Efterlyser sang
Fra : Ukendt

Dato : 02-06-07 20:28

Havde en go oplevelse med et rigtigt godt nummer som blev spillet i nat (nat
mellem fredag og lørdag) omkring
kl. 02.00 på Radio 100 Fm - Soft - eller det vil sige det tror jeg at det
var på den station.

En dame synger - langsomt om bla. "I love you - thats a fact." - "6 billions
people in the world - i feel very small."

Rækkefølgen er taget ud af det blå men det var de brudstykker jeg husker -
under en vis påvirkning af spiritus.

Jeg har har kigget på Radio 100 fm's playlist men kan overhovedet ikke finde
noget som bare minder mig om dette.

Er der nogen som kan hjælpe mig ?

Mvh. Allan

Fra : Lars Frandsen

Dato : 02-06-07 20:32

"Allan Møller" <allanatallanmdotdk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> En dame synger - langsomt om bla. "I love you - thats a fact." - "6
> billions people in the world - i feel very small."
<snip>

Det må være
Katie Melua - Nine million bicycles
--