Sang fra "Kunsten at græde i kor"?
Fra : Rikke og Per

Dato : 02-06-07 23:16

Har netop set "Kunsten at græde i kor".
I et par scener, ser man Sanne (datteren) som hører musik sammen med
teenagerkæresten. Det musik, som de hører, er noget dansk rock fra 70érne og
jeg kan godt selv huske nummeret fra dengang, men kan hverken komme i tanke
om titel eller kunster. Der synges noget i retning af: "Du si´r du fri hvor
du er...."
Nogle bud??

m.v.h.

Fra : Michael Lund

Dato : 02-06-07 23:33

"Rikke og Per" <prikke@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og jeg kan godt selv huske nummeret fra dengang, men kan hverken komme i
> tanke om titel eller kunster. Der synges noget i retning af: "Du si´r du

Sidder lige og høre den

Alrune Rod - Du taler og sir'

Mvh.
Michael