Hvad hørte du i maj måned?
Fra : -V-

Dato : 04-06-07 21:41

Skal vi ikke tage den, det er så lang tid siden.

I maj måned hørte jeg:

Et stort mix fra Sepulturas tre kongeplader, 'Beneath the Remains',
'Arise' og 'Chaos AD', som stadig er noget af det mest tighte, brutale
og klassiske metal som opdrives kan.

James Morrisons 'Undiscovered' er også stadig et hit hos mig, ligesom
Keanes 'Under the Iron Sea' også bliver grovspillet.

Ligesom måneden før bliver Dimmu Borgirs 'In Sorte Diaboli' skreget ud
af højttalere og lunger, og lidt det samme med Megadeths 'United
Abominations'

Sidst, men bestemt ikke mindst bliver jeg i festligt humør af
Disillusions 'Back to Times of Splendor', som har været et hit i det
meste af et år.
Luverly.

Hit så med det: hvad hørte I mest i den forgangne måned?

-V-

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-06-07 21:58

-V- <valdemarj@gmail.com> wrote:

> [...]
> meste af et år.
> Luverly.
>

> Hit så med det: hvad hørte I mest i den forgangne måned?

Linkin Park - Minutes to midnight

Dark Tranquility - Fiction

Saturnus - Paradise Berlongs to You

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 22:08

On Mon, 04 Jun 2007 13:40:36 -0700, -V- <valdemarj@gmail.com> wrote:

>Hit så med det: hvad hørte I mest i den forgangne måned?

Steve Lukather - "Candyman"
Dave Brubeck - "Greatest Hits"
Deep Purple - "The Battle Rages on"
David Gogo - "Dine Under The Stars"
Three Doodrs Down - "Away From The Sun"

/Alex

Fra : Lars Holst

Dato : 04-06-07 22:17

-V- <valdemarj@gmail.com> said in news:1180989636.090888.214680
@h2g2000hsg.googlegroups.com:

> [...]
> meste af et år.
> Luverly.
>

> Hit så med det: hvad hørte I mest i den forgangne måned?

Bob Brookmeyer
Nina Simone
Holy Cole Trio
Bela Fleck & The Flecktones
Casandra Wilson
P4
Jester Hairston
Wings
Trille
Deep Purple
Joni Mitchell
The Band
Jaco Pastorius
Bob Dylan
Don McLean
Kim Larsen
Stan Getz
Darius Milhaud
Boris Bi Vur Van De Lerke
Travelling Wilburys
Oscar Peterson
Billy Holiday
Horace Parland
Harry Sweet Edison
Louis Armstrong
Johnny Cash

--
Lars Holst

Fra : Søren

Dato : 04-06-07 23:16

>"-V-" <valdemarj@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Skal vi ikke tage den, det er så lang tid siden.

Tom Waits - Orphans

Den er ikke til at slide op

Søren

Fra : Davidsen

Dato : 04-06-07 23:40

"-V-" <valdemarj@gmail.com> skrev i en meddelelse
Skal vi ikke tage den, det er så lang tid siden.

Neck (neck.ie)
Blood or Whiskey
Kaizer's Orchestra
Bowie
Dylan
Mississippi John Hurt
Louis Armstrong
The Pogues / Shane MacGowan
Django Reinhardt
Lisa Ekdahl

Mvh
Davidsen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-06-07 06:22

-V- wrote:

> I maj måned hørte jeg:

Nic Fanciulli & James Zabiela & Richie Hawtin - Essential Mix (.mp3)

Fra BBC's Essential Mix:
http://www.bbc.co.uk/radio1/essentialmix/tracklistingarchive.shtml?20070401

Og så har jeg hørt alt muligt blandet house&progressiv musik fra
beatport.com hvor jeg er begyndt at købe en del. Specielt er jeg vild med:

16 Bit Lolita's - Non Verbal Language (Digital Only Loafer Mix)

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-07 08:27

Thomas Jespersen wrote:

> [...]
> beatport.com hvor jeg er begyndt at købe en del. Specielt er jeg vild med:
>
> 16 Bit Lolita's - Non Verbal Language (Digital Only Loafer Mix)

Det var da også en crispy 'liste'
Ser mig enig med dig, det er rigtig godt! (synes generelt at Loafer
tingene er gode og det BBC mix der holder også festen på sit højeste)

Fra : ølkusken

Dato : 05-06-07 08:35

Følgende blandede landhandel er i heavy rotation herhjemme (når konen ikke
er hjemme):

Biffy Clyro - Puzzle

The National - Boxer

The Almost - Southern Weather

Copeland - Eat Sleep Repeat

og så er jeg igen begyndt at skamhøre Trentemøller's "The Last Resort"
Aldrig har DK haft et større geni på electronica/dub-scenen end ham... (IMHO
naturligvis)

Jesper

Fra : Dopedog

Dato : 05-06-07 12:29

[SNIP]

Finntroll, LUMSK, Korpiklaani, Ensiferum og Vintersorg.

Jeg er så vild med folkmetal at det er til at få ondt af. Eller noget i den
stil

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-06-07 14:23

-V- skrev:

> Skal vi ikke tage den, det er så lang tid siden.

Som et apropos er det måske værd at gøre nye læsere opmærksom på
dk.kultur.musik-gruppen på last.fm. Last.fm kan registrere, hvad man
hører på computeren, med et tilføjelsesprogram endda også på iPod'en,
og der laves så statistik både individuelt og for de grupper, man er
med i.

http://www.last.fm/group/dk-kultur-musik

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ole Thomsen

Dato : 05-06-07 18:44

"-V-" <valdemarj@gmail.com> wrote in message

> Skal vi ikke tage den, det er så lang tid siden.

Modest Mouse - We Were Dead Before the Ship Even Sank

Johnny Cash - American V: A Hundred Highways

Sparks - Hello Young Lovers og Kimono My House

The Fratellis - Costello Music

Deep Purple - Bananas

Grace Jones - Nightclubbing

Klaxons - Myths of the Near Future

Paul McCartney - Ram

Rush - Snakes And Arrows

Ole Thomsen

Fra : Peter Westh

Dato : 05-06-07 22:28

>Skal vi ikke tage den, det er så lang tid siden.
>
>I maj måned hørte jeg:

Grizzly Bear: "Yellow House" (2006)

Foetus: "Gash" (1995)

This Mortal Coil: Filigree and Shadow (1986)

Swans: Cop (1984)

Pearls Before Swine: The Use of Ashes (1970)

/P

Fra : Anglachel

Dato : 06-06-07 16:04

Arctic Monkeys Favorite worst nightmare
Grinderman
Arcade Fire Neon Bible
Tom Waits Orphans

--

Last Coward on Earth - Virgin in Horror

Fra : Rane

Dato : 07-06-07 10:46

On Mon, 04 Jun 2007 13:40:36 -0700, -V- <valdemarj@gmail.com> wrote:

>Skal vi ikke tage den, det er så lang tid siden.

>Hit så med det: hvad hørte I mest i den forgangne måned?

Royal Hunt
Threshold
Jorn/Masterplan
Classic Dream Theater