Rudi rudi rudi?
Fra : Peter eller Line

Dato : 04-06-07 19:41

Hey

Glemte lige..hører den overalt i radioen, men hvem er den med og hvad hedder
den (den hedder vel næppe rudi rudi :)

VH
Peter

Fra : Michael Lund

Dato : 04-06-07 20:03

"Peter eller Line" <peterline@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hey
>
> Glemte lige..hører den overalt i radioen, men hvem er den med og hvad
> hedder den (den hedder vel næppe rudi rudi :)

Det er Kaiser Chiefs med Rudy

Mic.

Fra : Michael Lund

Dato : 04-06-07 20:09

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter eller Line" <peterline@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er Kaiser Chiefs med Rudy

Sorry, dum fejl. Den hedder Ruby

Mic.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 21:10

Michael Lund wrote:
> Sorry, dum fejl. Den hedder Ruby

Kanon sang iøvrigt. Til trods for at jeg har hørt den et utal af gange, er
det endnu ikke lykkedes mig at synge "Ruby, Ruby, Ruby, Ruby" i samme tempo
som forsangeren.

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 200.-

Fra : Claus Skaarup

Dato : 04-06-07 21:32

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> Kanon sang iøvrigt. Til trods for at jeg har hørt den et utal af gange, er
> det endnu ikke lykkedes mig at synge "Ruby, Ruby, Ruby, Ruby" i samme
> tempo som forsangeren.

Det kender jeg godt. Jeg tror man skal være indfødt englænder for at kunne
det.
Lidt ligesom at alle svenskere kan finde ud af at rulle på r'erne. Det kan
jeg heller ikke

Mvh. Claus