er det jo nødt til at være, når du ikke har andet at få tiden til at
gå med, end rette på mig...

Så kan du kalde mig flabet, eller hvad du nu vil, det er jeg sådan set
ligeglad med.

Faktisk vil jeg sige, skal jeg vælge, så er det dig, der på alle måder, er
at forveksle med, " Absolut uforskammet "....

Så ja, lad mig endelig blive dernede... Jeg er endda så høflig, så jeg selv,
beder om at komme deri... Og skulle du glemme, at putte mig deri, så skal
jeg nok selv, minde dig om det.

Ikke fordi det morer mig at være der, men så slipper jeg da i det mindste,
for alle disse bataljer og belæringer fra dig, og generelt, ser jeg det, som
en fordel for mig. Du er åbenbart så utroligt selvglad, så du, helt alene,
allerede har taget den beslutning, at det er mig, der er " Helt resistent
"....

Hvad var det, du ikke forstod.... Emnelinie..... og ja... Grethe Sønck....
Det var da, så kortfattet, som det overhovedet kunne lade sig gøre....
Vedkommende, kommenterede endda, lidt af den danske tekst... " Du kom for
sent ".... Lyder det ret meget engelsk for dig ?????..... Så hvilken del
var det, du ikke forstod ????...

M.V.H....Benny..